Синхронізація в браузері Opera

Синхронізація з віддаленим сховищем є дуже зручним інструментом, за допомогою якого можна не тільки зберегти дані браузера від непередбачених збоїв, але і забезпечити до них доступ для власника облікового запису з усіх пристроїв з браузером Opera. Давайте з'ясуємо, як синхронізувати закладки, експрес-панель, історію відвідувань, паролі до сайтів, і інші дані в браузері Opera.

Створення облікового запису

Перш за все, якщо у користувача немає облікового запису в Опері, то для доступу до послуги синхронізації, її слід створити.

  1. Для цього, переходимо в Головне меню Опери, шляхом кліка по її логотипу в лівому верхньому кутку браузера. У списку, вибираємо пункт»Синхронізація...".
  2. Переход в раздел синхронизации в Opera
  3. У вікні, в правій половині браузера, тиснемо на кнопку «Створити обліковий запис».
  4. Переход к созданию учетной записи в Opera
  5. Далі, відкривається форма, в якій, власне, і потрібно ввести свої облікові дані, а саме, Адреса електронної пошти та пароль. Електронну скриньку Підтверджувати не потрібно, але бажано все-таки вводити реальну адресу, щоб потім мати можливість, в разі втрати пароля, відновити його. Пароль вводиться довільний, але складається не менше ніж з 12 символів. Бажано, щоб це був складний пароль, до складу якого входять букви в різних регістрах і цифри. Після введення даних, тиснемо на кнопку «Створити обліковий запис».
  6. Создание учетной записи в Opera
  7. Таким чином, обліковий запис створено. На остаточному етапі в новому вікні користувачеві просто потрібно натиснути на кнопку «Синхронізація».
  8. Синхронизация в Opera

Відбувається синхронізація даних браузера Opera з віддаленим сховищем. Тепер користувач матиме доступ до них з будь-якого пристрою, де є Опера.

Вхід в обліковий запис

Тепер, давайте з'ясуємо, як увійти в обліковий запис синхронізації, якщо вона вже у користувача є, щоб синхронізувати дані опери з іншого пристрою.

  1. Як і в попередній раз, заходимо в Головне меню браузера в розділ «Синхронізація...». Але тепер, у вікні, тиснемо на кнопку «Увійти».
  2. Вход в учетную запись в Opera

  3. У формі, що відкрилася, вводимо адресу електронної поштової скриньки, і пароль, який раніше вводили при реєстрації. Тиснемо на кнопку»Увійти".
  4. Вход в Opera

Відбувається синхронізація з віддаленим сховищем даних. Тобто, закладки, налаштування, історія відвіданих сторінок, паролі до сайтів та інші дані доповнюються в браузері тими, що розміщені в сховищі. У свою чергу, інформація з браузера відправляється в сховище, і оновлює наявні там дані.

Синхронизация включена в Opera

Налаштування синхронізації

Крім того, можна провести деякі налаштування синхронізації.

  1. Для цього, потрібно вже перебувати в своєму обліковому записі. Переходимо в меню браузера, і вибираємо пункт «Налаштування». Або ж тиснемо комбінацію клавіш Alt + P.
  2. Переход в настройки браузера Opera
  3. У вікні налаштувань, переходимо в підрозділ «Браузер».
  4. Переход в раздел Браузер в Opera
  5. Далі, в блоці налаштувань «Синхронізація» тиснемо на кнопку «Розширена настройка».
  6. Переход в расширенную настройку синхронизации Opera
  7. У вікні, встановлюючи галочки над певними пунктами, можна визначати які саме дані будуть синхронізуватися: закладки, відкриті вкладки, настройки, паролі, історія. За замовчуванням, синхронізуються всі ці дані, але користувач може відключити синхронізацію будь-якого елемента окремо. Крім того, тут же можна вибрати рівень шифрування: шифрувати тільки паролі до сайтів, або всі дані. За замовчуванням виставлений перший варіант. Коли всі налаштування виконані, тиснемо на кнопку "OK".
  8. Расширенная настройка синхронизации Opera

Як бачимо, процедура створення облікового запису, її налаштування, і сам процес синхронізації, відрізняються простотою в порівнянні з іншими подібними сервісами. Це дозволяє мати зручний доступ до всіх своїх даних опери з будь-якого місця, де є даний браузер і інтернет.

більше статей на цю тему: