Інструменти для створення фігур у фотошопі

Как нарисовать фигуры в Фотошопе
Фотошоп є растровим редактором зображень, але в його функціонал також включена можливість створення векторних фігур. Векторні фігури складаються з примітивів (точок і відрізків) і заливки. На ділі це векторний контур, залитий будь-яким кольором.

Збереження таких зображень можливо тільки в растрових форматах, але, якщо потрібно, робочий документ можна експортувати в векторний редактор, наприклад, Illustrator .

Створення фігур

Інструментарій для створення векторних фігур знаходиться там же, де і всі інші пристосування – на панелі інструментів. Якщо є бажання стати справжнім професіоналом, то гаряча клавіша виклику будь-якого з цих інструментів – U .

Инструменты группы Фигура в Фотошопе

Сюди входять Прямокутник", "прямокутник із закругленими кутами", "Еліпс", "багатокутник" « "Довільна фігура" та»лінія" . Всі ці інструменти виконують одну функцію: створюють робочий контур, що складається з опорних точок, і заливають його основним кольором.

Як бачимо, інструментів досить багато. Поговоримо про всі коротко.

  1. Прямокутник.
    C допомогою даного інструменту ми можемо намалювати прямокутник або квадрат (з затиснутою клавішею SHIFT ).
    Прямоугольник в Фотошопе

    Урок: малюємо прямокутники в Фотошопі

  2. Прямокутник з округленими кутами.
    Цей інструмент, як випливає з назви, допомагає зобразити таку ж фігуру, але з округленими кутами. Прямоугольник со скругленными углами в Фотошопе

    Радіус округлення попередньо налаштовується на панелі параметрів.

    Настройка радиуса скругления в Фотошопе
  3. Еліпс.
    За допомогою інструменту «Еліпс» створюються кола та овали.

    Инструмент Эллипс в Фотошопе

    Урок: Як намалювати коло в Фотошопі

  4. Багатокутник.
    Інструмент «багатокутник» дозволяє нам малювати багатокутники з заданою кількістю кутів. Инструмент Многоугольник в Фотошопе

    Кількість кутів також налаштовується на панелі параметрів. Зверніть увагу, що в налаштуванні вказано параметр «сторони» . Нехай цей факт не вводить вас в оману.

    Настройка количества углов в Фотошопе

    Урок: малюємо трикутник в Фотошопі

  5. Лінія.
    За допомогою даного інструменту ми можемо провести пряму лінію в будь-якому напрямку. Клавіш SHIFT в даному випадку дозволяє проводити лінії під 90 або 45 градусів щодо полотна. Инструмент Линия в Фотошопе

    Товщина лінії налаштовується все там же – на панелі параметрів.

    Настройка толщины линии в Фотошопе

    Урок: малюємо пряму лінію в Фотошопі

  6. Довільна фігура.
    Інструмент " Довільна фігура&187; дає нам можливість створювати фігури вільної форми, що містяться в наборі фігур. Произвольная фигура в Фотошопе

    Стандартний набір Photoshop, що містить довільні фігури, також можна знайти на верхній панелі налаштувань інструменту.

    Стандартный набор фигур в Фотошопе

    В даний набір можна додавати фігури, викачані з інтернету.

Загальні налаштування інструментів

Як ми вже знаємо, більшість налаштувань фігур знаходиться на верхній панелі параметрів. Налаштування, наведені нижче, однаково застосовуються до всіх інструментів групи.

  1. Найперший список, що випадає дозволяє нам зобразити або безпосередньо фігуру цілком, або її контур або заливку окремо. Заливка в даному випадку не буде векторним елементом.Выбор типа фигуры в Фотошопе
  2. Колір заливки фігури. Даний параметр працює, тільки якщо активований інструмент з групи " фігура» , і ми знаходимося на шарі зі створеною фігурою. Тут (зліва направо) ми можемо: вимкнути заливку повністю; залити фігуру суцільним кольором; залити градієнтом; замостити візерунком.

    Заливка фигуры в Фотошопе

  3. Наступним в списку налаштувань йде»Штрих" . Тут мається на увазі обведення контуру фігури. Для штриха можна налаштувати (або відключити) колір, причому задавши тип заливки,

    Штрих фигуры в Фотошопе

    І його товщину.

    Тип и толщина штриха в Фотошопе
  4. Далі йдуть «Ширина» і «висота» . Дана настройка дозволяє нам створювати фігури з довільними розмірами. Для цього необхідно внести дані у відповідні поля і клікнути в будь-якому місці полотна. Якщо фігура вже створена, то зміняться її лінійні розміри.

    Ширина и высота фигуры в Фотошопе

Наступні настройки дозволяють виробляти з фігурами Різні, досить складні, маніпуляції, тому поговоримо про них більш докладно.

Маніпуляції з фігурами

Дані маніпуляції можливі, тільки якщо на полотні (шарі) вже присутній хоча б одна фігура. Нижче стане зрозуміло, чому так відбувається.

  1. Новий шар.
    Коли виставлена дана настройка, нова фігура створюється в звичайному режимі на новому шарі.

    Фигура на новом слое в Фотошопе

  2. Об'єднання фігур.

    Объединить фигуры в Фотошопе

    В цьому випадку фігура, створювана в даний момент, буде повністю об'єднана з фігурою, що знаходиться на активному шарі.

    Объединение фигур в Фотошопе
  3. Віднімання фігур.

    Настройка вычитания фигур в Фотошопе

    При включеній настройці створювана фігура буде «віднята» з Знаходиться В даний момент на шарі. Дія нагадує виділення об'єкта і натискання клавіші DEL .

    Вычитание фигур в Фотошопе
  4. Перетин фігур.

    Настройка области пересечения фигур в Фотошопе

    В даному випадку при створенні нової фігури, залишаться видимими тільки ті області, де фігури накладаються одна на іншу.

    Области пересечения фигур
  5. Виключення фігур.

    Настройка исключения перекрывающихся фигур в Фотошопе

    Дана настройка дозволяє видалити ті області, де фігури перетинаються. Інші області залишаться недоторканими.

    Исключение пересекающихся фигур в Фотошопе
  6. Об'єднання компонентів фігур.

    Объединение компонентов фигуры в Фотошопе

Даний пункт дозволяє, після здійснення однієї або декількох попередніх операцій, об'єднати всі контури в одну цільну фігуру.

Практика

Практична частина сьогоднішнього уроку буде являти собою набір сумбурних дій, спрямованих тільки на те, щоб подивитися в дії роботу налаштувань інструментів. Цього вже буде достатньо для того, щоб зрозуміти принципи роботи з фігурами.

Отже, практика.

  1. Для початку створимо звичайний квадрат. Для цього виберемо інструмент»прямокутник" , затиснемо клавішу SHIFT і потягнемо від центру полотна. Можна скористатися направляючими для зручності роботи.
  2. Создание квадрата в Фотошопе

  3. Потім виберемо інструмент «Еліпс» і пункт налаштувань " відняти передню фігуру» . Зараз ми будемо вирізати коло в нашому квадраті.
  4. Вычесть переднюю фигуру в Фотошопе
  5. Натискаємо один раз по будь-якому місцю на полотні і, у діалоговому вікні, пропишемо розміри майбутнього "отвори"» а також поставимо галку навпроти пункту " від центру» . Коло буде створено точно в центрі полотна.
  6. Настройка эллипса в Фотошопе
  7. Натискаємо ОК і бачимо наступне: Вырезанный круг в Фотошопе

    Отвір готовий.

  8. Далі нам необхідно об'єднати всі компоненти, створивши цілісну фігуру. Для цього вибираємо відповідний пункт в Налаштуваннях. В даному випадку це робити не обов'язково, але, якби коло виходив за межі квадрата, наша фігура складалася з двох робочих контурів.
  9. Объединяем компоненты фигуры в Фотошопе
  10. Поміняємо колір фігури. З уроку ми знаємо, яка настройка відповідає за заливку. Є й інший, більш швидкий і практичний спосіб зміни кольору. Необхідно двічі клікнути по мініатюрі шару з фігурою і, у вікні налаштування кольору, вибрати бажаний відтінок. Таким способом можна залити фігуру будь-яким суцільним кольором.Настройка цвета фигуры в Фотошопе

    Відповідно, якщо потрібно градієнтна заливка або візерунок, то користуємося панеллю параметрів.

  11. Задамо обведення. Для цього поглянемо на блок»Штрих" на панелі параметрів. Тут виберемо тип обведення " Пунктир» і повзунком змінимо її розмір.
  12. Обводка фигуры в Фотошопе
  13. Колір пунктиру задамо за допомогою кліка по сусідньому колірному віконця.
  14. Цвет обводки фигуры в Фотошопе
  15. Тепер, якщо повністю відключити заливку фігури,Отключение заливки фигуры в Фотошопе

    То можна побачити наступну картину:

    Результат практической части урока в Фотошопе

Таким чином ми пробігли майже всі налаштування інструментів із групи " фігура» . Обов'язково потренуйтеся, моделюючи різні ситуації, щоб зрозуміти, яким законам підкоряються растрові об'єкти в Фотошопі.

Фігури примітні тим, що, на відміну від своїх растрових побратимів, не втрачають якості і не набувають рваних країв при масштабуванні. Разом з тим, вони володіють тими ж властивостями і підлягають обробці. До фігур можна застосовувати стилі, заливати будь-якими способами, шляхом об'єднання і віднімання створювати нові форми.

Навички роботи з фігурами незамінні при створенні логотипів, різних елементів для сайтів і поліграфії. За допомогою даних інструментів можна виконувати переклад растрових елементів у векторні з подальшим експортом у відповідний редактор.

Фігури можна завантажувати з інтернету, а також створювати свої власні. За допомогою фігур можна малювати величезні плакати і вивіски. Загалом, корисність даних інструментів вельми складно переоцінити, тому приділіть особливу увагу вивченню даного функціоналу фотошопу, а уроки на нашому сайті Вам у цьому допоможуть.

більше статей на цю тему: