створюємо імітацію скла в Фотошопі

Как сделать эффект стекла в Фотошопе
Наш улюблений Фотошоп дає масу можливостей для імітації різних явищ і матеріалів. Можна, наприклад, зістарити або «омолодити» поверхні, домалювати дощ на пейзажі, створити ефект скла. Саме про імітацію скла, ми і поговоримо в сьогоднішньому уроці.

Варто розуміти, що це буде саме імітація, тому як Фотошоп не може в повній мірі (в автоматичному режимі) створити реалістичне заломлення світла, притаманне даному матеріалу. Незважаючи на це, ми можемо за допомогою стилів і фільтрів домогтися цілком цікавих результатів.

Імітація скла

Давайте ж, нарешті, відкриємо вихідне зображення в редакторі і приступимо до роботи.

Исходное изображение для имитации стекла

Матове скло

  1. Як завжди створимо копію фону, застосувавши гарячі клавіші CTRL+J . Потім візьмемо інструмент "прямокутник". Инструмент Прямоугольник
  2. Створимо ось таку фігуру:

    Создание фигуры

    Колір фігури не важливий, розмір – за потребою.

  3. Цю фігуру нам необхідно перемістити під копію фону, потім затиснути клавішу ALT і клікнути по межі між шарами, створивши відсічну маску . Тепер верхнє зображення буде відображатися тільки на фігурі. Создание обтравочной маски
  4. На даний момент фігура невидима, зараз ми це виправимо. Скористаємося для цього стилями. Кількома двічі по шару і переходимо до пункту»тиснення" . Тут трохи збільшимо розмір і поміняємо метод на " М'яка огранювання» .

    Тиснение стекла

  5. Потім додаємо внутрішнє світіння. Розмір робимо досить великим, щоб світіння займало майже всю поверхню фігури. Далі знижуємо непрозорість і додаємо шум.

    Внутреннее свечение стекла

  6. Не вистачає лише невеликої тіні. Зсув виставляємо в нуль і злегка збільшуємо розмір.

    Тень стекла

  7. Ви, напевно, помітили, що темні ділянки на тисненні стали прозорішими і змінили колір. Зроблено це наступним чином: знову йдемо в»тиснення" і змінюємо параметри тіні – & 171; Колір&187; і &171; непрозорість&187; .

    Дополнительные настройки Тиснения

  8. Наступний крок – замутнення скла. Для цього потрібно розмити верхнє зображення по Гауса. Переходимо в меню фільтрів, розділ»розмиття" і шукаємо відповідний пункт.

    Размытие стекла

    Радіус вибираємо такий, щоб основні деталі зображення залишилися видимими, а дрібні згладилися.

    Настройка размытия

Таким чином, ми отримали матове скло.

Ефекти з галереї фільтрів

Подивимося, що ще нам пропонує Фотошоп. У галереї фільтрів, в розділі»спотворення" присутній фільтр »скло" .

Галерея фильтров

Тут можна вибрати з декількох варіантів фактури і налаштувати масштаб (розмір), пом'якшення і рівень впливу.

Фильтр Стекло

На виході отримаємо щось подібне:

Тектура Изморозь

Ефект лінзи

Розглянемо ще один цікавий прийом, за допомогою якого можна створити ефект лінзи.

  1. Замінимо прямокутник на еліпс. При створенні фігури затискаємо клавішу SHIFT для збереження пропорцій, застосовуємо всі стилі (які ми застосовували до прямокутника) і переходимо на верхній шар. Инструмент Эллипс
  2. Потім натискаємо клавішу CTRL і натискаємо по мініатюрі шару з колом, завантажуючи виділену область.

    Загрузка выделенной области

  3. Копіюємо виділення на новий шар гарячими клавішами CTRL+J і прив'язуємо вийшов шар до підлягає ( ALT + клік по межі шарів).

    Подготовка к искажению

  4. Спотворення будемо виробляти за допомогою фільтра «Пластика» .

    Фильтр Пластика

  5. В Налаштуваннях вибираємо інструмент»здуття" .

    Инструмент Вздутие

  6. Підганяємо розмір інструменту під діаметр кола.

    Настройка диаметра Вздутия

  7. Кілька разів натискаємо по зображенню. Кількість кліків залежить від бажаного результату.

    Результат применения Пластики

  8. Як відомо, лінза повинна збільшувати зображення, тому натискаємо поєднання клавіш CTRL+T і розтягуємо картинку. Для збереження пропорцій затискаємо SHIFT . Якщо після натискання SHIFT - а затиснути ще й ALT , коло буде масштабуватися рівномірно на всі боки щодо центру.

    Трансформирование круга

На цьому урок по створенню ефекту скла закінчено. Ми вивчили основні способи створення імітації матеріалу. Якщо пограти зі стилями і варіантами розмиття, то можна домогтися цілком реалістичних результатів.

більше статей на цю тему: