Способи усунення помилки з xpcom.dll при запуску Mozilla Firefox

При спробі відкрити браузер Mozilla Firefox користувач може отримати системне повідомлення, де написано: " Файл xpcom.dll відсутній» . Це досить поширена помилка, яка трапляється з багатьох причин: через втручання вірусної програми, неакуратних дій користувача або некоректного оновлення самого браузера. Так чи інакше, в статті ви знайдете всі можливі способи вирішення проблеми.

Спосіб 1: Завантаження xpcom.dll

Якщо для запуску Mozilla Firefox Потрібен відсутній файл бібліотеки xpcom.dll, то найбільш простим варіантом буде самостійна його установка. Проводиться вона досить просто:

Завантажити xpcom.dll

Скачайте на комп'ютер бібліотеку xpcom.dll і перенесіть її в C:\Program Files\Mozilla Firefox , Якщо у вас Windows 64 bit, або в C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox , Якщо система 32-бітна. Після цього комп'ютер можна перезавантажити (не обов'язково) і спробувати запустити програму. Варто розуміти, що допоможе це далеко не завжди, так як версії файлу і браузера можуть відрізнятися.

Спосіб 2: Перевстановлення Mozilla Firefox

На жаль, перший метод допомагає далеко не завжди. Часто єдиним методом усунення помилки стає лише повна перевстановлення веб-оглядача. Файл xpcom.dll потрапляє в систему при установці Mozilla Firefox, тобто, встановивши браузер, ви додасте і потрібну бібліотеку. Але перед цим браузер слід повністю видалити, включаючи очищення реєстру, адже якщо цього не зробити, повторна інсталяція не виправить виниклої неполадки. У нас на сайті є докладна інструкція по цій темі.

Детальніше: Як видалити Mozilla Firefox з комп'ютера повністю

Перед деінсталяцією настійно рекомендуємо включити синхронізацію, якщо ви їй користуєтеся, або перенести папку профілю в інше місце, щоб після переустановлення не були видалені всі ваші паролі, закладки та інші особисті дані типу історії.

Читайте також: налаштування та використання синхронізації в Mozilla Firefox

Дізнатися, де знаходиться папка з профілем, можна наступним чином:

  1. Запустіть оглядач і через &171; Меню & 187; перейдіть до & 171; Довідка & 187; .
  2. Переход в раздел Справка браузера Mozilla Firefox
  3. Клікніть по пункту &171;інформація для вирішення проблем&187; .
  4. Переход в раздел Информация для решения проблем браузера Mozilla Firefox
  5. У новій вкладці знайдіть пункт &171; папка профілю & 187; і клацніть по кнопці &171; відкрити папку&187; .
  6. Переход в папку профиля браузера Mozilla Firefox через меню Справка
  7. Тут підніміться на пункт вгору або натиснувши по слову &171;Profiles&187; в адресному рядку, або використовуючи спеціальну стрілку, що піднімає на рівень вгору.
  8. Переход на уровень вверх из папки профиля браузера Mozilla Firefox
  9. Перемістіть папку в зручне місце, наприклад, на робочий стіл.
  10. Перемещение папки профиля браузера Mozilla Firefox в другое место
  11. Потім виконайте видалення Фаєрфокса за запропонованою нами інструкції (посилання вище) і його звичайну установку. Папку з профілем, перенесеним раніше в інше місце, поверніть на те ж саме місце. При необхідності новий профіль з таким же ім'ям видаліть (він створюється автоматично разом із запуском браузера).

Як бачите, ніяких специфічних рекомендацій щодо виправлення даної помилки немає. На жаль, це обумовлено реальною відсутністю будь-яких способів, що дозволяють виконати дану дію.

більше статей на цю тему: