Зміст
Причина 1: Кабель
Кабель Lightning-to-USB – це перше, на що слід звернути увагу в ситуації, коли iTunes
не бачить
iPhone
. Мобільні пристрої Apple вкрай чутливі до аксесуарів, тому якщо для зв'язки з комп'ютером використовується неоригінальний, дешевий провід від невідомого виробника, його коректну роботу гарантувати не можна. Однак розглянута проблема цілком може виникати і з фірмовою продукцією – кабелі з часом зношуються і пошкоджуються, причому не завжди це можна помітити візуально. Тому перш за все необхідно перевірити його стан і, по можливості, використовувати інший.
Причина 2: USB-порт
Можливо, винуватцем проблеми є не провід, а роз'єм на комп'ютері або ноутбуці, до якого він підключається. В такому випадку слід скористатися іншим вільним портом. При цьому у випадку з системним блоком важливо це робити на задній панелі, безпосередньо, не використовуючи різні перехідники, хаби, Картрідери і подовжувачі.
Відзначимо, що іноді перешкодою можуть виявитися інші USB-пристрої, підключені до ПК або ноутбука. Спробуйте їх відключити, особливо це важливо зробити з приймачами і передавачами бездротового сигналу Wi-Fi і Bluetooth. Потім по черзі вставляйте кабель у всі вільні роз'єми, поки не переконаєтеся, що система і iTunes розпізнали iPhone, а якщо цього не станеться, переходите до наступного рішення.
Причина 3: відсутність довіри між пристроями
Для того щоб комп'ютер, а разом з ним і Айтюнс, розпізнали Айфон, між пристроями має бути встановлено довіру – по суті, це дозвіл на сполучення, запит якого з'являється при першому підключенні.
- Від'єднайте iPhone від ПК, а потім знову підключіть його. Запустіть iTunes.
- У вікні з повідомленням, яке з'явиться в програмі, натисніть»продовжити" .
- Розблокуйте екран телефону (можливо, тільки після цього комп'ютер його побачить, а в Айтюнс з'явиться повідомлення з попереднього кроку) , у вікні з питанням тапніте «довіряти» , а потім введіть захисний код-пароль.
Після виконання цих дій iTunes повинен побачити iPhone, і ви зможете з ним працювати, але якщо цього не станеться, переходите далі.
Причина 4: збій в роботі пристроїв
Можливо, розглянута проблема є одиничним збоєм, що виникли або з комп'ютером, або з телефоном. Перезавантажте обидва пристрої, після запуску ПК відкрийте на ньому тільки Айтюнс, закривши інші програми, і підключіть Айфон. Якщо він все ще не буде розпізнаний, перейдіть до наступного кроку.
Детальніше: як перезавантажити комп'ютер / iPhone
Причина 5: версія iTunes
Якщо ви використовуєте неактуальну, застарілу версію Айтюнс, це цілком може викликати розглянуту проблему з видимістю Айфона. Перевірте, чи доступне оновлення для програми, і встановіть його. Більш детально про це на прикладі версій з офіційного сайту Еппл і магазину додатків Майкрософт ми раніше розповідали в окремій інструкції.
Детальніше: як оновити iTunes
Причина 6: збій в роботі iTunes
Ймовірним винуватцем проблеми іноді виявляється не пристрій або застаріле програмне забезпечення, а збій в роботі останнього. Так, Айтюнс може бути пошкоджений внаслідок некоректно виконаної установки або оновлення, занадто старанної очищення системи від сміття, вірусного зараження і ряду інших причин. Найпростіше усунути їх шляхом переустановлення програми – про правильну реалізацію даної процедури ми раніше писали в окремих статтях.
Детальніше: Як повністю видалити
і
заново встановити
iTunes
Причина 7: Драйвер портативних пристроїв
Для того щоб iPhone коректно працював з Windows і функціонуючим в її середовищі iTunes, в операційній системі повинен бути присутнім відповідний драйвер. Зазвичай останній встановлюється автоматично при першому підключенні пристроїв, але іноді він може бути пошкоджений або застарілий. Рішенням в даному випадку буде оновлення або перевстановлення.
Примітка: Айтюнс для Віндовс доступний в двох версіях: перша скачується у вигляді звичного EXE-установника, друга – з фірмового магазину Майкрософт. Виходячи з цього подальші інструкції відрізняються.
Варіант 1: iTunes з веб-сайту Apple
- Від'єднайте iPhone від ПК і закрийте iTunes.
- Розблокуйте екран телефону та підключіть його до комп'ютера. Якщо відкриється Айтюнс, закрийте його.
- Викличте вікно " виконати»
, натиснувши клавіші
«Win+R»
, введіть команду нижче та натисніть
«ОК»
або
«Enter»
.
%ProgramFiles%\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers
Читайте також: як відкрити рядок "Виконати" на комп'ютері з Windows - Знайдіть файл із назвою
usbaapl64.inf
(у 64-розрядній ОС / версії Програми) абоusbaapl.inf
(в 32-бітної) і має тип " відомості для установки» . Клацніть по ньому правою кнопкою мишки і виберіть пункт »встановити" .Порада: для того щоб побачити тип файлу, змініть уявлення елементів в папці на " таблиця» .
- Знову від'єднайте Айфон від ПК, перезавантажте останній.
Після запуску системи знову підключіть телефон до комп'ютера і перевірте, чи відображається він в Айтюнс.
Варіант 2: iTunes з Магазину Microsoft
- Від'єднайте iPhone від комп'ютера та закрийте iTunes.
- Розблокуйте пристрій і знову підключіть його до ПК. Якщо програма мимовільно запуститься, закрийте її.
- Клікніть правою кнопкою по меню «Пуск»
і виберіть
«Диспетчер пристроїв»
.
Читайте також: як відкрити "Диспетчер пристроїв" на Комп'ютері з Windows - Розгорніть розділ " портативні пристрої» і, орієнтуючись на назву, знайдіть там свій телефон. Натисніть праву кнопку мишки на даному елементі і виберіть пункт " Оновити драйвер» .
- У вікні скористайтеся варіантом " автоматичний пошук драйверів» .
- Дочекайтеся, поки буде завершена процедура пошуку, скачування і установки по.
- Перевірте, чи доступні оновлення для ОС та/або її компонентів. Для цього відкрийте «Параметри» (клавіші «Win+I» ) і перейдіть до розділу " оновлення та безпека» .
- Натисніть на кнопку «перевірити наявність оновлень» , і якщо такі будуть виявлені, завантажте та встановіть їх.
- Вимкніть Айфон, перезавантажте ПК.
Примітка: якщо з'явиться вказане на зображенні вище повідомлення, значить, відповідні драйвери вже були встановлені.
Повторно підключіть пристрій, запустіть Айтюнс і перевірте наявність проблеми. Швидше за все, вона буде усунена.
Причина 8: Драйвер і служба AMD (s)
Крім стандартного драйвера Переносних пристроїв, для коректної взаємодії операційної системи, iTunes і iPhone необхідний ще один компонент &8212; Apple Mobile Device USB Driver. Іноді він злітає або починає працювати з помилками. Перевірити це і, якщо проблема буде виявлена, виправити її, можна наступним чином:
- Запустіть «Диспетчер пристроїв»
, скориставшись для цього методом з попередньої частини статті або вікном
" виконати»
, в яке слід ввести зазначену нижче команду і підтвердити її.
Devmgmt.msc
- Розгорніть розділ «Контролери USB»
і знайдіть у ньому
«Apple Mobile Device USB Driver»
.
Зверніть увагу! якщо драйвер відсутній у списку, розгорніть у &171;диспетчері пристроїв & 187; гілку &171; пристрої USB & 187; , натисніть правою кнопкою мишки на &171;Apple Mobile Device USB Device&187; , виберіть &171;видалити пристрій&187; і підтвердіть цю процедуру. Виконайте перезавантаження ПК, після чого повторіть дії з попередніх кроків.
- Подальші дії залежать від того, як відображається драйвер. Кожен з можливих варіантів розглянемо окремо.
Варіант 1: Apple Mobile Device USB Driver
Якщо в списку «Контролери USB»
драйвер відображається саме під зазначеним в підзаголовку назвою і зі стандартним значком, як це показано на зображенні нижче, значить, будь-які проблеми з ним відсутні. Можете відразу переходити до останньої частини статті.
Варіант 2: "Невідомий пристрій»
Якщо Apple Mobile Device USB Driver відсутній у списку або відображається як " Невідомий пристрій» , необхідно скористатися іншим кабелем Lightning-to-USB або підключити iPhone до іншого комп'ютера, якщо така можливість є. Якщо проблема повториться і на іншому ПК, зверніться в службу підтримки Apple, скориставшись для цього представленої нижче посиланням або окремим додатком, доступним в App Store.
Сторінка підтримки користувачів продуктів Apple
завантажити додаток Apple Support
Варіант 3: Драйвер із символом помилки
Якщо поруч з найменуванням Apple Mobile Device USB Driver відображається один із зазначених нижче значків помилки, це говорить про наявність проблем з драйвером або однойменної службою, усуненням яких ми і займемося далі. Дії виконуються в три етапи.
Перезапуск служби AMDS
Зазвичай дана проблема супроводжується не тільки значком помилки в
" диспетчері пристроїв»
, але і повідомленням наступного змісту
" даний * ім'я пристрою * не може бути використаний, тому що служба Apple Mobile Device не запущена»
.
- Закрийте програму iTunes і відключіть iPhone від комп'ютера.
- Викличте вікно " виконати»
, введіть в ньому вказану нижче команду і запустіть її, натиснувши
«ОК»
або
«Enter»
.
Services.msc
- Знайдіть в списку службу з назвою «Apple Mobile Device Service» , натисніть по ній правою кнопкою мишки і виберіть пункт «властивості» .
- Перебуваючи у вкладці «Загальні» , у випадаючому списку »Тип запуску" виберіть «автоматично» .
- Натисніть»зупинити" , а потім »запустити" службу, після чого по черзі скористайтеся кнопками " застосувати» і «ОК» для підтвердження. Зачинити вікно.
Перезавантажте комп'ютер, підключіть до нього Айфон і перевірте, чи бачить його Айтюнс. З великою часткою ймовірності розглянута проблема повинна бути усунена.
Підготовка до усунення конфлікту із захисним ПЗ
Помилка в роботі драйвера Apple Mobile Device може бути викликана конфліктом між програмою iTunes і встановленим на комп'ютері захисним по – антивірусом і/або брандмауером, причому як стороннім, так і стандартним. Для його усунення потрібно виконати наступне:
Примітка: запропоновані нижче рекомендації також слід виконувати в тому випадку, якщо не вдалося перезапустити службу «Apple Mobile Device Service» або це не дало позитивного результату.
- Перевірте налаштування дати і часу на комп'ютері – вони повинні відповідати дійсності і визначатися автоматично.
Детальніше: налаштування дати та часу на ПК з Windows
- Виконайте вхід з-під облікового запису адміністратора.
Детальніше: як увійти в Віндовс як адміністратор
- Переконайтеся, що на комп'ютері встановлена ОСТАННЯ версія iTunes та Windows. Обидві дії вже були нами розглянуті вище.
Детальніше: як оновити Віндовс до останньої версії
- Перевірте наявність оновлень для антивіруса і, якщо такі будуть доступні, встановіть їх.
- Перезавантажте комп'ютер і перейдіть до наступного кроку.
Усунення конфлікту із захисним ПЗ
Перш ніж приступити до виконання інструкції нижче, тимчасово вимкніть антивірусне ПЗ. Підключіть iPhone до комп'ютера та перевірте, чи відображається він у iTunes. Навіть якщо цього не станеться, не включаючи антивірус, приступайте до наступних дій.
Детальніше: як тимчасово відключити антивірус
- Відкрийте системний брандмауер. Найпростіше це зробити через вікно " виконати»
, в яке потрібно ввести вказану нижче команду.
Firewall.cpl
- На бічній панелі відкрилася оснащення перейдіть за посиланням «дозвіл взаємодії з додатком або компонентом у брандмауері Windows» .
- Натисніть на кнопку " змінити параметри» .
- У списку " дозволені програми та компоненти»
знайдіть
Bonjour Service
і переконайтеся, що навпроти цього найменування встановлена галочка в чекбоксі
«приватні»
.
Далі знайдіть iTunes (або iTunes.MSI ) – для нього повинні бути встановлені обидві галочки. - Якщо ви не побачите в цьому списку одну або обидві програми, скористайтеся розташованої внизу кнопкою " дозволити інший додаток» .
- Натисніть " огляд»
і перейдіть до одного з наступних розташувань, залежно від того, яку Програму потрібно додати.
C:\Program Files\iTunes\
C:\Program Files\Bonjour\
- Виділіть виконуваний файл програми – iTunes або Bonjour відповідно. Кликнувши»відкрити" .
- Для підтвердження натисніть»додати" .
- Поверніться до вікна " дозволені програми» і виконайте в ньому дії з кроку № 4 поточної інструкції, потім натисніть «ОК» і закрийте брандмауер.
- Перезавантажте ПК, після чого виконайте повторну установку або оновлення драйвера, скориставшись інструкцією з попередньої частини статті – «Причина 7» .
Якщо винуватцем розглянутої проблеми був драйвер Apple Mobile Device або однойменна служба, вона точно буде усунена, а значить, iTunes побачить iPhone.
Причина 9: iOS
Якщо на вашому iPhone проводилася процедура jailbreak, що передбачає втручання в операційну систему, або в роботі iOS спостерігалися будь-які помилки і збої, можливо, iTunes не бачить пристрій саме через це. Єдиним доступним рішенням в такій ситуації буде Відновлення телефону в режимі DFU. Дана процедура є аварійною і має на увазі видалення всіх даних, тому перш, ніж приступити до неї, обов'язково створіть резервну копію. Дізнатися ж про те, яким чином вона виконується, можна з представленої за посиланням нижче інструкції – вона написана на прикладі iPad, але для iPhone алгоритм необхідних дій точно такий же.
Детальніше: як відновити iPad у режимі DFU