Зміст
Спосіб 1: налаштування синхронізації
Найпростішою причиною відсутності автоматичної синхронізації часу є банальне відключення відповідає за неї функції. В цьому випадку вирішується проблема елементарно – включенням синхронізації часу.
- Запустіть аплет " Дата і час»
командою
timedate.cpl
, виконаної в діалоговому віконці, відкритому натисканням комбінації клавіш Win + R . - Перейдіть на вкладку «Час по Інтернету» і натисніть кнопку " змінити параметри» .
- Переконайтеся, що опція «Синхронізація з сервером часу в Інтернеті» Активний, інакше активуйте його та збережіть налаштування.
Рекомендуємо спробувати синхронізувати час вручну, натиснувши у віконці «Налаштування часу по Інтернету»
кнопку
" Оновити зараз»
.
Якщо при цьому ви отримаєте помилку, виберіть у випадаючому списку інший сервер часу і повторіть спробу.
Спосіб 2: служба синхронізації часу
Годинник не зможе синхронізуватися з сервером, якщо на комп'ютері буде відключена системна служба синхронізації часу. Перевірте її статус і включіть, якщо вона виявиться відключеною.
- Відкрийте оснащення управління службами командою
services.msc
виконаної в діалоговому віконці &171; виконати & 187; ( Win + R ). - Відшукайте в списку службу з назвою " служба часу Windows» і відкрийте її властивості подвійним по ній кліком.
- Якщо послугу вимкнено, встановіть для неї Тип запуску»автоматично" , запустіть її і збережіть налаштування.
Спосіб 3: перереєстрація служби
Спробуйте перереєструвати службу синхронізації &8212; це може допомогти, якщо неполадка викликана незначними збоями в її роботі.
- Відкрийте від імені адміністратора консоль «PowerShell» з контекстного меню кнопки «Пуск» .
- Виконайте в консолі одну за одною ці чотири команди, розділяючи введення кожної натисканням клавіші Enter
:
W32tm /config /manualpeerlist: NTP_server_IP_Address, 0x8 /syncfromflags:MANUAL
- Net stop w32time
- Net start w32time
- W32tm /resync
- Перезавантажте комп'ютер і перевірте роботу функції синхронізації часу.
Спосіб 4: відключення сторонніх додатків
Якщо на комп'ютері у вас працюють змінюють конфігурацію мережі сторонні додатки, спробуйте їх відключити. Мова в першу чергу йде про брандмауерах і клієнтів VPN. Якщо після відключення синхронізація буде відновлена, додайте використовуваний службою синхронізації часу сервер в виключення вашого стороннього мережевого додатки.
Спосіб 5: Зміна сервера часу
Проблема також може бути пов'язана з некоректною роботою доступних в Windows 10 серверів часу. У цьому випадку можна використовувати альтернативні сервери.
- Відкрийте налаштування часу по Інтернету як було показано в способі 1 .
- Вставте в поле " Сервер»
один з цих доменів і натисніть
" Оновити зараз»
:
- Time-b-wwv.nist.gov
- Time-e-wwv.nist.gov
- Time-e-g.nist.gov
- Time-a-g.nist.gov
- Utcnist.colorado.edu
- Ntp-d.nist.gov
- Ntp-b.nist.gov
- Якщо синхронізація буде виконана успішно, збережіть налаштування.
Спосіб 6: взаємодія з десктопом
Деяким користувачам вдалося вирішити проблему відсутності синхронізації часу, надавши відповідній Службі доступ до робочого столу.
- Відкрийте властивості служби часу Windows, як показано в Спосіб 2 .
- Перейдіть на вкладку " вхід» , активуйте опцію " з системним обліковим записом» і встановіть прапорець в пункті " дозволити взаємодію з робочим столом» .
- Збережіть налаштування служби.
Щоб нові настройки вступили в силу, перезайдіть в свій обліковий запис або перезавантажте комп'ютер.