Зміст
Кожній людині в день доводиться робити безліч різних завдань. Часто щось забувається або виконується не в строк. Полегшити планування справ допоможуть спеціальні органайзери завдань. У цій статті ми розглянемо одного з представника таких програм – MyLifeOrganized. Давайте докладніше розберемо всі її функції.
Попередньо встановлені шаблони
Існує велика кількість систем від різних авторів, які допомагають правильно спланувати завдання на певний проміжок часу. У MyLifeOrganized присутній вбудований набір шаблонів проектів, створених із застосуванням певних систем планування справ. Тому під час створення нового проекту ви можете не тільки зробити порожній файл, але і застосувати один з варіантів управління справами.
Робота з завданнями
Робоча область в програмі виконана у вигляді браузера, де вгорі відображаються вкладки з областями або конкретними справами, а з боків знаходяться інструменти управління завданнями і їх видом. Додаткові вікна та панелі включаються у спливаючому меню «Вид» .
Після натискання на кнопку»створити" з'являється рядок із завданням, де від вас вимагається ввести назву справи, вказати дату і якщо необхідно, застосувати відповідний значок. Крім цього праворуч є іконка зірочки, активацією якої проводиться визначення завдання в групу «Вибране» .
Групування завдань
Якщо певна справа вимагає виконання декількох дій, його можна розбити на окремі підзадачі. Додавання рядка здійснюється через ту ж кнопку»створити" . Далі всі створені рядки будуть зібрані під однією справою, що дозволить просто і легко управляти проектом.
Додавання нотаток
Рядок назви не повністю передає суть створеного завдання. Тому в деяких випадках буде доречно додати необхідні нотатки, вставити посилання або зображення. Здійснюється це у відповідному полі з правої частини робочої області. Після введення тексту замітка буде відображатися в цьому ж місці, якщо ви вибрали певну справу.
Види області
Зліва знаходиться розділ з відображенням завдань. Тут присутні заготовлені варіанти, наприклад, активні дії на певний період. Вибравши цей вид, ви застосуєте фільтр, а в робочій області будуть показуватися тільки відповідні варіанти справ.
Користувачам доступна ручна настройка даного розділу, для цього потрібно відкрити спеціальне меню «види» . Тут виконується настройка контекстів, прапорів, фільтрації по датах і сортування. Гнучке редагування параметрів допоможе користувачам створити відповідний вид фільтрації дій.
Властивості
Крім налаштувань фільтрації користувачеві пропонується вибрати необхідні йому властивості проекту. Наприклад, тут виставляються параметри форматування, змінюється шрифт, його колір і розмір. Крім цього є застосування контекстів з установкою важливості і терміновості завдання, додавання залежності дій і показ статистики.
Нагадування
Якщо програма включена і є активні справи, то ви будете отримувати повідомлення в певний час. Установка нагадувань здійснюється вручну. Користувач вибирає тему, вказує частоту повторних повідомлень і може редагувати їх у кожного завдання окремо.
Гідності
- Інтерфейс російською мовою;
- Просте і зручне управління;
- Гнучка настройка робочої області і завдань;
- Наявність шаблонів систем ведення справ.
Недоліки
- Програма поширюється платно;
- Деякі шаблони не підтримують російську мову.
На цьому огляд MyLifeOrganized добігає кінця. У цій статті ми детально розглянули всі функції даної програми, ознайомилися з її можливостями і вбудованими інструментами. На офіційному сайті доступна пробна версія, тому ви завжди можете ознайомитися з софтом перед його покупкою.
Завантажити пробну версію MyLifeOrganized
Завантажити останню версію програми з офіційного сайту