Чому не здійснюється вхід в Skype

Якщо при спробі входу в Skype ви зіткнулися з наступною помилкою: &171;вхід неможливий через помилку передачі даних&187;, не турбуйтеся. Зараз ми детально розглянемо як це виправити.

Спосіб 1: без збереження історії

Для здійснення цих дій, вам необхідно володіти правами &171; Адміністратор & 187; .

  1. Для цього заходимо в &171; адміністрування - управління комп'ютером-Локальні користувачі та групи & 187; .
  2. Знаходимо папку &171;користувачі&187; , кликнемо два рази по полю &171; Адміністратор & 187; .
  3. У додатковому вікні прибираємо галочку з розділу &171; вимкнути обліковий запис&187; .
  4. Включить права администратора для решения проблемы со входом в Skype
  5. Тепер повністю закриємо Скайп. Найкраще це робити через &171;Диспетчер завдань & 187; у вкладці &171;процеси&187; . Знаходити &171;Skype.exe&187; і зупиняємо його.
  6. Завершить процесс программы Skype
  7. Тепер заходимо в &171;пошук&187; і вводимо &171;%appdata%\Skype&187; . Знайдену папку перейменуємо на свій розсуд.
  8. Переименование папки Skype для решения проблемы со входом в Skype
  9. Знову вводимо в & 171; пошук&187; і пишемо &171; %temp%\skype&187; . Тут нас цікавить папка &171;DbTemp&187; , видалимо її.
  10. Удаление папки DbTemp для решения проблемы со входом в Skype
  11. Заходимо в Скайп. Проблема повинна зникнути. Зверніть увагу, що контакти залишаться, а Історія викликів і листування збережена не буде.

Спосіб 2: без збереження історії

  1. Запустимо будь-який інструмент для видалення програм. Наприклад Revo UninStaller . Знаходимо і видаляємо Скайп.
  2. Після чого вводимо в пошуку &171;%appdata%\Skype&187; і видаляємо папку Skype.
  3. Удаление папки Skype для решения проблемы со входом в Skype
  4. Після цього перевантажуємо комп'ютер і встановлюємо Скайп заново.

Спосіб 3: без збереження історії

Скайп повинен бути відключений.

  1. В пошуку набираємо &171;%appdata%\Skype&187; .
  2. У знайденій папці &171;Skype&187; знаходимо папку з ім'ям свого користувача. У мене це &171;live3aigor.dzian&187; і видаляємо її.
  3. Після цього заходимо в Скайп.
Удаление профиля для решения проблемы со входом в Skype

Спосіб 4: зі збереженням історії

  1. При відключеному Скайпі в пошуку вводимо &171;%appdata%\ \ skype&187;.
  2. Заходимо в папку зі своїм профілем і перейменовуємо її, наприклад &171;live3aigor.dzian_old&187; .
  3. Тепер запускаємо Skype, входимо під своїм обліковим записом і зупиняємо процес в диспетчері завдань.
  4. Переименовать папку профиля для решения проблемы со входом в Skype
  5. Знову йдемо в & 171; пошук&187; і повторюємо дії. Заходимо в &171;live3aigor.dzian_old&187; і копіюємо там файл &171;main.db&187; . Її необхідно вставити в папку &171;live3aigor.dzian&187; . Погоджуємося із заміною інформації.
  6. Копировать папку main.db для решения проблемы со входом в Skype

На перший погляд все це дуже складно.Насправді за часом у мене пішло хвилин 10 на кожен варіант. Якщо все зробите правильно, проблема повинна зникнути.

більше статей на цю тему: