вирішення проблеми синхронізації часу в Windows 10

Спосіб 1: налаштування синхронізації

Найпростішою причиною відсутності автоматичної синхронізації часу є банальне відключення відповідає за неї функції. В цьому випадку вирішується проблема елементарно – включенням синхронізації часу.

  1. Запустіть аплет " Дата і час» командою timedate.cpl , виконаної в діалоговому віконці, відкритому натисканням комбінації клавіш Win + R .
  2. Проблемы с синхронизацией времени в Windows 10-1
  3. Перейдіть на вкладку «Час по Інтернету» і натисніть кнопку " змінити параметри» .
  4. Проблемы с синхронизацией времени в Windows 10-2
  5. Переконайтеся, що опція «Синхронізація з сервером часу в Інтернеті» Активний, інакше активуйте його та збережіть налаштування.
  6. Проблемы с синхронизацией времени в Windows 10-3

Рекомендуємо спробувати синхронізувати час вручну, натиснувши у віконці «Налаштування часу по Інтернету» кнопку " Оновити зараз» .
Проблемы с синхронизацией времени в Windows 10-4
Якщо при цьому ви отримаєте помилку, виберіть у випадаючому списку інший сервер часу і повторіть спробу.

Спосіб 2: служба синхронізації часу

Годинник не зможе синхронізуватися з сервером, якщо на комп'ютері буде відключена системна служба синхронізації часу. Перевірте її статус і включіть, якщо вона виявиться відключеною.

  1. Відкрийте оснащення управління службами командою services.msc виконаної в діалоговому віконці &171; виконати & 187; ( Win + R ).
  2. Проблемы с синхронизацией времени в Windows 10-5

  3. Відшукайте в списку службу з назвою " служба часу Windows» і відкрийте її властивості подвійним по ній кліком.
  4. Проблемы с синхронизацией времени в Windows 10-6
  5. Якщо послугу вимкнено, встановіть для неї Тип запуску»автоматично" , запустіть її і збережіть налаштування.
  6. Проблемы с синхронизацией времени в Windows 10-7

Спосіб 3: перереєстрація служби

Спробуйте перереєструвати службу синхронізації &8212; це може допомогти, якщо неполадка викликана незначними збоями в її роботі.

  1. Відкрийте від імені адміністратора консоль «PowerShell» з контекстного меню кнопки «Пуск» .
  2. Проблемы с синхронизацией времени в Windows 10-8

  3. Виконайте в консолі одну за одною ці чотири команди, розділяючи введення кожної натисканням клавіші Enter :
    • W32tm /config /manualpeerlist: NTP_server_IP_Address, 0x8 /syncfromflags:MANUAL
    • Net stop w32time
    • Net start w32time
    • W32tm /resync
    • Проблемы с синхронизацией времени в Windows 10-9
  4. Перезавантажте комп'ютер і перевірте роботу функції синхронізації часу.

Спосіб 4: відключення сторонніх додатків

Якщо на комп'ютері у вас працюють змінюють конфігурацію мережі сторонні додатки, спробуйте їх відключити. Мова в першу чергу йде про брандмауерах і клієнтів VPN. Якщо після відключення синхронізація буде відновлена, додайте використовуваний службою синхронізації часу сервер в виключення вашого стороннього мережевого додатки.

Спосіб 5: Зміна сервера часу

Проблема також може бути пов'язана з некоректною роботою доступних в Windows 10 серверів часу. У цьому випадку можна використовувати альтернативні сервери.

  1. Відкрийте налаштування часу по Інтернету як було показано в способі 1 .
  2. Вставте в поле " Сервер» один з цих доменів і натисніть " Оновити зараз» :
    • Time-b-wwv.nist.gov
    • Time-e-wwv.nist.gov
    • Time-e-g.nist.gov
    • Time-a-g.nist.gov
    • Utcnist.colorado.edu
    • Ntp-d.nist.gov
    • Ntp-b.nist.gov
    • Проблемы с синхронизацией времени в Windows 10-10

  3. Якщо синхронізація буде виконана успішно, збережіть налаштування.

Спосіб 6: взаємодія з десктопом

Деяким користувачам вдалося вирішити проблему відсутності синхронізації часу, надавши відповідній Службі доступ до робочого столу.

  1. Відкрийте властивості служби часу Windows, як показано в Спосіб 2 .
  2. Перейдіть на вкладку " вхід» , активуйте опцію " з системним обліковим записом» і встановіть прапорець в пункті " дозволити взаємодію з робочим столом» .
  3. Проблемы с синхронизацией времени в Windows 10-11

  4. Збережіть налаштування служби.

Щоб нові настройки вступили в силу, перезайдіть в свій обліковий запис або перезавантажте комп'ютер.

більше статей на цю тему: