вирішення проблем з відкриттям сторінок у браузері

Часом користувачі комп'ютера можуть стикатися з неприємними ситуаціями, коли щось не працює з невідомих їм причин. Часта ситуація, коли начебто є Інтернет, але сторінки в браузері все одно не відкриваються. Давайте подивимося, як вирішити цю проблему.

Браузер не відкриває сторінки: способи вирішення проблеми

Якщо в браузері не запускається сайт, то це відразу видно-в центрі сторінки з'являється схожий напис: " сторінка недоступна» , " Не вдається отримати доступ до сайту» і т.д. ця ситуація може статися з наступних причин: відсутність підключення до Інтернету, проблеми в комп'ютері або в самому браузері і т. д. щоб усунути подібні проблеми, можна перевірити ПК на віруси, зробити зміни в реєстрі, hosts файлі, DNS-сервера, а також звернути увагу на розширення браузера.

Спосіб 1: Перевірка підключення до Інтернету

Банальна, але вельми поширена причина того, що в браузері не завантажуються сторінки. Перше, що потрібно зробити, це перевірити підключення до Інтернету. Легким способом буде запуск будь-якого іншого встановленого оглядача. Якщо сторінки в якомусь веб-браузері запустяться, то значить підключення до Інтернету є.

Спосіб 2: перезавантаження комп'ютера

Часом в системі відбувається збій, що приводить до закриття потрібних процесів браузера. Щоб вирішити цю проблему, досить буде перезапустити комп'ютер.

Спосіб 3: перевірка етикетки

Багато запускають свій оглядач з ярлика, що знаходиться на робочому столі. Однак, помічено, що віруси можуть підміняти ярлики. Наступний урок розповідає про те, як замінити старий ярлик на новий.

Детальніше: Як створити ярлик

Спосіб 4: Перевірка на наявність шкідливого ПЗ

Часта причина некоректної роботи браузера – це дія вірусів. Потрібно провести повне сканування комп'ютера за допомогою антивіруса або спеціальної програми. Про те, як перевірити комп'ютер на віруси, докладно йдеться в наступній статті.

Читайте також: перевірка комп'ютера на наявність вірусів

Спосіб 5: очищення розширень

Віруси можуть замінити встановлені розширення в браузері. Тому хорошим рішенням проблеми буде видалення всіх доповнень і повторна установка тільки найнеобхідніших. Подальші дії будуть показані на прикладі Google Chrome .

  1. Запускаємо Google Chrome і в»Меню" відкриваємо «Налаштування» . Настройки Google Chrome

    Натискаємо «Розширення» .

  2. Открытие расширений в Google Chrome
  3. Біля кожного розширення є кнопка " видалити» , тиснемо на неї.
  4. Удаление расширений в Google Chrome
  5. Щоб знову завантажити потрібні Доповнення, досить спуститися в кінець сторінки і перейти за посиланням " більше розширень» .
  6. Ещё расширения в Google Chrome
  7. Відкриється інтернет-магазин, де в рядок пошуку потрібно ввести назву доповнення і встановити його.
  8. Повторная загрузка дополнений в Google Chrome

Спосіб 6: використання автоматичного визначення параметрів

  1. Після видалення всіх вірусів переходимо в " Панель управління» , Открытие панели управления

    А далі " Властивості браузера» .

  2. Открытие свойств браузера
  3. В пункті»підключення" тиснемо " Налаштування мережі» .
  4. Выбор пункта настройки сети
  5. Якщо встановлена галочка навпроти пункту " Використовувати проксі-сервер» , то її потрібно зняти і поставити біля " Автоматичне визначення» . Натискати »ОК" .
  6. Автоматическое определение параметров

Також можна зробити настройки проксі-сервера в самому браузері. Наприклад, у Google Chrome, Opera і Яндекс.Браузер дії будуть практично однаковими.

  1. Потрібно відкрити»Меню" , а далі »Налаштування" .
  2. Настройки Google Chrome
  3. Переходимо за посиланням»додатково" Дополнительные настройки Google Chrome

    І тиснемо кнопку " змінити налаштування» .

  4. Изменение настроек прокси в Google Chrome
  5. Аналогічно попередньої інструкції, відкриваємо розділ»підключення" &8212; " Налаштування мережі» .
  6. Настройка сетей в Google Chrome
  7. Знімаємо галочку біля пункту " Використовувати проксі-сервер» (якщо вона там є) і встановлюємо її біля " Автоматичне визначення» . Жати «ОК» .
Автоматическое определение параметров в Google Chrome

В оглядачі Mozilla Firefox виконуємо наступні дії:

  1. Заходимо в «Меню» &8212; «Налаштування» .
  2. Открытие меню Mozilla Firefox
  3. В пункті»Додаткові" відкриваємо вкладку «мережа» і тиснемо кнопку »налаштувати" .
  4. Настройка параметров в Mozilla Firefox
  5. Вибираємо " використовувати системні налаштування» і тиснемо «ОК» .
  6. Установка системных настроек в Mozilla Firefox

В оглядачі Internet Explorer виконуємо наступні дії:

  1. Заходимо в «сервіс» , а далі «властивості» .
  2. Открытие свойств в Internet Explorer
  3. Аналогічно вищевказаної Інструкції, відкриваємо розділ»підключення" &8212; «Налаштування» .
  4. Настройки сети Internet Explorer
  5. Знімаємо галочку біля пункту «Використовувати проксі-сервер» (якщо вона там є) і встановлюємо її біля " Автоматичне визначення» . Жати «ОК» .
  6. Автоматическое определение параметров Internet Explorer

Спосіб 7: Перевірка реєстру

Якщо вищевказані варіанти не допомогли вирішити проблему, то слід провести зміни в реєстрі, оскільки в ньому можуть прописуватися віруси. На ліцензійній Windows значення запису «Appinit_DLLs» зазвичай має бути порожнім. Якщо немає, то ймовірно, що в його параметрі прописаний вірус.

  1. Щоб перевірити запис «Appinit_DLLs» в реєстрі, потрібно натиснути «Windows» + «R» . В поле для введення вказуємо «regedit» .
  2. Запуск реестра
  3. У запущеному вікні переходимо за адресою HKEY_LOCAL_MACHINE \Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows .
  4. Открытие папки Виндовс
  5. Тиснемо правою кнопкою по запису «Appinit_DLLs» і натискаємо " змінити» .
  6. Изменение в записи в реестре
  7. Якщо в рядку»Значення" вказано шлях до DLL файлу (наприклад, C:\filename.dll ), то його потрібно видалити, але перед цим скопіювати значення.
  8. Значение указанного пути
  9. Скопійований шлях вставляємо в рядок в»провідник" .
  10. Поиск файла в проводнике

    Переходимо в розділ «Вид» і встановлюємо галочку біля пункту " Показувати приховані елементи» .

    Установка параметра показывающего скрытые элементы
  11. З'явиться раніше прихований файл, який потрібно видалити. Тепер перезавантажуємо комп'ютер.

Спосіб 8: зміни в hosts файлі

  1. Щоб знайти hosts файл, потрібно в рядку в»провідник" вказати шлях C:\Windows\System32\drivers\etc .
  2. Поиск hosts файла
  3. Файл «hosts» важливо відкрити за допомогою програми «Блокнот» .
  4. Открытие hosts файла
  5. Дивимося на значення, що знаходяться у файлі. Якщо після останнього рядка «::1 localhost» прописані інші рядки з адресами – видаліть їх. Після закриття блокнота необхідно перезавантажити ПК.
  6. Информация в хост файле

Спосіб 9: зміни адреси DNS-сервера

  1. Потрібно зайти в»центр управління" .
  2. Открытие центра управления
  3. Тиснемо на «підключення» .
  4. Пункт подключения в центре управления
  5. Відкриється вікно, де потрібно вибрати «властивості» .
  6. Свойства беспроводной сети
  7. Далі натискаємо «IP версії 4» і »налаштувати" .
  8. Настройка IP версии 4
  9. У наступному вікні вибираємо " використовувати наступні адреси» і вказуємо значення «8.8.8.8.» , а в наступному полі – «8.8.4.4.» . Жати «ОК» .
  10. Ввод необходимых адресов

Спосіб 10: зміни в DNS-сервері

  1. Натиснувши правою кнопкою мишки на «Пуск» , вибираємо пункт " командний рядок від імені адміністратора» .
  2. Открытие командной строки
  3. В зазначену рядок вводимо «ipconfig /flushdns» . Ця команда очистить кеш DNS.
  4. Команда очищающая кэш DNS
  5. Пишемо «route –f» - дана команда очистить таблицю маршрутів від усіх записів шлюзів.
  6. Команда очищающая таблицу маршрутов
  7. Закриваємо командний рядок і перезавантажуємо комп'ютер.

Ось ми і розглянули основні варіанти дій, коли не відкриваються сторінки в браузері, а Інтернет є. Сподіваємося, Ваша проблема тепер вирішена.

більше статей на цю тему: