рішення помилки з кодом 0x80131500 у Магазині Microsoft

Причини помилки коду 0x80131500 у Магазині Microsoft

Для розуміння наявності такої великої кількості методів виправлення збою в статті необхідно розібратися з причинами її появи. Їх існує цілих чотири:

  • Неполадки в роботі Microsoft Store;
  • Неправильні налаштування дати та часу;
  • Проблеми з підключенням до Інтернету;
  • Помилки DNS-сервера.

Виникнення хоча б однієї з цих неполадок може призвести до появи повідомлення з кодом 0x80131500 при запуску або використанні Microsoft Store. Способи нижче не розділені по групах, що відносяться до причин, а представлені послідовно: від найпростіших в реалізації і ефективних і до вузьконаправлених. Тому почати варто з першого, переходячи до наступних, якщо помилка не виправлена.

Спосіб 1: Перевірка налаштувань часу та дати

Збилися або неправильні налаштування часу і дати часто призводять до проблем в роботі певних програм, оскільки ті не можуть синхронізувати дані через Інтернет. Стосується це і Microsoft Store, тому ми рекомендуємо відкрити і перевірити поточні параметри. Якщо час виявиться неправильним, змініть його відповідно до інструкцій з нашої окремої статті.

Детальніше: зміна часу в ОС Windows 10

Проверка системного времени для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store

При постійному скиданні часу до певного значення необхідно перевірити кілька причин виникнення подібної неполадки. Нерідко винна сіла батарейка на материнській платі, але іноді дата скидається через дії активаторів операційної системи або обраного часового поясу.

Читайте також: вирішуємо проблему скидання часу на комп'ютері

Спосіб 2: Використання засобу усунення несправностей

Вбудований в операційну систему інструмент перевірки неполадок підходить для сканування проблем в різних областях, включаючи і роботу додатків з магазину. Аналіз відбувається автоматично, тому метод вкрай простий в реалізації і не займає багато часу.

  1. Відкрийте & 171; Пуск & 187; і перейдіть до &171;Параметри&187; .
  2. Переход в Параметры для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  3. У списку з блоками виберіть останній &8212; & 171; оновлення та безпека & 187; .
  4. Открытие раздела Обновление и безопасность для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  5. Через панель зліва перейдіть в розділ & 171; усунення несправностей&187; .
  6. Переход к средству исправления неполадок для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  7. Клацніть по рядку & 171; додаткові засоби усунення несправностей&187; .
  8. Открытие дополнительных параметров средства устранения неполадок для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  9. Серед списку доступних варіантів усунення проблем знайдіть &171;програми з Магазину Windows&187; .
  10. Выбор средства устранения неполадок для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  11. Після кліка по плитці з'явиться кнопка & 171; запустити засіб усунення несправностей&187; , яку і потрібно використовувати.
  12. Запуск средства устранения неполадок для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  13. Дочекайтеся закінчення пошуку проблем, стежачи за активністю кошти в відобразився на екрані вікні.
  14. Процесс работы средства устранения неполадок для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  15. Ознайомтеся з рекомендаціями і повторіть їх, після чого запустіть Microsoft Store і виконайте стандартні дії для перевірки працездатності магазину.
  16. Результат проверки средства устранения неполадок для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store

Спосіб 3: Скидання кешу магазину

Внутрішні баги додатки &8212; одна з найчастіших причин появи помилки з кодом 0x80131500. Більшість з них вирішується скиданням кешу, коли видаляються тимчасові файли та інше сміття, що призводить до різних несправностей. Windows має вбудований засіб, який автоматично виконує скидання, тому його потрібно лише запустити.

  1. Для цього відкрийте утиліту & 171; виконати & 187; , затиснувши комбінацію клавіш Win + R , введіть у поле wsreset.exe і натисніть Enter для застосування команди.
  2. Запуск утилиты сброса кеша магазина для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  3. З'явиться вікно &171; командного рядка & 187; , яке не можна закривати, оскільки це запущений процес скидання кешу.
  4. Процесс работы утилиты сброса кеша магазина для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  5. Через деякий час з'явиться вікно магазину, що означає успішне завершення операції.
  6. Запуск окна магазина после сброса кеша для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  7. Якщо разом з цим праворуч з'явився значок з доступними оновленнями, завантажте нову версію Microsoft Store і переходите до звичайного взаємодії з нею.
  8. Установка обновлений для магазина после сброса кеша для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store

Спосіб 4: вимкнення швидкого запуску Windows

Тимчасове відключення швидкого запуску Windows скидає оперативну пам'ять, що автоматично позбавляє користувача від всіх можливих помилок, пов'язаних з багами або некоректною роботою певних компонентів ОС. Це може допомогти і при розглянутій неполадці, тому рекомендуємо виконати наступні дії.

  1. У додатку &171;Параметри&187; виберіть плитку &171; Система & 187; .
  2. Переход в раздел Система для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  3. Перейдіть до розділу & 171; харчування і сплячий режим & 187; .
  4. Выбор категории Питание для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  5. В блоці & 171; супутні параметри&187; натисніть на напис & 171; Додаткові параметри живлення & 187; .
  6. Переход к дополнительным настройкам питания для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  7. Коли з'явиться вікно, перейдіть до & 171; дії кнопок живлення & 187; .
  8. Открытие параметров кнопок выключения для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  9. Активуйте режим &171; Зміна параметрів, які зараз недоступні&187; .
  10. Включение параметров питания для изменения для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  11. Зніміть галочку з пункту & 171; увімкнути швидкий запуск&187; і застосувати зміни.
  12. Отключение режима быстрого запуска для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store

Обов'язково перезавантажте комп'ютер, щоб відбулося скидання кешу та тимчасових файлів. У новому сеансі Windows запустіть Microsoft Store і перевірте, чи була усунена неприємність.

Спосіб 5: Скидання мережевих параметрів

Проблеми з мережевим підключенням можуть з'явитися не тільки через його відсутність. Іноді несправності відбуваються через встановлених параметрів і зберігаються в журналі файлів. Для вирішення подібних ситуацій в операційній системі є вбудовані засоби, що відповідають за скидання мережевих параметрів.

  1. В меню & 171; Пуск & 187; відшукайте &171;командний рядок&187; і запустіть її від імені адміністратора.
  2. Открытие Командной стройки для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  3. Введіть команду netsh winsock reset і натисніть Enter для її підтвердження.
  4. Ввод команды сброса сетевого журнала для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  5. Після появи повідомлення про скидання каталогу напишіть таку команду &8212; netsh int ip reset .
  6. Вторая команда сброса сетевых параметров для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  7. Те ж саме зробіть і з ipconfig /release .
  8. Третья команда сброса сетевых параметров для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  9. Потім отримайте нову конфігурацію через ipconfig /renew .
  10. Четвертая команда сброса сетевых параметров для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  11. На завершення скиньте кеш DNS, ввівши ipconfig /flushdns .
  12. Пятая команда сброса сетевых параметров для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store

Може знадобитися перезавантаження.

Спосіб 6: вимкнення проксі-сервера

В ОС є вбудована функція підтримки призначених для користувача проксі-серверів, але при активації даної технології можуть виникнути збої в роботі деяких додатків, пов'язаних з Інтернетом. Ви можете навіть не знати про те, що на ПК включений проксі, поки не перевірите його настройку.

  1. Через &171;Параметри&187; перейдіть до &171; Мережа та інтернет&187; .
  2. Переход в раздел Сеть и Интернет для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  3. Виберіть останній розділ &8212; &171;проксі-сервер&187; .
  4. Открытие настроек прокси-сервера для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  5. Переконайтеся в тому, що зараз обраний режим &171; визначати параметри Автоматично&187; . Якщо це не так, пересуньте перемикач у відповідне положення.
  6. Отключение работы прокси-сервера для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  7. Використання проксі-сервера в режимі ручного налаштування також має бути вимкнено.
  8. Отключение ручной настройки прокси-сервера для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store

Якщо ви внесли якісь налаштування на цьому етапі, перезавантажте комп'ютер.

Спосіб 7: ручне налаштування DNS

На початку статті було сказано, що проблеми з DNS-сервером теж можуть впливати на появу помилки 0x80131500. Найчастіше причиною стають невідповідні автоматично певні параметри, які встановлюються на стороні провайдера. Для перевірки цієї теорії необхідно змінити режим отримання DNS і призначити сервери Google.

  1. В тому ж меню &171; Мережа та інтернет&187; в блоці &171; додаткові параметри мережі & 187; натисніть по рядку &171; налаштування параметрів адаптера & 187; .
  2. Переход в дополнительные параметры сетевого адаптера для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  3. Клацніть правою кнопкою миші по використовуваному мережевому адаптеру і з контекстного меню виберіть пункт &171;властивості&187; .
  4. Открытие свойств сетевого адаптера для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  5. Двічі натисніть по рядку &171;IP версії 4 (TCP/IPv4)&187; для переходу до Налаштування цього компонента.
  6. Переход к настройке протокола для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  7. Відзначте маркером пункт &171;використовувати наступні адреси DNS-серверів&187; , в якості кращого вкажіть 8.8.8.8 , і альтернативного &8212; 8.8.4.4 . Для застосування параметрів і виходу натисніть &171;ОК&187; .
  8. Ручной ввод получаемых серверов для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store

Спосіб 8: увімкнення TLS 1.2

TLS &8212; протокол, що забезпечує захист передачі даних в мережі. Існує кілька його версій, кожна з яких має свої особливості. Для нормального функціонування компонентів ОС необхідний TLS 1.2, активований за замовчуванням у властивостях браузера. Однак іноді він відключений &8212; наприклад, коли користувач сам вніс зміни або використовує неліцензійну версію Windows. Для включення протоколу дотримуйтесь такої інструкції:

  1. Відкрийте & 171; Пуск & 187; і через пошук відшукайте додаток &171;панель управління&187; .
  2. Переход в Панель управления для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  3. У новому вікні знайдіть параметри &171;Властивості браузера&187; .
  4. Открытие свойств браузера через панель управления для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  5. Перейдіть на вкладку &171;додатково&187; і відзначте галочкою пункт &171;використовуйте TLS 1.2&187; . Перед виходом не забудьте натиснути на &171; застосувати&187; .
  6. Включение протокола защиты в свойствах браузера для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store

Спосіб 9: створення нового облікового запису

Існує ймовірність появи помилок, пов'язаних безпосередньо з використовуваної обліковим записом Microsoft, під управлінням якої і відбувається взаємодія з магазином. Перевірити це можна дуже просто &8212; шляхом створення нового профілю без прив'язки до аккаунту Microsoft.

  1. Для цього відкрийте &171; Пуск & 187; і натисніть по значку шестерінки для переходу в &171; Параметри & 187; .
  2. Открытие Параметры при создании новой учетной записи для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  3. Відкрийте &171;облікові записи & 187; .
  4. Переход в раздел Учетные записи для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  5. Перейдіть до розділу &171; Сім'я та інші користувачі & 187; і натисніть кнопку &171;Додати користувача для цього комп'ютера&187; .
  6. Кнопка создания новой учетной записи для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  7. У вікні клацніть по посиланню &171; у мене немає даних для входу цієї особи&187; .
  8. Переход к созданию учетной записи без привязки к Майкрософт для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  9. Використовуйте варіант &171;Додати користувача без облікового запису Microsoft&187; .
  10. Выбор режима создания учетной записи без привязки к Майкрософт для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  11. Заповніть його дані та підтвердьте створення.
  12. Подтверждение создания новой учетной записи для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  13. По готовності відкрийте Microsoft Store і змініть використовувану обліковий запис на нову.
  14. Переключение учетной записи для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store

Спосіб 10: повторна реєстрація Microsoft Store

Цей метод найрадикальніший і переходити до нього варто тільки в тому випадку, якщо нічого з описаного вище не принесло належного результату. Його суть полягає в повторній реєстрації магазину в операційній системі шляхом використання оснащення PowerShell.

  1. Клацніть ПКМ по кнопці & 171; Пуск & 187; і з контекстного меню виберіть пункт &171;Windows PowerShell (адміністратор)&187; .
  2. Открытие ПоверШел для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store
  3. Скопіюйте та вставте туди рядок powershell -ExecutionPolicy Unrestricted Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $Env:SystemRoot\WinStore\AppxManifest.xml , після чого активуйте її натисканням Enter .
  4. Ввод команд регистрации магазина для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store

Слідкуйте за повідомленнями на екрані. Якщо виникли помилки при виконанні цієї команди, замініть її на Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register «$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml»} . При повторній появі помилок послідовно вводите ці рядки:

  • PowerShell –ExecutionPolicy Unrestricted
  • $manifest = (Get-AppxPackage Microsoft.WindowsStore).InstallLocation + ‘\AppxManifest.xml’ ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifest
  • Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register «$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml»}

Спосіб 11: перевірка цілісності системних файлів

Завершальний метод має на увазі сканування всієї операційної системи на предмет пошкоджених системних файлів &8212; вони виявляються і усуваються автоматично спеціальними утилітами. Якщо порушення цілісності ОС дійсно позначається на роботі магазину, після завершення алгоритму виправлення утилітами і перезавантаження комп'ютера він повинен знову відкриватися без будь-яких проблем.

Детальніше: використання та відновлення перевірки цілісності системних файлів у Windows 10

Проверка целостности системных файлов для решения ошибки 0x80131500 в Microsoft Store

більше статей на цю тему: