Як виправити помилку "виникла внутрішня проблема" в Магазині Windows 10

Спосіб 1: Перевірка служб

Однією з найпоширеніших причин помилки " виникла внутрішня проблема» при скачуванні або оновленні програми в Microsoft Store є зупинка системної служби " служба встановлення Магазину Microsoft» . Необхідно перевірити статус і запустити її, якщо та не запущена.

  1. Відкрийте оснастку управління службами, для чого виконайте в викликаному натисканням клавіш Win + R віконці команду services.msc .
  2. Магазин Windows 10 «возникла внутренняя проблема»-1
  3. Відшукайте в списку службу " служба встановлення Магазину Microsoft» і відкрийте її &171;властивості&187; подвійним кліком або з контекстного меню.
  4. Магазин Windows 10 «возникла внутренняя проблема»-2
  5. Переконайтеся, що служба має тип запуску «вручну» і стан »виконується" . В іншому випадку змініть тип запуску, запустіть службу, збережіть налаштування та перевірте роботу магазину.
  6. Магазин Windows 10 «возникла внутренняя проблема»-3

Якщо служба вже має вказаний тип запуску і виконується, зупиніть її, а потім запустіть натисканням відповідних кнопок тут же у вікні властивостей.

Спосіб 2: засіб усунення несправностей

Не виключено, що в роботі магазину стався якийсь збій. Якщо він незначний, усунути його наслідки можна буде засобами вбудованого в Windows 10 засоби усунення неполадок.

  1. Відкрийте додаток»Параметри" і перейдіть до розділу " оновлення та безпека» " усунення несправностей» " додаткові засоби усунення несправностей» .
  2. Магазин Windows 10 «возникла внутренняя проблема»-4

  3. Знайдіть у списку пункт " програми з Магазину Windows» , Натисніть по ньому і запустіть інструмент натисканням однойменної кнопки.
  4. Магазин Windows 10 «возникла внутренняя проблема»-5

Утиліта виконає базову діагностику Microsoft Store і в разі виявлення проблем запропонує одне з можливих рішень.

Спосіб 3: перевірка конфігурації мережі

Не буде зайвим перевірити налаштування мережі на локальному комп'ютері і переконатися, що Магазин не блокується стороннім мережевим програмним забезпеченням. Зокрема рекомендується виконати наступні дії:

  • Вимкніть або повторно підключіть З'ЄДНАННЯ VPN;
  • Перевірити правильність встановлених на комп'ютері дати і часу;
  • Вимкніть сторонні брандмауери або інше мережеве програмне забезпечення для фільтрації трафіку.

Спосіб 4: Скидання Microsoft Store

Цей спосіб може виявитися ефективним, якщо помилка " виникла внутрішня проблема» була викликана зміною конфігурації магазину в результаті якогось збою. Спосіб відновлює вихідну конфігурацію програми.

  1. Відкрийте»Параметри" , перейдіть до розділу »Додатки" " програми та можливості» , знайдіть у списку «Windows Store» , Натисніть по ньому, а потім клікніть посилання " Додаткові параметри» .
  2. Магазин Windows 10 «возникла внутренняя проблема»-6

  3. Натисніть в наступному вікні кнопку»Скинути" і підтвердьте дію. В останніх версіях Windows 10 крім кнопки »Скинути" , може бути ще кнопка »виправити" . Вона служить тим же, тобто усуває неполадки в роботі магазину, але пропонує більш м'який варіант скидання.
  4. Магазин Windows 10 «возникла внутренняя проблема»-7
  5. Після завершення процедури скидання перевірте, чи Виправлена помилка " виникла внутрішня проблема» .

Також Скинути Microsoft Store можна командою wsreset.exe , виконаної в діалоговому віконці Win + R . Команда wsreset.exe &8212; це альтернатива натискання кнопки скидання.
Магазин Windows 10 «возникла внутренняя проблема»-8

Спосіб 5: Перевстановлення Microsoft Store

Якщо розглянуті вище рішення не усунули проблему, спробуйте перевстановити Microsoft Store. Завантажувати для цього нічого не доведеться.

  1. Запустіть консоль «PowerShell» від імені адміністратора з контекстного меню кнопки «Пуск» .
  2. Магазин Windows 10 «возникла внутренняя проблема»-9
  3. Вставте команду в консоль Get-AppxPackage -allusers Microsoft.WindowsStore | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\\AppXManifest.xml"} і натисніть клавішу Enter.
  4. Магазин Windows 10 «возникла внутренняя проблема»-10

Після завершення процедури запустіть Магазин і перевірте його роботу.

більше статей на цю тему: