Зміст
Увага! всі дії будуть виконуватися на прикладі MS Word 2016, але описані інструкції застосовні і до інших версій Програми, за винятком 2003 року, так як там є тільки функція створення автоматичного змісту.
Читайте також: створення автоматичного вмісту в Word
Крок 1: додавання елемента на сторінку
Першочергово в документ потрібно додати елемент, щоб в майбутньому його відкоригувати. Робиться це в спеціальному меню, що знаходиться на вкладці»посилання" .
Зверніть увагу! Ручне зміст, на відміну від автоматичного, можна додавати на сторінку без попереднього створення структури тексту. Тому допустимо спочатку зробити саме його, а вже після почати друкувати текст.
Щоб додати зміст на сторінку документа, необхідно зробити наступне:
- Перейдіть у вкладку «посилання».
- Розгорніть меню»зміст" , клікнувши по ньому лівою кнопкою миші.
- У випадаючому списку виберіть пункт " Ручне зміст» .
Зверніть увагу! створити ручне зміст через меню налаштувань, щоб заздалегідь визначити форматування і структуру, не можна. Тому попередньо на сторінку документа додається шаблон, а потім він редагується.
Крок 2: Створення структури та введення заголовків
Після розміщення змісту на сторінці необхідно відкоригувати початковий шаблон — вписати всі заголовки і позначити номери сторінок. Робиться це вручну.
Зверніть увагу! за замовчуванням створюються пункти першого рівня. Якщо вони не потрібні, їх слід виділити і видалити за допомогою клавіші Backspace .
Створення структури проводиться наступним чином:
- Виділіть слово»зміст" і замініть на будь-яке інше, якщо це потрібно. Також його можна видалити.
- Приберіть зайві рівні зі списку, а при необхідності додайте нові. Виконується це за допомогою простого копіювання. Слід виділити рядок і натиснути на кнопку " копіювати» , після чого встановити курсор в потрібне місце і застосувати на вкладці »Головна" опцію »вставити" → " зберегти оригінальне форматування» .
- Клацніть по першому заголовку потрібного рівня і введіть назву відповідної глави в тексті. Виконайте це ж з іншими пунктами.
- Клацніть по номеру сторінки, розташованому навпроти заголовка, видаліть його і введіть відповідний дійсності. При необхідності цифри можна прибрати.
- Якщо потрібно видалити елемент між заголовком і номером сторінки, виділіть його і натисніть Del .
На цьому етапі важливо сформувати підсумкову структуру, яка буде використана в подальшому тексті. При необхідності її можна відредагувати в подальшому, але краще це робити до форматування.
Крок 3: Налаштування форматування тексту
Завершальним етапом створення змісту вручну є форматування введеного тексту. Строгих правил немає, все повністю залежить від власних уподобань або висунутих вимог. Доступні наступні операції:
- Вибір шрифту і типу написання;
- Вирівнювання;
- Зміна інтервалів і відступів;
- Табуляція;
- Заливка і зміна кольору.
Усі необхідні для цього інструменти знаходяться на вкладці»Головна" . В окремій статті на нашому сайті про цю процедуру розказано більш детально і з супутніми прикладами використання функцій програми MS Word.
Детальніше: форматування тексту в документі Microsoft Word
Важливо! на відміну від автоматично створеного змісту, ручне можна згодом змінювати, це ніяк не вплине на відображення основного тексту вже набраної статті.