Зміст
Спосіб 1: налаштування виду
У Windows вікно інтерфейсу " провідника» за замовчуванням розділено на дві частини, де зліва є панель з обраним і ієрархічною структурою локальних дисків, призначених для користувача папок і інших каталогів. Іноді в результаті випадкових дій в Налаштуваннях виду папок ця область зникає, але повернути її можна в кілька кліків, якщо справа не в системній помилці.
- У вікні " провідника» перейдіть на вкладку " Вид» . Зліва на робочій панелі зверніть увагу на кнопку " область навігації» : натисніть на неї, і розгорнеться додаткове меню. Якщо у однойменного пункту немає позначки, то це означає, що бічна панель відключена. Поставте галочку, і тоді вона знову відобразиться зліва.
- У меню можна налаштувати параметри відображення папок в лівій панелі, а також включити показ бібліотек і обраного.
Спосіб 2: Перезапуск»Провідника"
Якщо в Налаштуваннях перегляду все в порядку, але панелі все одно немає, ймовірно, виникла помилка в системі, через яку»провідник" відмовляється коректно функціонувати. В цьому випадку може допомогти його перезапуск, після якого несправності скинуться, а додаток почне знову правильно працювати.
Існує кілька способів перезапустити»провідник" за допомогою штатних засобів Windows 10, після чого робота вбудованого файлового менеджера стабілізується. Про методи читайте в нашій окремій статті.
Детальніше: Перезапуск системного "провідника" в Windows 10
Спосіб 3: рішення проблем з програмами для кастомізації " провідника»
Якщо ви використовуєте різні програми, які дозволяють налаштувати або змінити зовнішній вигляд " провідника» , то призупините їх роботу або зовсім видаліть софт. Нерідко використовуються такі рішення, як BrightExplorer або Explorer++. Вимкнути їх можна через " Диспетчер завдань» , щоб перевірити, чи в них справа.
На вкладці»процеси"
відшукайте програму, яка кастомізує
»провідник"
, виділіть її і натисніть на кнопку внизу
" зняти завдання»
.
Після цього файловий менеджер від Microsoft повинен запуститися в класичному вигляді, де буде бічна панель. Якщо все в порядку, шукайте проблему в налаштуваннях програми. А якщо в її роботі сталася помилка внаслідок різних збоїв або діяльності вірусів, то спробуйте стерти її.
Що ще може допомогти
Якщо розглянуті вище інструкції не допомогли домогтися потрібного результату, спробуйте рекомендації з цих статей. Незважаючи на те, що в них описуються інші проблеми, поради щодо вирішення неполадки відносно універсальні, тому можуть стати в нагоді і в вашому випадку.
Детальніше:
виправлення помилки "Провідник файлів не відповідає" У Windows 10
що робити, якщо "провідник файлів" не запускається в Windows 10