Зміст
Спосіб 1: Перевірка служб
Однією з найпоширеніших причин помилки " виникла внутрішня проблема» при скачуванні або оновленні програми в Microsoft Store є зупинка системної служби " служба встановлення Магазину Microsoft» . Необхідно перевірити статус і запустити її, якщо та не запущена.
- Відкрийте оснастку управління службами, для чого виконайте в викликаному натисканням клавіш Win + R
віконці команду
services.msc
. - Відшукайте в списку службу " служба встановлення Магазину Microsoft» і відкрийте її &171;властивості&187; подвійним кліком або з контекстного меню.
- Переконайтеся, що служба має тип запуску «вручну» і стан »виконується" . В іншому випадку змініть тип запуску, запустіть службу, збережіть налаштування та перевірте роботу магазину.
Якщо служба вже має вказаний тип запуску і виконується, зупиніть її, а потім запустіть натисканням відповідних кнопок тут же у вікні властивостей.
Спосіб 2: засіб усунення несправностей
Не виключено, що в роботі магазину стався якийсь збій. Якщо він незначний, усунути його наслідки можна буде засобами вбудованого в Windows 10 засоби усунення неполадок.
- Відкрийте додаток»Параметри" і перейдіть до розділу " оновлення та безпека» → " усунення несправностей» → " додаткові засоби усунення несправностей» .
- Знайдіть у списку пункт " програми з Магазину Windows» , Натисніть по ньому і запустіть інструмент натисканням однойменної кнопки.
Утиліта виконає базову діагностику Microsoft Store і в разі виявлення проблем запропонує одне з можливих рішень.
Спосіб 3: перевірка конфігурації мережі
Не буде зайвим перевірити налаштування мережі на локальному комп'ютері і переконатися, що Магазин не блокується стороннім мережевим програмним забезпеченням. Зокрема рекомендується виконати наступні дії:
- Вимкніть або повторно підключіть З'ЄДНАННЯ VPN;
- Перевірити правильність встановлених на комп'ютері дати і часу;
- Вимкніть сторонні брандмауери або інше мережеве програмне забезпечення для фільтрації трафіку.
Спосіб 4: Скидання Microsoft Store
Цей спосіб може виявитися ефективним, якщо помилка " виникла внутрішня проблема» була викликана зміною конфігурації магазину в результаті якогось збою. Спосіб відновлює вихідну конфігурацію програми.
- Відкрийте»Параметри" , перейдіть до розділу »Додатки" → " програми та можливості» , знайдіть у списку «Windows Store» , Натисніть по ньому, а потім клікніть посилання " Додаткові параметри» .
- Натисніть в наступному вікні кнопку»Скинути" і підтвердьте дію. В останніх версіях Windows 10 крім кнопки »Скинути" , може бути ще кнопка »виправити" . Вона служить тим же, тобто усуває неполадки в роботі магазину, але пропонує більш м'який варіант скидання.
- Після завершення процедури скидання перевірте, чи Виправлена помилка " виникла внутрішня проблема» .
Також Скинути Microsoft Store можна командою wsreset.exe
, виконаної в діалоговому віконці
Win + R
. Команда
wsreset.exe
&8212; це альтернатива натискання кнопки скидання.
Спосіб 5: Перевстановлення Microsoft Store
Якщо розглянуті вище рішення не усунули проблему, спробуйте перевстановити Microsoft Store. Завантажувати для цього нічого не доведеться.
- Запустіть консоль «PowerShell» від імені адміністратора з контекстного меню кнопки «Пуск» .
- Вставте команду в консоль
Get-AppxPackage -allusers Microsoft.WindowsStore | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\\AppXManifest.xml"}
і натисніть клавішу Enter.
Після завершення процедури запустіть Магазин і перевірте його роботу.