Акварель-особлива техніка живопису, при якій Фарби (акварельні) наносяться на мокрий папір, що створює ефект розмитості мазків і легкості композиції. Такого ефекту можна домогтися не тільки за допомогою реального листа, але і в нашому улюбленому Фотошопі. Цей урок буде присвячений тому, як зробити з фото акварельний малюнок. При цьому малювати нічого не доведеться, будуть використовуватися тільки фільтри і коригувальні шари.
Ефект акварелі у Photoshop
При створенні акварельного малюнка ми будемо користуватися тільки фільтрами і коригуючими шарами, без ручної роботи. Почнемо трансформацію. Для початку подивимося, чого ж ми хочемо домогтися в результаті. Ось оригінальне зображення:
А ось що ми отримаємо в кінці уроку:
- Відкриваємо нашу картинку в редакторі і створюємо дві копії вихідного фонового шару, двічі натиснувши CTRL+J .
- Тепер створимо основу для подальшої роботи, застосувавши фільтр під назвою «аплікація» . Знаходиться він в меню " Фільтр-Імітація» .
- Налаштовуємо фільтр, як показано на скріншоті, і натискаємо ОК
.
Зверніть увагу, що деякі деталі можуть загубитися, тому значення " кількість рівнів» підбирайте відповідно до розміру зображення. Бажано максимум, але можна знизити і до 6 .
- Далі знижуємо непрозорість для цього шару до 70% . Якщо працюєте з портретом, значення може бути менше. В даному випадку підходить 70.
- Потім виконуємо об'єднання даного шару з попереднім, затиснувши клавіші CTRL+E , і застосовуємо до отриманого шару фільтр " олійний живопис» . Шукаємо там же, де і " аплікацію» .
- Знову дивимося на скріншот і налаштовуємо фільтр. По завершенні тиснемо ОК .
- Після попередніх дій деякі кольори на зображенні можуть спотворитися або зовсім загубитися. Відновити палітру нам допоможе наступна процедура. Переходимо на фоновий (самий нижній, вихідний) шар і створюємо його копію ( CTRL+J ), а потім перетягуємо його в самий верх палітри шарів, після чого міняємо режим накладення на «кольоровість» .
- Знову виконуємо злиття верхнього шару з попереднім ( CTRL+E
). У палітрі шарів у нас тепер тільки два шари. Застосовуємо до верхнього фільтр
»Губка"
. Знаходиться він все в тому ж блоці меню
" Фільтр-Імітація»
.
& 171; Розмір кисті&187; і & 171; контрастність&187; виставляємо в 0, а & 171; Пом'якшення & 187; прописуємо 4.
- Трохи розмиємо різкі межі, застосувавши фільтр " розумне розмиття»
.
Налаштування фільтра-на скріншоті.
- Потім, як не дивно, необхідно додати різкості нашому малюнку. Це потрібно для того, щоб відновити деталі, розмиті попереднім фільтром. Йдемо в меню " фільтр-посилення різкості-розумна різкість»
.
За настройками знову звертаємося до скріншоту.
Давненько ми не дивилися на проміжний результат.
- Продовжуємо працювати з даним шаром (верхнім). Подальші дії будуть спрямовані на надання максимальної реалістичності нашої акварелі. Для початку додамо трохи шуму. Шукаємо відповідний фільтр.
- Значення " ефект» виставляємо на 2% і натискаємо ОК .
- Оскільки ми імітуємо ручну роботу, додамо ще й спотворення. Домогтися цього допоможе наступний фільтр під назву «хвиля»
. Знайти його можна в меню
«фільтр»
у розділі
»спотворення"
.
Уважно дивимося на скріншот і налаштовуємо фільтр відповідно до цих даних.
- Переходимо до наступного етапу. Хоча акварель і має на увазі легкість і розмитість, але основні контури зображення бути присутнім все ж повинні. Нам необхідно окреслити контури об'єктів. Для цього знову створимо копію фонового шару і перемістимо його в самий верх палітри.
- Застосовуємо до цього шару фільтр " світіння країв»
.
Налаштування фільтра знову можна взяти зі скріншота, але зверніть увагу на результат.
Лінії не повинні бути занадто товстими.
- Далі необхідно інвертувати кольору на шарі ( CTRL+I ) і знебарвити його ( CTRL+SHIFT+U ).
- Додаємо контрасту даному зображенню. Затискати CTRL+L і у вікні, рухаємо повзунок, як показано на скрині.
- Потім знову застосовуємо фільтр «аплікація»
з тими ж настройками (див. вище), міняємо режим накладення для шару з контуром на
«множення»
і знижуємо непрозорість до
75%
.
Поглянемо на проміжний результат ще раз:
- Завершальний штрих – створення реалістичних мокрих плям на малюнку. Створюємо новий шар, натиснувши на значок листа з загнутим кутом.
- Цей шар необхідно залити білим кольором. Для цього натискаємо клавішу D на клавіатурі, скидаючи кольору в дефолтний стан (основний чорний, фоновий – білий).
- Потім натискаємо поєднання клавіш CTRL+DEL і отримуємо бажане.
- Застосовуємо до даного шару фільтр " Шум» , але на цей раз повзунок рухаємо в крайнє праве положення. Значення ефекту при цьому вийде 400% .
- Потім застосовуємо «Губка» . Налаштування ті ж, але розмір кисті виставляємо на 2 .
- Тепер розмиємо шар. Йдемо в меню «фільтр – розмиття – розмиття Гауса»
.
Радіус розмиття виставляємо на 9 пікселів. В даному випадку також керуємося отриманим результатом. Радіус може бути і іншим.
- Додаємо контрасту. Викликаємо Рівні ( CTRL+L ) і зрушуємо повзунки до центру. Значення на скріншоті.
- Далі створюємо копію отриманого шару ( CTRL+J ) і міняємо масштаб поєднанням клавіш CTRL+- (мінус).
- Застосовуємо до верхнього шару " вільне перетворення»
сполучення клавіш
CTRL+T
, затискаємо
SHIFT
і збільшуємо зображення в
3-4 рази
.
Потім переміщаємо отримане зображення приблизно в центр полотна і натискаємо ENTER . Для приведення картинки до початкового масштабу натискаємо CTRL++ (плюс).
- Тепер міняємо режим накладення для кожного шару з плямами на»перекриття" . УВАГА: Для кожного шару.
- Як бачимо, наш малюнок вийшов занадто темним. Зараз ми це виправимо. Переходимо на шар з контуром.
Застосовуємо коригувальний шар «Яскравість/Контраст» .
Зрушуємо повзунок яскравості праворуч до значення 65 .
- Далі застосовуємо ще один коригувальний шар &8212; " колірний тон / насиченість»
.
Знижуємо насиченість і піднімаємо яскравість до досягнення бажаного результату. Наші налаштування на скріншоті.
Готово!
Давайте ще раз помилуємося на наш шедевр.
На цьому урок по створенню акварельного малюнка з фотографії завершено.