Часто підприємці мають справу з накладними, звітами, журналами. Їм потрібно стежити за рухом товару, співробітниками та іншими процесами. Полегшити всі ці дії покликані спеціальні програми, які розробляються виключно для ведення бізнесу. У цій статті ми розглянемо список найпопулярніших і поширених представників подібного софта.
Datebook
Першою в нашому списку представлена програма, яка більше підходить по визначення «Планувальник завдань». Вона допомагає записати і нагадати про кожну важливу подію. Присутній календар на кілька років вперед, збереження інформації в бази даних здійснюється для того, щоб отримувати повідомлення і в наступному році.
Варто звернути увагу на створення контактів, що буде вкрай корисно бізнесменам, оскільки ви можете зберегти в базі всіх своїх клієнтів або колег, а введена інформація буде доступна до перегляду в будь-який момент.
Microsoft Outlook
Аутлук підходить для обміну повідомленнями в локальній мережі, але є і підтримка розсилки по електронній пошті. Функціонал програми більше спрямований на спілкування і обмін даними, ніж на планування завдань і стеження за підприємством. Користувачі можуть працювати з листами, створювати нові контакти, синхронізуватися з іншими додатками.
Присутні і кілька приємних дрібниць, таких як календар і погода. У календарі ви можете створити замітки і розпланувати день тижня. Врахуйте, що коректно програма буде працювати тільки в разі підключення до Інтернету, оскільки її функціонал не до кінця досконалий в оффлайн-режимі.
Ананас
&171;Ананас&187; – безкоштовна відкрита платформа, на якій створюється нескінченна кількість збірок. Кожна підлаштована під певне підприємство і має на борту індивідуальний набір інструментів. Стандартна збірка підходить бізнесменам, яким необхідно вести товарний і складський облік. Крім цього вона може бути використана, як демонстраційна версія під час першого знайомства з платформою.
Серед загального функціоналу Програми є готові накладні та звіти. Кожна дія записується в журнал, щоб адміністратор завжди був в курсі того, що відбувається. У стандартній комплектації немає підтримки кас, проте прибуткові та видаткові накладні є.
Дебет Плюс
&171; Дебет Плюс & 187; і попередня платформа дуже схожі між собою і представляють практично ідентичний набір інструментів в стандартній збірці, проте варто звернути увагу на більш продуману систему адміністрування у даного представника. Адміністратор тут може всіляко обмежувати доступ до функцій іншим користувачам, встановлювати паролі і повністю управляти програмою.
Створення груп користувачів допоможе розподілити кожному свої обов'язки, виділивши певні інструменти. Вхід здійснюється за допомогою логіна і пароля, встановленого адміністратором. Крім цього є вбудований чат, що нечасто зустрічається в подібного роду Софті.
1С: Підприємство
&171;1С: Підприємство&187; &8212; одна з найвідоміших програм. На цій платформі вже створено велику кількість збірок для різного типу підприємств. Безкоштовно розповсюджується демонстраційна версія з мінімальним набором інструментів, яка не підходить до роботи в бізнесі. Більш великі можливості відкриваються з покупкою ключів, ціни на які можуть бути абсолютно різними.
В ознайомчій версії присутні основні інструменти, бази і накладні. Після знайомства з ними вже складається загальна картина про програму в цілому, і виноситься рішення з приводу придбання.
Читайте також: програми для роздрібної торгівлі
Ми розглянули кілька програм і платформ для ведення бізнесу. Всі вони різні, але і мають схожий функціонал. Ціни теж значно відрізняються. Ми рекомендуємо визначити мету і вибирати софт відповідно до неї, будь це товарний облік або просто планувальник днів.