проблеми Skype: програма не приймає файли

Однією з найбільш затребуваних можливостей програми Skype є функція прийому і передачі файлів. Дійсно, дуже зручно під час текстової бесіди з іншим користувачем, відразу передавати йому потрібні файли. Але, в деяких випадках, бувають збої і у цієї функції. Давайте розберемося, чому програма Skype не приймає файли.

Переповнений жорсткий диск

Як відомо, передані файли зберігаються не на серверах Skype, а на жорстких дисках комп'ютерів користувачів. Так що, якщо Скайп не приймає файли, то, можливо, ваш вінчестер переповнений.

  1. Для того, щоб перевірити це, зайдіть в меню Пуск, і виберіть параметр «Комп'ютер».
  2. Переход в раздел Компьютер
  3. Серед представлених дисків, у вікні, зверніть увагу на стан диска C, адже саме на ньому Скайп зберігає призначені для користувача дані, в тому числі і прийняті файли. Як правило, на сучасних операційних системах не потрібно проводити ніяких додаткових дій, щоб побачити, загальний обсяг диска, і кількість вільного простору на ньому. Якщо вільного місця дуже мало, то для прийому файлів з Скайпу, потрібно видалити інші, непотрібні вам файли. Або почистити диск, спеціальної чистячої утилітою, наприклад CCleaner .
  4. Свободное место на диске C

Налаштування антивіруса і фаєрвола

При певних налаштуваннях антивірусна програма або фаєрвол можуть блокувати деякі функції Скайпу (в тому числі прийом файлів), або обмежувати пропуск інформації за тими номерами портів, які використовує Skype. В якості додаткових портів, Скайп використовує - 80 і 443. Щоб дізнатися номер основного порту:

  1. Відкрийте по черзі розділи меню «Інструменти» і «налаштування...».
  2. Переход в настройки Skype

  3. Далі, перейдіть в розділ налаштувань «додатково».
  4. Переход в раздел Дополнительно в Skype
  5. Потім, переміщаємося в підрозділ «З'єднання».Переход в настройки соединения в Skype

    Саме там, після слів «використовувати порт», вказано номер основного порту даного екземпляра Skype.

  6. Номер используемого порта в Skype
  7. Перевірте, чи не блоковані вищевказані порти в антивірусній програмі або фаєрволі, і в разі виявлення блокування, відкрийте їх. Також, зверніть увагу, щоб дії самої програми Skype не були заблокованими, зазначеними додатками. В якості експерименту, можете тимчасово відключити антивірус, і перевірити, чи зможе Скайп, в цьому випадку прийняти файли.
  8. Отключение антивируса

Вірус в системі

Блокувати прийняття файлів, в тому числі і через Скайп, може вірусне зараження системи. При найменшій підозрі на віруси, проскануйте жорсткий диск свого комп'ютера з іншого пристрою або флешки антивірусною утилітою. При виявленні зараження, дійте згідно з рекомендаціями антивіруса.

Сканирование на вирусы в Avira

Помилка в Налаштуваннях Skype

Також, файли можуть не прийматися через внутрішнього збою в Налаштуваннях Скайпу. В цьому випадку, слід провести процедуру скидання налаштувань.

Щоб це зробити, нам буде потрібно:

  1. Видалити папку Skype, але перш за все, завершуємо роботу даної програми, вийшовши з неї.
  2. Выход из программы Skype
  3. Щоб потрапити в потрібну нам директорію, запускаємо вікно «Виконати». Найлегше, це зробити, натиснувши на клавіатурі комбінацію клавіш Win+R. вводимо у вікно значення «%AppData%» без лапок, і тиснемо на кнопку «OK».
  4. Переход в папку Appdata
  5. Потрапивши в зазначену директорію, шукаємо папку під назвою «Skype». Щоб потім мати можливість відновити дані (перш за все листування), не просто видаляємо цю папку, а перейменовуємо на будь-який зручний для вас найменування, або переміщаємо в іншу директорію.
  6. Переименование папки Skype
  7. Потім, запускаємо Скайп, і пробуємо прийняти файли. У разі удачі, переміщаємо файл main.db з перейменованої папки у новостворену. Якщо ж нічого не вийшло, то можна зробити все як було, просто повернувши папці колишня назва, або перемістивши в початкову директорію.
  8. Копировать папку main.db для решения проблемы со входом в Skype

Проблема з оновленнями

Проблеми з прийомом файлів також можуть бути, якщо ви використовуєте не актуальну версію програми. Оновіть Скайп до останньої версії.

Установка Skype

У той же час, періодично бувають випадки, коли саме після оновлень у Скайпу пропадають певні функції. Таким же чином може пропасти і можливість завантаження файлів. В цьому випадку, потрібно видалити поточну версію, і встановити більш ранню працездатну версію Скайпу. При цьому, не забудьте вимкнути автоматичне оновлення . Після того, як розробники вирішать проблему, можна буде повернутися до використання актуальної версії.

Установочный экран Skype

Загалом, експериментуйте з установкою різних версій.

Як бачимо, причиною того, що Skype не приймає файли, можуть бути дуже різні по суті фактори. Щоб домогтися вирішення проблеми, потрібно по черзі намагатися застосувати всі вищеописані способи усунення неполадки, до тих пір, поки прийом файлів не буде відновлений.

більше статей на цю тему: