Що робити, якщо iTunes не бачить iPhone

Причина 1: Кабель

Кабель Lightning-to-USB – це перше, на що слід звернути увагу в ситуації, коли iTunes не бачить iPhone . Мобільні пристрої Apple вкрай чутливі до аксесуарів, тому якщо для зв'язки з комп'ютером використовується неоригінальний, дешевий провід від невідомого виробника, його коректну роботу гарантувати не можна. Однак розглянута проблема цілком може виникати і з фірмовою продукцією – кабелі з часом зношуються і пошкоджуються, причому не завжди це можна помітити візуально. Тому перш за все необхідно перевірити його стан і, по можливості, використовувати інший.


Проверка и замена кабеля для устранения ошибки, когда iTunes не видит iPhone

Причина 2: USB-порт

Можливо, винуватцем проблеми є не провід, а роз'єм на комп'ютері або ноутбуці, до якого він підключається. В такому випадку слід скористатися іншим вільним портом. При цьому у випадку з системним блоком важливо це робити на задній панелі, безпосередньо, не використовуючи різні перехідники, хаби, Картрідери і подовжувачі.
Использование другого USB-порта на компьютере
Відзначимо, що іноді перешкодою можуть виявитися інші USB-пристрої, підключені до ПК або ноутбука. Спробуйте їх відключити, особливо це важливо зробити з приймачами і передавачами бездротового сигналу Wi-Fi і Bluetooth. Потім по черзі вставляйте кабель у всі вільні роз'єми, поки не переконаєтеся, що система і iTunes розпізнали iPhone, а якщо цього не станеться, переходите до наступного рішення.

Причина 3: відсутність довіри між пристроями

Для того щоб комп'ютер, а разом з ним і Айтюнс, розпізнали Айфон, між пристроями має бути встановлено довіру – по суті, це дозвіл на сполучення, запит якого з'являється при першому підключенні.

  1. Від'єднайте iPhone від ПК, а потім знову підключіть його. Запустіть iTunes.
  2. У вікні з повідомленням, яке з'явиться в програмі, натисніть»продовжити" .
  3. Разрешить компьютеру получать информацию из iPhone через Tunes
  4. Розблокуйте екран телефону (можливо, тільки після цього комп'ютер його побачить, а в Айтюнс з'явиться повідомлення з попереднього кроку) , у вікні з питанням тапніте «довіряти» , а потім введіть захисний код-пароль.
  5. Разрешить iPhone доверять компьютеру при подключении к нему через iTunes

    Після виконання цих дій iTunes повинен побачити iPhone, і ви зможете з ним працювати, але якщо цього не станеться, переходите далі.

Причина 4: збій в роботі пристроїв

Можливо, розглянута проблема є одиничним збоєм, що виникли або з комп'ютером, або з телефоном. Перезавантажте обидва пристрої, після запуску ПК відкрийте на ньому тільки Айтюнс, закривши інші програми, і підключіть Айфон. Якщо він все ще не буде розпізнаний, перейдіть до наступного кроку.

Детальніше: як перезавантажити комп'ютер / iPhone

Причина 5: версія iTunes

Якщо ви використовуєте неактуальну, застарілу версію Айтюнс, це цілком може викликати розглянуту проблему з видимістю Айфона. Перевірте, чи доступне оновлення для програми, і встановіть його. Більш детально про це на прикладі версій з офіційного сайту Еппл і магазину додатків Майкрософт ми раніше розповідали в окремій інструкції.

Детальніше: як оновити iTunes

Проверка наличия обновлений для программы iTunes на компьютере

Причина 6: збій в роботі iTunes

Ймовірним винуватцем проблеми іноді виявляється не пристрій або застаріле програмне забезпечення, а збій в роботі останнього. Так, Айтюнс може бути пошкоджений внаслідок некоректно виконаної установки або оновлення, занадто старанної очищення системи від сміття, вірусного зараження і ряду інших причин. Найпростіше усунути їх шляхом переустановлення програми – про правильну реалізацію даної процедури ми раніше писали в окремих статтях.

Детальніше: Як повністю видалити і заново встановити iTunes
Выделить iTunes и перейти к его удалению с помощью программы Revo Uninstaller для Windows

Причина 7: Драйвер портативних пристроїв

Для того щоб iPhone коректно працював з Windows і функціонуючим в її середовищі iTunes, в операційній системі повинен бути присутнім відповідний драйвер. Зазвичай останній встановлюється автоматично при першому підключенні пристроїв, але іноді він може бути пошкоджений або застарілий. Рішенням в даному випадку буде оновлення або перевстановлення.

Примітка: Айтюнс для Віндовс доступний в двох версіях: перша скачується у вигляді звичного EXE-установника, друга – з фірмового магазину Майкрософт. Виходячи з цього подальші інструкції відрізняються.

Варіант 1: iTunes з веб-сайту Apple

  1. Від'єднайте iPhone від ПК і закрийте iTunes.
  2. Розблокуйте екран телефону та підключіть його до комп'ютера. Якщо відкриється Айтюнс, закрийте його.
  3. Разблокируйте iPhone, чтобы использовать аксессуары
  4. Викличте вікно " виконати» , натиснувши клавіші «Win+R» , введіть команду нижче та натисніть «ОК» або «Enter» .

    %ProgramFiles%\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers
    Переход в папку iTunes с помощью окна Выполнить в Windows
    Читайте також: як відкрити рядок "Виконати" на комп'ютері з Windows

  5. Знайдіть файл із назвою usbaapl64.inf (у 64-розрядній ОС / версії Програми) або usbaapl.inf (в 32-бітної) і має тип " відомості для установки» . Клацніть по ньому правою кнопкою мишки і виберіть пункт »встановити" . Установить вручную драйвер для программы iTunes на компьютере

    Порада: для того щоб побачити тип файлу, змініть уявлення елементів в папці на " таблиця» .

    Упорядочить в виде таблицы файлы в папке программы iTunes на компьютере
  6. Знову від'єднайте Айфон від ПК, перезавантажте останній.
  7. Після запуску системи знову підключіть телефон до комп'ютера і перевірте, чи відображається він в Айтюнс.

Варіант 2: iTunes з Магазину Microsoft

  1. Від'єднайте iPhone від комп'ютера та закрийте iTunes.
  2. Розблокуйте пристрій і знову підключіть його до ПК. Якщо програма мимовільно запуститься, закрийте її.
  3. Разблокируйте iPhone, чтобы использовать аксессуары

  4. Клікніть правою кнопкою по меню «Пуск» і виберіть «Диспетчер пристроїв» .
    Открыть Диспетчер устройств на компьютере с Windows
    Читайте також: як відкрити "Диспетчер пристроїв" на Комп'ютері з Windows
  5. Розгорніть розділ " портативні пристрої» і, орієнтуючись на назву, знайдіть там свій телефон. Натисніть праву кнопку мишки на даному елементі і виберіть пункт " Оновити драйвер» .
  6. Обновить драйвер Apple iPhone через Диспетчер устройств на компьютере с Windows
  7. У вікні скористайтеся варіантом " автоматичний пошук драйверів» .
  8. Выполнить Автоматический поиск драйверов через Диспетчер устройств на компьютере с Windows
  9. Дочекайтеся, поки буде завершена процедура пошуку, скачування і установки по.
    Подходящие драйверы уже установлены через Диспетчер устройств на компьютере с Windows
  10. Примітка: якщо з'явиться вказане на зображенні вище повідомлення, значить, відповідні драйвери вже були встановлені.

  11. Перевірте, чи доступні оновлення для ОС та/або її компонентів. Для цього відкрийте «Параметри» (клавіші «Win+I» ) і перейдіть до розділу " оновлення та безпека» .
  12. Открыть раздел Обновление и безопасность в Параметрах на компьютере с Windows
  13. Натисніть на кнопку «перевірити наявність оновлень» , і якщо такі будуть виявлені, завантажте та встановіть їх.
  14. Проверить наличие обновлений в Параметрах на компьютере с Windows
  15. Вимкніть Айфон, перезавантажте ПК.
  16. Повторно підключіть пристрій, запустіть Айтюнс і перевірте наявність проблеми. Швидше за все, вона буде усунена.

Причина 8: Драйвер і служба AMD (s)

Крім стандартного драйвера Переносних пристроїв, для коректної взаємодії операційної системи, iTunes і iPhone необхідний ще один компонент &8212; Apple Mobile Device USB Driver. Іноді він злітає або починає працювати з помилками. Перевірити це і, якщо проблема буде виявлена, виправити її, можна наступним чином:

  1. Запустіть «Диспетчер пристроїв» , скориставшись для цього методом з попередньої частини статті або вікном " виконати» , в яке слід ввести зазначену нижче команду і підтвердити її.

    Devmgmt.msc

  2. Открыть Диспетчер устройств через окно Выполнить на компьютере с Windows
  3. Розгорніть розділ «Контролери USB» і знайдіть у ньому «Apple Mobile Device USB Driver» .
    Проверка наличия в Диспетчере устройств драйвера Apple на компьютере с Windows

    Зверніть увагу! якщо драйвер відсутній у списку, розгорніть у &171;диспетчері пристроїв & 187; гілку &171; пристрої USB & 187; , натисніть правою кнопкою мишки на &171;Apple Mobile Device USB Device&187; , виберіть &171;видалити пристрій&187; і підтвердіть цю процедуру. Виконайте перезавантаження ПК, після чого повторіть дії з попередніх кроків.

    Удалить устройство Apple Mobile Device USB Device с подтверждением в Диспетчере устройств на компьютере с Windows
  4. Подальші дії залежать від того, як відображається драйвер. Кожен з можливих варіантів розглянемо окремо.

Варіант 1: Apple Mobile Device USB Driver

Якщо в списку «Контролери USB» драйвер відображається саме під зазначеним в підзаголовку назвою і зі стандартним значком, як це показано на зображенні нижче, значить, будь-які проблеми з ним відсутні. Можете відразу переходити до останньої частини статті.
Отсутствие проблем с Apple Mobile Device USB Driver на компьютере с Windows

Варіант 2: "Невідомий пристрій»

Якщо Apple Mobile Device USB Driver відсутній у списку або відображається як " Невідомий пристрій» , необхідно скористатися іншим кабелем Lightning-to-USB або підключити iPhone до іншого комп'ютера, якщо така можливість є. Якщо проблема повториться і на іншому ПК, зверніться в службу підтримки Apple, скориставшись для цього представленої нижче посиланням або окремим додатком, доступним в App Store.

Сторінка підтримки користувачів продуктів Apple
завантажити додаток Apple Support
Страница технической поддержки на официальном сайте компании Apple

Варіант 3: Драйвер із символом помилки

Якщо поруч з найменуванням Apple Mobile Device USB Driver відображається один із зазначених нижче значків помилки, це говорить про наявність проблем з драйвером або однойменної службою, усуненням яких ми і займемося далі. Дії виконуються в три етапи.

Значки ошибок в Диспетчере устройств у драйвера Apple на компьютере с Windows

Перезапуск служби AMDS
Зазвичай дана проблема супроводжується не тільки значком помилки в " диспетчері пристроїв» , але і повідомленням наступного змісту " даний * ім'я пристрою * не може бути використаний, тому що служба Apple Mobile Device не запущена» .

  1. Закрийте програму iTunes і відключіть iPhone від комп'ютера.
  2. Викличте вікно " виконати» , введіть в ньому вказану нижче команду і запустіть її, натиснувши «ОК» або «Enter» .

    Services.msc

  3. Открыть системные Службы через окно Выполнить на компьютере с Windows
  4. Знайдіть в списку службу з назвою «Apple Mobile Device Service» , натисніть по ній правою кнопкою мишки і виберіть пункт «властивості» .
  5. Открыть свойства службы Apple на компьютере с Windows
  6. Перебуваючи у вкладці «Загальні» , у випадаючому списку »Тип запуску" виберіть «автоматично» .
  7. Установить автоматический тип запуска для службы Apple на компьютере с Windows
  8. Натисніть»зупинити" , а потім »запустити" службу, після чого по черзі скористайтеся кнопками " застосувати» і «ОК» для підтвердження. Зачинити вікно.
  9. Остановить и запустить службу Apple на компьютере с Windows

    Перезавантажте комп'ютер, підключіть до нього Айфон і перевірте, чи бачить його Айтюнс. З великою часткою ймовірності розглянута проблема повинна бути усунена.

Підготовка до усунення конфлікту із захисним ПЗ
Помилка в роботі драйвера Apple Mobile Device може бути викликана конфліктом між програмою iTunes і встановленим на комп'ютері захисним по – антивірусом і/або брандмауером, причому як стороннім, так і стандартним. Для його усунення потрібно виконати наступне:

Примітка: запропоновані нижче рекомендації також слід виконувати в тому випадку, якщо не вдалося перезапустити службу «Apple Mobile Device Service» або це не дало позитивного результату.

  1. Перевірте налаштування дати і часу на комп'ютері – вони повинні відповідати дійсності і визначатися автоматично.

    Детальніше: налаштування дати та часу на ПК з Windows

  2. Проверить и изменить настройки даты и времени в Параметрах ОС Windows
  3. Виконайте вхід з-під облікового запису адміністратора.

    Детальніше: як увійти в Віндовс як адміністратор

  4. Переконайтеся, що на комп'ютері встановлена ОСТАННЯ версія iTunes та Windows. Обидві дії вже були нами розглянуті вище.

    Детальніше: як оновити Віндовс до останньої версії

  5. Проверить наличие обновлений в Параметрах на компьютере с Windows
  6. Перевірте наявність оновлень для антивіруса і, якщо такі будуть доступні, встановіть їх.
  7. Проверить наличие обновлений для антивируса на компьютере с Windows
  8. Перезавантажте комп'ютер і перейдіть до наступного кроку.

Усунення конфлікту із захисним ПЗ
Перш ніж приступити до виконання інструкції нижче, тимчасово вимкніть антивірусне ПЗ. Підключіть iPhone до комп'ютера та перевірте, чи відображається він у iTunes. Навіть якщо цього не станеться, не включаючи антивірус, приступайте до наступних дій.

Детальніше: як тимчасово відключити антивірус

  1. Відкрийте системний брандмауер. Найпростіше це зробити через вікно " виконати» , в яке потрібно ввести вказану нижче команду.

    Firewall.cpl

  2. Открыть системный брандмауэр через окно Выполнить на компьютере с Windows
  3. На бічній панелі відкрилася оснащення перейдіть за посиланням «дозвіл взаємодії з додатком або компонентом у брандмауері Windows» .
  4. Открыть раздел Разрешение взаимодействия с приложением или компонентом в брандмауэре на ПК с Windows
  5. Натисніть на кнопку " змінити параметри» .
  6. Изменить параметры в брандмауэре Защитника на компьютере с Windows
  7. У списку " дозволені програми та компоненти» знайдіть Bonjour Service і переконайтеся, що навпроти цього найменування встановлена галочка в чекбоксі «приватні» .
    Настройка работы сервиса Bonjour Service в брандмауэре Защитника на компьютере с Windows
    Далі знайдіть iTunes (або iTunes.MSI ) – для нього повинні бути встановлені обидві галочки.
  8. Настройка работы сервиса iTunes в брандмауэре Защитника на компьютере с Windows
  9. Якщо ви не побачите в цьому списку одну або обидві програми, скористайтеся розташованої внизу кнопкою " дозволити інший додаток» .
  10. Разрешить другое приложение в брандмауэре Защитника на компьютере с Windows
  11. Натисніть " огляд» і перейдіть до одного з наступних розташувань, залежно від того, яку Програму потрібно додати.
    • C:\Program Files\iTunes\
    • C:\Program Files\Bonjour\
  12. Добавление другого приложения в брандмауэре Защитника на компьютере с Windows
  13. Виділіть виконуваний файл програми – iTunes або Bonjour відповідно. Кликнувши»відкрити" .
  14. Добавление приложения iTunes в брандмауэре Защитника на компьютере с Windows
  15. Для підтвердження натисніть»додати" .
  16. Подтвердить добавление приложения iTunes в брандмауэре Защитника на компьютере с Windows
  17. Поверніться до вікна " дозволені програми» і виконайте в ньому дії з кроку № 4 поточної інструкції, потім натисніть «ОК» і закрийте брандмауер.
  18. Настройка работы сервиса iTunes в брандмауэре Защитника на компьютере с Windows
  19. Перезавантажте ПК, після чого виконайте повторну установку або оновлення драйвера, скориставшись інструкцією з попередньої частини статті – «Причина 7» .
  20. Обновить драйвер Apple iPhone через Диспетчер устройств на компьютере с Windows

    Якщо винуватцем розглянутої проблеми був драйвер Apple Mobile Device або однойменна служба, вона точно буде усунена, а значить, iTunes побачить iPhone.

Причина 9: iOS

Якщо на вашому iPhone проводилася процедура jailbreak, що передбачає втручання в операційну систему, або в роботі iOS спостерігалися будь-які помилки і збої, можливо, iTunes не бачить пристрій саме через це. Єдиним доступним рішенням в такій ситуації буде Відновлення телефону в режимі DFU. Дана процедура є аварійною і має на увазі видалення всіх даних, тому перш, ніж приступити до неї, обов'язково створіть резервну копію. Дізнатися ж про те, яким чином вона виконується, можна з представленої за посиланням нижче інструкції – вона написана на прикладі iPad, але для iPhone алгоритм необхідних дій точно такий же.

Детальніше: як відновити iPad у режимі DFU

Закрытие осна обнаружения iPad компьютером и программе iTunes

більше статей на цю тему: