Зміст
Червоні хрестики на ярликах в Windows 10 найчастіше з'являються після установки або використання будь-якого хмарного сховища: Google Drive , Dropbox або Microsoft OneDrive . Вони говорять про те, що дані не синхронізуються з хмарою, але іноді причиною можуть стати системні помилки, для яких є універсальні рішення.
Спосіб 1: вирішення проблем із хмарним сховищем
Найпоширеніша причина появи хрестиків – робота хмарного сховища. За замовчуванням, в Windows 10 встановлений OneDrive, тому виправляти неполадки будемо на його прикладі. Якщо ви встановили інший додаток, то дійте відповідно до його функціями і можливостями.
Варіант 1: вимкнення синхронізації з обліковим записом Microsoft
Спочатку спробуйте вимкнути синхронізацію даних з обліковим записом Microsoft, щоб спробувати вирішити проблеми. Наприклад, в OneDrive робиться це через розділ з настройками:
- Значок хмарного сховища, як правило, розташовується в системному треї. Клацніть по ньому лівою кнопкою миші, потім натисніть на іконку у вигляді шестерні в правому верхньому куті і виберіть пункт»Параметри" .
- У новому вікні перейдіть на вкладку " обліковий запис» . Клацніть по посиланню " видалити зв'язок з цим комп'ютером» .
- Підтвердьте дію в додатковому вікні.
Коли обліковий запис відв'яжеться, можна спробувати знову синхронізувати акаунти через цю ж вкладку.
Зазвичай після цього пропадають червоні хрестики з ярликів. Те ж саме доведеться виконати і з додатками інших хмарних сховищ. Алгоритм дій може відрізнятися, але в більшості випадків настройка доступна в параметрах аккаунта.
Варіант 2: Перевірка сховища OneDrive
Якщо з синхронізацією все в порядку, а після виконання попереднього варіанту знову з'явилися червоні хрестики, знаки оклику або інші елементи, то це може означати, що місце на хмарному сховищі закінчується. Спробуйте вручну вибрати папки, які потрібно завантажити в хмару:
- Перейдіть до»Параметри" OneDrive, потім на вкладку з обліковим записом так само, як в кроках 1 і 2 попередньої інструкції. Клацніть по кнопці " вибрати папки» .
- Відобразиться вікно зі списком папок, які можуть завантажуватися в хмару. Зніміть галочки з тих каталогів, які ви не хочете додавати до OneDrive. Натисніть на кнопку «ОК» .
Також не забудьте почистити хмарне сховище, щоб звільнити місце на ньому. Для цього через»провідник"
перейдіть до папки
«OneDrive»
, звідки можна видалити зайві файли.
Варіант 3: перевстановлення Хмари
Якщо жоден спосіб не допоміг, спробуйте перевстановити додаток. Іноді в його роботі відбуваються критичні помилки, які вирішуються тільки видаленням, потім подальшою інсталяцією за новою. Оскільки ми говоримо про OneDrive, то для початку потрібно позбутися від нього, але не в розділі з програмами і компонентами, як з іншим софтом, а через консоль " командний рядок» або Windows PowerShell. Про це ми розповідали раніше.
Детальніше: видалення OneDrive у Windows 10
Після видалення встановіть програму знову, завантаживши її з офіційного веб-сайту Microsoft. Буде потрібно здійснити вхід в обліковий запис.
З іншими хмарними сховищами справи йдуть простіше: досить видалити додаток стандартними способами, потім так само завантажити і знову встановити.
Читайте також: встановлення та видалення програм у Windows 10
Незважаючи на те, що цей варіант займає чимало часу, він найбільш дієвий. До того ж на комп'ютер або ноутбук буде встановлена актуальна версія програми хмарного сховища.
Якщо ви взагалі не користуєтеся Microsoft OneDrive, то його можна зовсім відключити, деактивувавши автозапуск, а також відредагувавши системний реєстр або параметри локальної групової політики.
Детальніше: вимкнення хмарного сховища OneDrive у Windows 10
Спосіб 2: усунення системних помилок
Іноді проблема криється набагато глибше – в системі. Якщо маніпуляції з хмарним сховищем не допомогли, спробуйте кілька способів, описаних нижче, які мають на увазі виправлення неполадки в самій Windows 10.
Варіант 1: Оновлення версії ОС
Оновлення версії операційної системи часто вирішує багато системні помилки, оскільки розробники покращують функціонування і підвищують стабільність роботи ОС. Установка апдейтів відбувається через " оновлення Windows» , а також за допомогою фірмових утиліт, так як це найбільш безпечний спосіб. Наш автор розбирав методи оновлення Windows 10. Перейдіть за посиланням нижче, щоб дізнатися, як це зробити.
Детальніше: оновлення Windows 10 до останньої версії
Варіант 2: відновлення системних файлів
Червоні хрестики на ярликах в Windows 10 можуть з'явитися через пошкодження важливих системних файлів, що викликає помилку в відображенні значків. У Віндовс є вбудовані утиліти для перевірки і відновлення даних. Вони перевіряють систему на наявність пошкоджених файлів і відновлюють їх із власних резервних копій. Користувачеві ж досить запустити саму процедуру і дочекатися її закінчення.
Детальніше: відновлення системних файлів у Windows 10
Варіант 3: Очищення кешу значків
Якщо файли ярликів пошкоджені, спробуйте вручну очистити кеш значків. Існує кілька способів зробити, а ми розглянемо найбільш ефективний і простий:
- Запустіть вбудований «Блокнот» , відшукавши його в меню «Пуск» через рядок пошуку.
- Вставте в поле наступний код:
taskkill /f /im explorer.exe
cd %userprofile%\AppData\Local\Microsoft\Windows\Explorer
attrib –h iconcache_*.db
del /f IconCache*
del /f thumbcache*
cd %userprofile%\AppData\Local\
attrib –h IconCache.db
del /f IconCache.db
start C:\Windows\explorer.exe - Клікніть по вкладці " Файл» і виберіть пункт " Зберегти як» .
- У відкритому " провіднику»
вкажіть шлях збереження файлу. У полі
" Ім'я файлу»
напишіть
IconFix.bat
, а в «Тип файли» зі спадного меню виберіть " усі файли» . Збережіть зміни.
Таким чином, вами буде створений скрипт з розширенням bat. Знайдіть його і запустіть подвійним клацанням лівої кнопки миші, після чого кеш значків скинеться, а &171; провідник & 187; &8212; перезапуститься.
Слід зазначити, що якщо ви використовували для іконок і папок сторонні значки, то після скидання повернеться їх первісний вигляд.
Варіант 4: налаштування персоналізації
Якщо на іконці з'являються додаткові елементи, наприклад хрестики або зелені галочки, то вирішити проблему може допомогти зміна параметрів значків робочого столу:
- Відкрийте додаток «Параметри» . Для цього клацніть по іконці «Пуск» і виберіть відповідний пункт з меню.
- Перейдіть до розділу «Персоналізація» .
- Натисніть на вкладку «теми» , потім клікніть по рядку «параметри значків робочого столу» .
- У новому вікні зніміть прапорець біля опції " дозволити темам змінювати значки на робочому столі» . Застосуйте та збережіть налаштування.
Цей варіант підійде, якщо зміна у відображенні значків відбулося в результаті зміни оформлення інтерфейсу або використання аналогічних програм для персоналізації.
Існує також додатковий спосіб вимкнути сповіщення про синхронізацію даних:
- Відкрийте класичну " Панель управління» , використовуючи системний пошуковий рядок.
- В меню " перегляд» виберіть " Великі значки» для зручності, потім перейдіть в розділ «Параметри Провідника» .
- На вкладці «Вид» у списку параметрів знайдіть " показати сповіщення Постачальника синхронізації» . Зніміть з пункту галочку і збережіть налаштування.