Зміст
- Причини помилки коду 0x80131500 у Магазині Microsoft
- Спосіб 1: Перевірка налаштувань часу та дати
- Спосіб 2: Використання засобу усунення несправностей
- Спосіб 3: Скидання кешу магазину
- Спосіб 4: вимкнення швидкого запуску Windows
- Спосіб 5: Скидання мережевих параметрів
- Спосіб 6: відключення проксі-сервера
- Спосіб 7: ручне налаштування DNS
- Спосіб 8: увімкнення TLS 1.2
- Спосіб 9: створення нового облікового запису
- Спосіб 10: повторна реєстрація Microsoft Store
- Спосіб 11: перевірка цілісності системних файлів
- Питання та відповіді
Причини помилки коду 0x80131500 у Магазині Microsoft
Для розуміння наявності такої великої кількості методів виправлення збою в статті необхідно розібратися з причинами її появи. Їх існує цілих чотири:
- Неполадки в роботі Microsoft Store;
- Неправильні налаштування дати та часу;
- Проблеми з підключенням до Інтернету;
- Помилки DNS-сервера.
Виникнення хоча б однієї з цих неполадок може призвести до появи повідомлення з кодом 0x80131500 при запуску або використанні Microsoft Store. Способи нижче не розділені по групах, що відносяться до причин, а представлені послідовно: від найпростіших в реалізації і ефективних і до вузьконаправлених. Тому почати варто з першого, переходячи до наступних, якщо помилка не виправлена.
Спосіб 1: Перевірка налаштувань часу та дати
Збилися або неправильні налаштування часу і дати часто призводять до проблем в роботі певних програм, оскільки ті не можуть синхронізувати дані через Інтернет. Стосується це і Microsoft Store, тому ми рекомендуємо відкрити і перевірити поточні параметри. Якщо час виявиться неправильним, змініть його відповідно до інструкцій з нашої окремої статті.
Детальніше: зміна часу в ОС Windows 10
При постійному скиданні часу до певного значення необхідно перевірити кілька причин виникнення подібної неполадки. Нерідко винна сіла батарейка на материнській платі, але іноді дата скидається через дії активаторів операційної системи або обраного часового поясу.
Читайте також: вирішуємо проблему скидання часу на комп'ютері
Спосіб 2: Використання засобу усунення несправностей
Вбудований в операційну систему інструмент перевірки неполадок підходить для сканування проблем в різних областях, включаючи і роботу додатків з магазину. Аналіз відбувається автоматично, тому метод вкрай простий в реалізації і не займає багато часу.
- Відкрийте & 171; Пуск & 187; і перейдіть до &171;Параметри&187; .
- У списку з блоками виберіть останній &8212; & 171; оновлення та безпека & 187; .
- Через панель зліва перейдіть в розділ & 171; усунення несправностей&187; .
- Клацніть по рядку & 171; додаткові засоби усунення несправностей&187; .
- Серед списку доступних варіантів усунення проблем знайдіть &171;програми з Магазину Windows&187; .
- Після кліка по плитці з'явиться кнопка & 171; запустити засіб усунення несправностей&187; , яку і потрібно використовувати.
- Дочекайтеся закінчення пошуку проблем, стежачи за активністю кошти в відобразився на екрані вікні.
- Ознайомтеся з рекомендаціями і повторіть їх, після чого запустіть Microsoft Store і виконайте стандартні дії для перевірки працездатності магазину.
Спосіб 3: Скидання кешу магазину
Внутрішні баги додатки &8212; одна з найчастіших причин появи помилки з кодом 0x80131500. Більшість з них вирішується скиданням кешу, коли видаляються тимчасові файли та інше сміття, що призводить до різних несправностей. Windows має вбудований засіб, який автоматично виконує скидання, тому його потрібно лише запустити.
- Для цього відкрийте утиліту & 171; виконати & 187;
, затиснувши комбінацію клавіш
Win + R
, введіть у поле
wsreset.exe
і натисніть Enter для застосування команди. - З'явиться вікно &171; командного рядка & 187; , яке не можна закривати, оскільки це запущений процес скидання кешу.
- Через деякий час з'явиться вікно магазину, що означає успішне завершення операції.
- Якщо разом з цим праворуч з'явився значок з доступними оновленнями, завантажте нову версію Microsoft Store і переходите до звичайного взаємодії з нею.
Спосіб 4: вимкнення швидкого запуску Windows
Тимчасове відключення швидкого запуску Windows скидає оперативну пам'ять, що автоматично позбавляє користувача від всіх можливих помилок, пов'язаних з багами або некоректною роботою певних компонентів ОС. Це може допомогти і при розглянутій неполадці, тому рекомендуємо виконати наступні дії.
- У додатку &171;Параметри&187; виберіть плитку &171; Система & 187; .
- Перейдіть до розділу & 171; харчування і сплячий режим & 187; .
- В блоці & 171; супутні параметри&187; натисніть на напис & 171; Додаткові параметри живлення & 187; .
- Коли з'явиться вікно, перейдіть до & 171; дії кнопок живлення & 187; .
- Активуйте режим &171; Зміна параметрів, які зараз недоступні&187; .
- Зніміть галочку з пункту & 171; увімкнути швидкий запуск&187; і застосувати зміни.
Обов'язково перезавантажте комп'ютер, щоб відбулося скидання кешу та тимчасових файлів. У новому сеансі Windows запустіть Microsoft Store і перевірте, чи була усунена неприємність.
Спосіб 5: Скидання мережевих параметрів
Проблеми з мережевим підключенням можуть з'явитися не тільки через його відсутність. Іноді несправності відбуваються через встановлених параметрів і зберігаються в журналі файлів. Для вирішення подібних ситуацій в операційній системі є вбудовані засоби, що відповідають за скидання мережевих параметрів.
- В меню & 171; Пуск & 187; відшукайте &171;командний рядок&187; і запустіть її від імені адміністратора.
- Введіть команду
netsh winsock reset
і натисніть Enter для її підтвердження. - Після появи повідомлення про скидання каталогу напишіть таку команду &8212;
netsh int ip reset
. - Те ж саме зробіть і з
ipconfig /release
. - Потім отримайте нову конфігурацію через
ipconfig /renew
. - На завершення скиньте кеш DNS, ввівши
ipconfig /flushdns
.
Може знадобитися перезавантаження.
Спосіб 6: вимкнення проксі-сервера
В ОС є вбудована функція підтримки призначених для користувача проксі-серверів, але при активації даної технології можуть виникнути збої в роботі деяких додатків, пов'язаних з Інтернетом. Ви можете навіть не знати про те, що на ПК включений проксі, поки не перевірите його настройку.
- Через &171;Параметри&187; перейдіть до &171; Мережа та інтернет&187; .
- Виберіть останній розділ &8212; &171;проксі-сервер&187; .
- Переконайтеся в тому, що зараз обраний режим &171; визначати параметри Автоматично&187; . Якщо це не так, пересуньте перемикач у відповідне положення.
- Використання проксі-сервера в режимі ручного налаштування також має бути вимкнено.
Якщо ви внесли якісь налаштування на цьому етапі, перезавантажте комп'ютер.
Спосіб 7: ручне налаштування DNS
На початку статті було сказано, що проблеми з DNS-сервером теж можуть впливати на появу помилки 0x80131500. Найчастіше причиною стають невідповідні автоматично певні параметри, які встановлюються на стороні провайдера. Для перевірки цієї теорії необхідно змінити режим отримання DNS і призначити сервери Google.
- В тому ж меню &171; Мережа та інтернет&187; в блоці &171; додаткові параметри мережі & 187; натисніть по рядку &171; налаштування параметрів адаптера & 187; .
- Клацніть правою кнопкою миші по використовуваному мережевому адаптеру і з контекстного меню виберіть пункт &171;властивості&187; .
- Двічі натисніть по рядку &171;IP версії 4 (TCP/IPv4)&187; для переходу до Налаштування цього компонента.
- Відзначте маркером пункт &171;використовувати наступні адреси DNS-серверів&187;
, в якості кращого вкажіть
8.8.8.8
, і альтернативного &8212;8.8.4.4
. Для застосування параметрів і виходу натисніть &171;ОК&187; .
Спосіб 8: увімкнення TLS 1.2
TLS &8212; протокол, що забезпечує захист передачі даних в мережі. Існує кілька його версій, кожна з яких має свої особливості. Для нормального функціонування компонентів ОС необхідний TLS 1.2, активований за замовчуванням у властивостях браузера. Однак іноді він відключений &8212; наприклад, коли користувач сам вніс зміни або використовує неліцензійну версію Windows. Для включення протоколу дотримуйтесь такої інструкції:
- Відкрийте & 171; Пуск & 187; і через пошук відшукайте додаток &171;панель управління&187; .
- У новому вікні знайдіть параметри &171;Властивості браузера&187; .
- Перейдіть на вкладку &171;додатково&187; і відзначте галочкою пункт &171;використовуйте TLS 1.2&187; . Перед виходом не забудьте натиснути на &171; застосувати&187; .
Спосіб 9: створення нового облікового запису
Існує ймовірність появи помилок, пов'язаних безпосередньо з використовуваної обліковим записом Microsoft, під управлінням якої і відбувається взаємодія з магазином. Перевірити це можна дуже просто &8212; шляхом створення нового профілю без прив'язки до аккаунту Microsoft.
- Для цього відкрийте &171; Пуск & 187; і натисніть по значку шестерінки для переходу в &171; Параметри & 187; .
- Відкрийте &171;облікові записи & 187; .
- Перейдіть до розділу &171; Сім'я та інші користувачі & 187; і натисніть кнопку &171;Додати користувача для цього комп'ютера&187; .
- У вікні клацніть по посиланню &171; у мене немає даних для входу цієї особи&187; .
- Використовуйте варіант &171;Додати користувача без облікового запису Microsoft&187; .
- Заповніть його дані та підтвердьте створення.
- По готовності відкрийте Microsoft Store і змініть використовувану обліковий запис на нову.
Спосіб 10: повторна реєстрація Microsoft Store
Цей метод найрадикальніший і переходити до нього варто тільки в тому випадку, якщо нічого з описаного вище не принесло належного результату. Його суть полягає в повторній реєстрації магазину в операційній системі шляхом використання оснащення PowerShell.
- Клацніть ПКМ по кнопці & 171; Пуск & 187; і з контекстного меню виберіть пункт &171;Windows PowerShell (адміністратор)&187; .
- Скопіюйте та вставте туди рядок
powershell -ExecutionPolicy Unrestricted Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $Env:SystemRoot\WinStore\AppxManifest.xml
, після чого активуйте її натисканням Enter .
Слідкуйте за повідомленнями на екрані. Якщо виникли помилки при виконанні цієї команди, замініть її на Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register «$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml»}
. При повторній появі помилок послідовно вводите ці рядки:
PowerShell –ExecutionPolicy Unrestricted
$manifest = (Get-AppxPackage Microsoft.WindowsStore).InstallLocation + ‘\AppxManifest.xml’ ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifest
Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register «$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml»}
Спосіб 11: перевірка цілісності системних файлів
Завершальний метод має на увазі сканування всієї операційної системи на предмет пошкоджених системних файлів &8212; вони виявляються і усуваються автоматично спеціальними утилітами. Якщо порушення цілісності ОС дійсно позначається на роботі магазину, після завершення алгоритму виправлення утилітами і перезавантаження комп'ютера він повинен знову відкриватися без будь-яких проблем.
Детальніше: використання та відновлення перевірки цілісності системних файлів у Windows 10