проблеми Skype: не виходить додзвонитися

Основною функцією програми Skype є здійснення дзвінків між користувачами. Вони можуть бути як голосовими, так і відео. Але, бувають ситуації, коли дзвінок не вдався, і користувач не може зв'язатися з потрібною людиною. Давайте з'ясуємо причини цього явища, а також встановимо, що робити, якщо Скайп не з'єднує з абонентом.

Статус абонента

Якщо ви не можете додзвонитися до конкретної людини, то, перш, ніж робити будь-які інші дії, перевірте його статус. Дізнатися статус можна по значку, який розміщується в нижньому лівому кутку аватара користувача в списку контактів. Якщо навести стрілку курсору на цей значок, то, навіть не знаючи його значення, можна прочитати, що він позначає.

Якщо у абонента статус «Не в мережі», то це означає, що, або у нього вимкнений Скайп, або він сам встановив собі Даний статус. У будь-якому випадку, додзвонитися до нього ви не зможете, поки користувач не змінить статус.

Пользователь не в сети в Skype

Також, статус «Не в мережі» може відображатися у користувачів, які занесли вас в чорний список. В цьому випадку, додзвонитися теж не вийде, і вдіяти з цим теж нічого не можна.

Але, якщо у користувача інший статус, то теж не факт, що ви зможете додзвонитися, так як він просто може перебувати далеко від комп'ютера, або не піднімати трубку. Особливо, ймовірність такого результату можлива при статусах «немає на місці» і «не турбувати». Найвища ймовірність, що ви додзвонитеся, і користувач візьме трубку, при статусі «в мережі».

Пользователь в сети в Skype

Проблеми зі зв'язком

Також, можливий варіант, що у вас проблеми зі зв'язком. В цьому випадку, ви не додзвонитеся не тільки до конкретного користувача, але до всіх інших теж. Найлегше, з'ясувати, чи дійсно це проблема зі зв'язком, просто відкривши браузер, і спробувавши перейти на будь-який сайт.

Якщо вам не вдалося це зробити, то шукайте проблему не в Скайпі, так як вона полягає в чомусь іншому. Це може бути відключення від інтернету, в зв'язку з несплатою, неполадки на стороні провайдера, поломка Вашого обладнання, неправильне налаштування зв'язку в операційній системі, і т.д. кожна з вищеописаних проблем має своє рішення, якій потрібно присвячувати окрему тему, але, власне, до Скайпу ці проблеми мають дуже далеке відношення.

Також, слід перевірити швидкість з'єднання. Справа в тому, що при дуже низькій швидкості з'єднання, Скайп просто блокує дзвінки. Швидкість з'єднання можна перевірити на спеціалізованих ресурсах. Таких сервісів багато, і знайти їх дуже просто. Потрібно вбити в пошуковик відповідний запит.

Тестирование скорости интернета

Якщо низька швидкість інтернету – разове явище, то тут потрібно просто почекати, коли зв'язок відновиться. Якщо ж дана низька швидкість обумовлена Умовами вашого обслуговування, то для того, щоб ви змогли спілкуватися в Скайпі, і здійснювати дзвінки, потрібно або перейти на більш швидкісний тарифний план, або взагалі змінити провайдера, або спосіб підключення до Інтернету.

Проблеми Скайпу

Але, якщо ви з'ясували, що з інтернетом все в порядку, але не можете додзвонитися жодному з користувачів зі статусом «в мережі», то, в цьому випадку, є ймовірність збою в самій програмі Skype. Для того, щоб це перевірити, зв'яжіться з технічним абонентом «Echo», клікнувши в контекстному меню по пункту «зателефонувати». Його контакт встановлений в скайпі за замовчуванням. Якщо зв'язку не буде, при наявності нормальної швидкості інтернету, то це може означати, що неполадки саме в програмі Skype.

Звонок в Skype

Якщо у вас застаріла версія програми, то оновіть її до актуальною. Але, якщо навіть ви використовуєте найновішу версію, то, можливо, допоможе перевстановлення програми.

Установка Skype

Також, може допомогти у вирішенні проблеми з неможливістю нікуди зателефонувати, Скидання налаштувань.

  1. Перш за все, завершуємо роботу програми Skype .
  2. Выход из программы Skype
  3. Набираємо на клавіатурі комбінацію Win+R. у вікні «Виконати» вводимо команду %appdata%.
  4. Переход в папку Appdata
  5. Перейшовши в директорію, міняємо ім'я папки Skype на будь-яке інше.
  6. Переименование папки Skype
  7. Запускаємо Скайп. Якщо проблема усунена, то переносимо з перейменованої папки файл main.db у новостворену папку. Якщо ж проблема залишилася, то значить, її причина не в Налаштуваннях Скайпу. В такому випадку, видаляємо знову сформовану папку, а Старій папці повертаємо колишню назву.

Віруси

Однією з причин того, що у вас не виходить нікому зателефонувати, може бути вірусне зараження комп'ютера. У разі підозри на це, його обов'язково потрібно просканувати антивірусною утилітою.

Сканирование на вирусы в Avira

Антивіруси і фаєрволи

У той же час, і самі антивірусні програми або фаєрволи можуть блокувати деякі функції Скайпу, в тому числі і здійснення дзвінків. В цьому випадку, спробуйте відключити на час дані Засоби захисту комп'ютера, і протестувати дзвінок в Skype.

Отключение антивируса

Якщо вдалося додзвонитися, то значить, проблема саме в налаштуванні антивірусних утиліт. Спробуйте в їх Налаштуваннях додати Skype в виключення. Якщо проблему таким чином вирішити не вдасться, то для нормального здійснення дзвінків в Скайпі, вам доведеться змінити своє антивірусне додаток на іншу аналогічну програму.

Як бачимо, неможливість додзвонитися іншому користувачеві в Скайпі, може бути викликана цілим рядом причин. Спробуйте, перш за все, встановити, на чиєму боці проблема: інший користувач, провайдер, операційна система, або настройки Скайпу. Після установки джерела проблеми, спробуйте вирішити її одним з відповідних для усунення способів, описаних вище.

більше статей на цю тему: