програма Skype: дії при зломі

Найнеприємнішим моментом при роботі з будь-якою програмою, що оперує особистими даними, є її злом зловмисниками. Потерпілий користувач, може втратити не тільки конфіденційні відомості, але і взагалі доступ до свого аккаунту, до списку контактів, архіву листувань, і т.д. крім того, зловмисник може спілкуватися з особами, які внесені в базу контактів, від імені потерпілого користувача, просити грошей в борг, розсилати спам. Тому, дуже важливо вживати профілактичні заходи для попередження злому скайпу, а якщо ваш аккаунт все-таки зламали, то негайно провести ряд дій, про які буде сказано нижче.

Профілактика злому

Перш, ніж перейти до питання, що потрібно робити, якщо зламали Skype, давайте з'ясуємо, які дії слід зробити, щоб не допустити цього.
Виконуйте наступні нехитрі правила:

  1. Пароль повинен бути максимально складним, містити як цифрові, так і літерні символи в різних регістрах;
  2. Не розголошуйте найменування свій облікового запису і пароль від аккаунта;
  3. Ні в якому разі не зберігайте їх на комп'ютері в незашифрованому вигляді, або на електронній пошті;
  4. Використовуйте ефективну антивірусну програму;
  5. Не переходьте за підозрілими посиланнями на веб-сайтах, або надісланим через Скайп, не завантажуйте підозрілі файли;
  6. Не додавайте незнайомих облич до своїх контактів;
  7. Завжди, перед завершенням роботи в Скайпі вийдіть зі свого облікового запису .
Выход из учетной записи Скайпа

Останнє правило особливо актуально, якщо ви працюєте в Скайпі на комп'ютері, до якого мають доступ також і інші користувачі. Якщо ви не вийдіть зі свого облікового запису, то при повторному запуску Скайпу, користувач автоматично буде перенаправлений в ваш аккаунт.

Доскональне дотримання всіх вищевказаних правил, значно скоротить ймовірність злому вашого облікового запису Skype, але, тим не менш, повної гарантії безпеки вам дати не зможе ніщо. Тому, далі ми розглянемо кроки, які потрібно зробити, якщо вас вже зламали.

Як зрозуміти, що вас зламали?

Зрозуміти, що ваш аккаунт в Скайпі зламали можна по одному з двох ознак:

  1. Від вашого імені надсилаються повідомлення, які ви не писали, і відбуваються дії, які не виконуються вами;
  2. При спробі зайти в Скайп під своїм логіном і паролем, програма вказує, що логін або пароль введені невірно.
Ввод неверных учетной записи или пароля в Skype

Правда, останній критерій ще не є гарантом того, що вас саме зламали. Ви могли, дійсно, забути свій пароль, або це міг бути збій в самій Службі Skype. Але, в будь-якому випадку, потрібно провести процедуру відновлення пароля.

Скидання пароля

Якщо в акаунті зловмисник змінив пароль, то користувач не зможе в нього потрапити. Замість цього, після введення пароля, з'явиться повідомлення про те, що вводяться дані не вірні. У цьому випадку:

  1. Тисніть по з'явилася написи «якщо ви забули свій пароль, його можна скинути зараз».
  2. Переход к сбросу пароля в Skype
  3. Відкривається вікно, де потрібно вказати причину, по якій, на вашу думку, ви не можете увійти в свій аккаунт. Так як у нас є підозри на злом, то ставимо перемикач навпроти значення «мені здається, моїм обліковим записом Майкрософт користується хтось інший». Трохи нижче також можна уточнити цю причину більш конкретно, описавши її суть. Але це не обов'язково.

    Потім, тиснемо на кнопку «Далі».

  4. Причина почему не удался вход в Skype
  5. На наступній сторінці буде запропоновано скинути пароль, шляхом відправки коду в листі на електронну скриньку, вказану при реєстрації, або SMS-повідомленням на телефон, який прив'язаний до аккаунту. Для цього, потрібно ввести каптчу, розташовану на сторінці, і натиснути на кнопку «Далі».Ввод каптчи в Skype

    Якщо ви не можете розібрати каптчу, то натисніть на кнопку «нові». В цьому випадку, код зміниться. Ви також можете натиснути на кнопку «Аудіо». Тоді символи будуть начитані через пристрої виведення звуку.

  6. Смена каптчи в Skype
  7. Потім, на вказаний номер телефону, або адресу електронної пошти, буде відправлено лист, в якому знаходиться код. Для того, щоб підтвердити свою особу, цей код ви повинні ввести в поле наступного вікна в програмі Skype. Потім тиснемо на кнопку»Далі".
  8. Ввод кода в Skype
  9. Після переходу в нове вікно, Вам слід придумати новий пароль. Щоб запобігти подальшим спробам злому, він повинен бути максимально складним, містити не менше 8 символів, і включати букви і цифри в різних регістрах. Вводимо придуманий пароль два рази, і тиснемо на кнопу «далі».
  10. Смена пароля в Skype
  11. Після цього, ваш пароль буде змінений, і ви зможете входити під новими обліковими даними. А пароль, яким заволодів зловмисник, стане недійсним. У новому вікні просто тиснемо на кнопку «Далі».
Пароль изменен в Skype

Скидання пароля при збереженні доступу до аккаунту

Якщо ж Ви маєте доступ до аккаунту, але бачите, що з нього виконуються підозрілі дії від вашого імені, то:

  1. Вийдіть зі свого облікового запису.
  2. Выход из учетной записи Skype мз панели задач
  3. На сторінці авторизації, натисніть на напис " Не можете увійти в Skype?».
  4. Переход к сбросу пароля в Skype в торым способом
  5. Після цього, відкривається браузер, встановлений за замовчуванням. На сторінці, введіть в поле електронну адресу або номер телефону, прив'язаний до облікового запису. Після цього, тисніть на кнопку «Продовжити».
  6. Ввод элетронного адреса в Skype
  7. Далі, відкривається форма з вибором причини зміни пароля, точно така ж, як і для процедури зміни пароля через інтерфейс програми Skype, яка докладно була описана вище. Всі подальші дії точно такі ж, як і при зміні пароля через додаток.
  8. Указание причины почему не удался вход в Skype через браузер

Повідомте друзям

Якщо ви маєте зв'язок з особами, контактні дані яких знаходяться у вас в контактах в Skype, обов'язково повідомте їм, що ваш аккаунт зламали, і щоб вони не розцінювали сумнівні пропозиції, що виходять з Вашого аккаунта, як виходять від вас. Якщо є можливість, зробіть це якомога раніше, за допомогою телефону, інших своїх акаунтів Skype, або іншими способами.

Якщо ви відновите доступ до облікового запису, то все рано повідомте особам, які у вас в контактах, що вашим аккаунтом деякий час володів зловмисник.

Перевірка на віруси

Обов'язково перевірте свій комп'ютер на віруси антивірусною утилітою. Зробіть це з іншого ПК або пристрою. Якщо крадіжка ваших даних сталася внаслідок зараження шкідливим кодом, то до усунення вірусу, навіть змінивши пароль до Скайпу, ви будете перебувати під загрозою повторної крадіжки аккаунта.

Сканирование на вирусы в Avira

Що робити, якщо не виходить повернути аккаунт?

Але, в деяких випадках, не виходить змінити пароль, і повернути доступ до свого аккаунту за допомогою вищеописаних варіантів. Тоді, єдиний вихід-це звернення до служби підтримки Skype.

Для того, щоб звернутися до служби підтримки:

  1. Відкрийте програму Skype, і в її меню послідовно перейдіть по пунктам «допомога» і «допомога: відповіді і технічна підтримка».Переход в помощь Skype

    Після цього, запуститься браузер, встановлений за замовчуванням. У ньому відкриється веб-сторінка допомоги Skype.

  2. Прокрутіть сторінку майже до самого низу, і для того, щоб зв'язатися зі співробітниками Skype, клікніть по напису «запитайте прямо зараз».
  3. Помощь в Skype
  4. У вікні, для зв'язку з питань неможливості отримання доступу до свого облікового запису, тиснемо по напису «проблеми зі входом», і далі «перейдіть на сторінку запиту підтримки».
  5. Переход на страницу запроса поддержки Skype
  6. У вікні, в спеціальних формах вибираємо значення «Безпека і конфіденційність» і «повідомити про шахрайську діяльність». Тиснемо на кнопку»Далі".
  7. Сообщение о мошеннической деятельности в Skype
  8. На наступній сторінці, для вказівки способу зв'язку з вами, вибираємо значення «підтримка по електронній пошті».
  9. Поддержка по электронной почте в Skype
  10. Після цього, відкривається форма, де ви повинні вказати країну свого знаходження, свої ім'я та прізвище, електронну адресу, за допомогою якого буде здійснюватися з вами зв'язок.
  11. ukaanie-kontaktnyih-dannyih-dlya-skype
  12. У нижній частині вікна вводяться дані вашої проблеми. Ви повинні вказати тему Проблеми, а також залишити по можливості повний опис ситуації, що склалася (до 1500 символів).
  13. Потім, потрібно ввести каптчу, і натиснути на кнопку «Відправити».
  14. Отправка сообщения в техподдержку Skype

Після цього, протягом доби на вказану Вами електронну адресу прийде лист від технічної підтримки з подальшими рекомендаціями. Можливо, щоб підтвердити приналежність аккаунта саме вам, доведеться згадати останні дії, які ви здійснювали в ньому, список контактів, і т.д. при цьому, немає ніякої гарантії, що адміністрація Skype вважатиме ваші докази переконливими, і поверне вам аккаунт. Цілком можлива ситуація, що аккаунт просто заблокують, і вам доведеться заводити новий обліковий запис. Але, навіть такий варіант краще, ніж, якби вашим аккаунтом продовжував користуватися зловмисник.

Як бачимо, набагато легше запобігти крадіжці аккаунта, користуючись елементарними правилами безпеки, ніж виправити ситуацію, і повернути доступ до свого облікового запису. Але, якщо крадіжка все-таки здійснена, то потрібно діяти максимально швидко, відповідно до вищевикладених рекомендацій.

більше статей на цю тему: