Як зробити автоматичний вміст у Microsoft Word

В MS Word можна виконувати різні завдання, і далеко не завжди робота в цій програмі обмежується банальним набором або редагуванням тексту. Так, виконуючи в Ворді науково-технічну роботу, набираючи реферат, диплом або курсову, роблячи і оформляючи Доповідь, складно обійтися без того, що прийнято називати розрахунково-пояснювальною запискою (РПЗ). Сама ж РПЗ обов'язково повинна включати змісту (зміст).

Найчастіше, студенти, як і працівники тих чи інших організацій, спочатку оформляють основний текст розрахунково-пояснювальної записки, додаючи в нього основні розділи, підрозділи, графічний супровід і багато іншого. Закінчивши цю роботу, вони переходять безпосередньо до оформлення змісту створеного проекту. Користувачі, які не знають всіх можливостей Microsoft Word, для таких цілей починають виписувати в стовпчик по черзі назви кожного з розділів, вказують відповідні їм сторінки, перевіряють ще раз те, що вийшло в результаті, нерідко щось коригуючи по ходу, і тільки потім віддають готовий документ викладачеві або начальнику.

Такий підхід до оформлення змісту в Ворді добре працює лише з документами невеликого обсягу, якими можуть бути лабораторні або типові розрахунки. Якщо ж документ & 8212; це курсова або дипломна робота, Наукова дисертація тощо, то відповідний йому РПЗ буде складатися з декількох десятків основних розділів і ще більшої кількості підрозділів. Отже, оформлення змісту настільки об'ємного файлу вручну займе досить багато часу, паралельно витративши нерви і сили. Благо, зробити зміст в Word можна і автоматично.

Створення автоматичного змісту (змісту) в Ворді

Найвірніше рішення &8212; починати створення будь-якого великого, великого за обсягом документа саме зі створення змісту. Навіть в разі, якщо у вас ще не написано жодного рядка тексту, витративши всього 5 хвилин на попередню настройку MS Word, ви заощадите собі значно більше часу і нервів в подальшому, направивши всі зусилля і старання виключно на роботу.

  1. Відкривши Ворд, перейдіть на вкладку & 171; посилання&187; , розташовану на панелі інструментів вгорі.
  2. Вкладка Ссылки в Word
  3. Клікніть на пункт &171; зміст&187; (перший зліва) і створити &171; Автособираемое зміст & 187; .
  4. Оглавление в Word
  5. Перед вами з'явиться повідомлення про те, що елементи змісту відсутні, що, власне, не дивно, адже ви відкрили порожній файл.
  6. Пустое оглавление в Word

    Примітка: подальшу &171;розмітку&187; змісту ви можете робити по ходу набору тексту (що більш зручно) або по завершенню роботи (займе помітно більше часу).

  7. Перший автоматичний пункт змісту (порожній), який перед вами з'явився &8212; це і є ключове зміст, під шапкою якого і будуть збиратися всі інші пункти роботи. Бажаючи додати новий заголовок або підзаголовок, просто встановіть курсор мишки на потрібному місці і клікніть по пункту & 171; додати текст&187; , розташованому на верхній панелі.
  8. Добавить текст в Word

    Примітка: цілком логічно, що ви можете створювати не тільки заголовки меншого рівня, але і основні. Клацніть по місцю, де ви хочете його розмістити, розгорніть пункт & 171; додати текст&187; на панелі керування та виберіть &171;Рівень 1&187;

    Заголовки и подзаголовки в Word
  9. Виберете бажаний рівень заголовка: чим більше цифра, тим &171;глибше&187; буде цей заголовок.
  10. Щоб переглянути зміст документа, а також для швидкої навігації по його змісту (створеному вами), необхідно перейти у вкладку & 171; Вид&187; і вибрати режим відображення &171; Структура & 187; .
  11. Вид Структура в Word
  12. Весь ваш документ розбитий на пункти (заголовки, підзаголовки, текст), кожен з яких має свій рівень, попередньо вказаний Вами. Звідси між цими пунктами можна швидко і зручно перемикатися.
  13. Заголовки, подзаголовки в Word
  14. На початку кожного заголовка є невеликий синій трикутничок, клікнувши по якому, ви можете приховати (згорнути) весь текст, який відноситься до цього заголовку.
  15. Скрыть текст в Word
  16. По ходу написання вами тексту створене на самому початку & 171; Автособираемое зміст & 187; буде змінюватися. У ньому будуть відображатися не тільки створювані вами заголовки і підзаголовки, але і номери сторінок, на яких вони починаються, рівень заголовка теж буде відображатися візуально.
Автосодержание в Word

Це і є таке необхідне для кожної об'ємної роботи автосодержание, зробити яке в Ворді дуже просто. Саме зміст буде знаходитися на початку вашого документа, як це і потрібно для РПЗ.

Автоматично сформований зміст (зміст) завжди добре вирівняно і коректно відформатовано. Власне, зовнішній вигляд заголовків, підзаголовків, як і всього тексту завжди можна змінити. Робиться це точно так же, як з розміром і шрифтом будь-якого іншого тексту в MS Word.

Содержание в структуре в Word

По ходу виконання роботи автоматичне зміст буде доповнюватися і розширюватися, в ньому будуть проставлятися нові заголовки і номери сторінок, а з розділу&171; Структура & 187; ви завжди зможете отримати доступ до необхідної частини своєї роботи, звернутися до потрібної чолі, замість того, щоб перегортати документ вручну. Варто відзначити, що особливо зручною робота з документом з автосодержанием стає після його експорту в PDF-файл.

Урок: як конвертувати PDF у Word

На цьому все, тепер ви знаєте, як створити автоматичне зміст в Ворді. Варто відзначити, що дана інструкція може бути застосована до всіх версій продукту від Майкрософт, тобто, таким чином можна зробити автоматичне зміст в Ворді 2003, 2007, 2010, 2013, 2016 і будь-яких інших версіях цього компонента офісного пакету. Тепер ви знаєте трохи більше і зможете бути більш продуктивними.

більше статей на цю тему: