Зміст
Спосіб 1: кнопки швидкого сортування
В Excel
є дві універсальні кнопки, що дозволяють виконувати сортування за алфавітом, зростанням або спаданням, якщо мова йде про числа. Ними користуватися найпростіше, якщо є вже готова таблиця, для якої і проводиться сортування. Враховуйте, що при додаванні нових значень сортування збивається, а для запобігання виникнення подібної ситуації потрібно запускати її повторно або застосовувати
Спосіб 3
цієї статті.
- Спочатку затисніть ліву кнопку миші і виділіть всі значення, які хочете відсортувати в порядку зростання.
- На вкладці &171; Головна & 187; розгорніть розділ &171;редагування&187; і виберіть інструмент &171; сортування та фільтр&187; .
- У ньому ви побачите два різних типи сортувань &8212; відповідно, в даному випадку знадобиться вибрати & 171; Сортування за зростанням&187; .
- Якщо таблиця містить інші дані поза вказаним діапазоном, з'явиться повідомлення з пропозицією розширити виділений діапазон, щоб сусідні рядки зміщувалися щодо значень у виділених комірках.
- Якщо ви виберете розширення діапазону, то побачите, що всі дані в таблиці змістилися щодо відсортованих значень. Скасувати зміни можна натисканням по гарячій клавіші Ctrl + Z .
- Другий тип сортування, який стосується лише меж зазначеного виділення, відноситься тільки до виділених рядків і не зачіпає сусідні.
Спосіб 2: спеціальне сортування
Настроюється сортування підійде при роботі з декількома значеннями в таблиці, коли необхідно не тільки відсортувати один ряд за зростанням, але і задіяти алфавітну сортування або інші її типи, присутні в Excel. Основний процес настройки при використанні цього інструменту виглядає нехитрим чином.
- У тому ж розділі &171;редагування&187; натисніть кнопку & 171; спеціальне сортування&187; .
- Раніше ми вже говорили про появу повідомлення при виявленні даних поза виділеного діапазону. Ознайомтеся з отриманою інформацією і вирішите, який варіант відзначати маркером.
- У перших двох спадних меню виберіть стовпець для сортування та вказані значення.
- Для параметра &171; Порядок&187; встановіть значення & 171; за зростанням&187; .
- Якщо бажаєте відсортувати інші стовпці, вручну додайте новий рівень і виконайте ті ж дії.
- Поверніться до таблиці і переконайтеся в тому, що завдання виконано успішно.
Спосіб 3: Формула для динамічного сортування
На завершення розберемо більш складний, але гнучкий спосіб, що має на увазі створення допоміжної формули, яка буде порівнювати значення в таблиці і виводити на нових осередках числа по зростанню. Перевага цього методу перед іншими полягає в тому, що формула автоматично розширюється при додаванні нових значень в таблицю, а значить, відбувається їх динамічне сортування.
- Активуйте першу клітинку для Формули та введіть
=найменший
. Це основна функція, яка автоматично і розрахує необхідні значення. - У дужках введіть вираз
(A: A; рядок(A1))
, де букви стовпця замініть на сортується, а в якості A1 використовуйте перше число. - Розтягніть цю формулу до кінця таблиці, щоб у кожній клітинці відображалося відповідне число.
- Якщо ви виділите будь-яку клітинку зі створеного сортованого списку, ви побачите, що вміст формули автоматично змінюється залежно від поля. Це і є головною особливістю такого зручного розтягування.