сортування чисел за зростанням у Microsoft Excel

Спосіб 1: кнопки швидкого сортування

В Excel є дві універсальні кнопки, що дозволяють виконувати сортування за алфавітом, зростанням або спаданням, якщо мова йде про числа. Ними користуватися найпростіше, якщо є вже готова таблиця, для якої і проводиться сортування. Враховуйте, що при додаванні нових значень сортування збивається, а для запобігання виникнення подібної ситуації потрібно запускати її повторно або застосовувати Спосіб 3 цієї статті.

  1. Спочатку затисніть ліву кнопку миші і виділіть всі значення, які хочете відсортувати в порядку зростання.
  2. Выделение значений чисел в столбце для их сортировки по возрастанию в Excel
  3. На вкладці &171; Головна & 187; розгорніть розділ &171;редагування&187; і виберіть інструмент &171; сортування та фільтр&187; .
  4. Переход к разделу Редактирование для использования кнопок быстрой сортировки по возрастанию в Excel
  5. У ньому ви побачите два різних типи сортувань &8212; відповідно, в даному випадку знадобиться вибрати & 171; Сортування за зростанням&187; .
  6. Нажатие по кнопке для сортировки чисел по возрастанию в Excel
  7. Якщо таблиця містить інші дані поза вказаним діапазоном, з'явиться повідомлення з пропозицією розширити виділений діапазон, щоб сусідні рядки зміщувалися щодо значень у виділених комірках.
  8. Отображение уведомления с данными вне выделенного диапазона при сортировке по возрастанию в Excel
  9. Якщо ви виберете розширення діапазону, то побачите, що всі дані в таблиці змістилися щодо відсортованих значень. Скасувати зміни можна натисканням по гарячій клавіші Ctrl + Z .
  10. Успешная сортировка по возрастанию с расширением выделенного диапазона в Excel
  11. Другий тип сортування, який стосується лише меж зазначеного виділення, відноситься тільки до виділених рядків і не зачіпає сусідні.
  12. Сортировка по возрастанию в Excel без добавления диапазона вне выделенных ячеек

Спосіб 2: спеціальне сортування

Настроюється сортування підійде при роботі з декількома значеннями в таблиці, коли необхідно не тільки відсортувати один ряд за зростанням, але і задіяти алфавітну сортування або інші її типи, присутні в Excel. Основний процес настройки при використанні цього інструменту виглядає нехитрим чином.

  1. У тому ж розділі &171;редагування&187; натисніть кнопку & 171; спеціальне сортування&187; .
  2. Переход к меню настраиваемой сортировки для сортировки по возрастанию в Excel

  3. Раніше ми вже говорили про появу повідомлення при виявленні даних поза виділеного діапазону. Ознайомтеся з отриманою інформацією і вирішите, який варіант відзначати маркером.
  4. Уведомление при переходе к настраиваемой сортировке по возрастанию в Excel
  5. У перших двох спадних меню виберіть стовпець для сортування та вказані значення.
  6. Настройка первого уровня сортировки по возрастанию в Excel
  7. Для параметра &171; Порядок&187; встановіть значення & 171; за зростанням&187; .
  8. Выбор типа сортировки в окне ее настройки по возрастанию в Excel
  9. Якщо бажаєте відсортувати інші стовпці, вручну додайте новий рівень і виконайте ті ж дії.
  10. Добавление нового уровня при настройке сортировки по возрастанию в Excel
  11. Поверніться до таблиці і переконайтеся в тому, що завдання виконано успішно.
  12. Успешная сортировка по возрастанию в Excel через меню настройки

Спосіб 3: Формула для динамічного сортування

На завершення розберемо більш складний, але гнучкий спосіб, що має на увазі створення допоміжної формули, яка буде порівнювати значення в таблиці і виводити на нових осередках числа по зростанню. Перевага цього методу перед іншими полягає в тому, що формула автоматично розширюється при додаванні нових значень в таблицю, а значить, відбувається їх динамічне сортування.

  1. Активуйте першу клітинку для Формули та введіть =найменший . Це основна функція, яка автоматично і розрахує необхідні значення.
  2. Создание новой формулы для динамической сортировки по возрастанию в Excel

  3. У дужках введіть вираз (A: A; рядок(A1)) , де букви стовпця замініть на сортується, а в якості A1 використовуйте перше число.
  4. Заполнение формулы для динамической сортировки по возрастанию в Excel
  5. Розтягніть цю формулу до кінця таблиці, щоб у кожній клітинці відображалося відповідне число.
  6. Растягивание формулы для динамической сортировки по возрастанию в Excel
  7. Якщо ви виділите будь-яку клітинку зі створеного сортованого списку, ви побачите, що вміст формули автоматично змінюється залежно від поля. Це і є головною особливістю такого зручного розтягування.
  8. Просмотр изменений в формуле для динамической сортировки по возрастанию в Excel

більше статей на цю тему: