У процесі використання програми iTunes, через вплив різних факторів користувачі можуть стикатися з різними помилками, кожна з яких супроводжується власним унікальним кодом. Зіткнувшись з помилкою 3004, в даній статті ви знайдете основні поради, які дозволять вам її усунути.
Як правило, з помилкою 3004 користувачі стикаються при відновленні або оновленні Apple-пристрої. Причина помилки полягає в порушенні роботи сервісу, що відповідає за надання програмного забезпечення. Проблема полягає в тому, що подібне порушення можуть спровокувати різні фактори, а значить, існує далеко не один спосіб усунення виниклої помилки.
Способи усунення помилки 3004
Спосіб 1: вимкнення антивірусу та брандмауера
Перш за все, зіткнувшись з помилкою 3004, варто спробувати відключити роботу вашого антивіруса. Справа в тому, що антивірус, намагаючись забезпечити максимальний захист, може блокувати роботу процесів, що відносяться до програми iTunes.
Просто спробуйте зупинити роботу антивіруса, а потім перезавантажте медіакомбайн і повторіть спробу відновлення або оновлення вашого Apple-пристрою через iTunes. Якщо після виконання даної дії помилка була успішно усунена, перейдіть в Налаштування антивіруса і додайте iTunes в список виключень.
Спосіб 2: Зміна налаштувань браузера
Помилка 3004 може вказувати Користувачеві на те, що виникли проблеми при завантаженні програмного забезпечення. Оскільки завантаження ПО в iTunes в якийсь проходить через Браузер Internet Explorer , то деяким користувачам допомагає усунути проблему завдання Internet Explorer в якості браузера за замовчуванням.
Щоб зробити Internet Explorer в якості основного браузера на комп'ютері, відкрийте меню " Панель управління» , встановіть у верхньому правому куті режим перегляду " Дрібні значки» , а потім відкрийте розділ " програми за замовчуванням» .
У наступному вікні відкрийте пункт " завдання програм за замовчуванням» .
Через кілька миттєвостей в лівій області вікна відобразиться список програм, встановлених на комп'ютері. Знайдіть серед них Internet Explorer, виділіть даний браузер одним клацанням миші, а потім праворуч виберіть пункт " використовувати цю програму за замовчуванням» .
Спосіб 3: перевірка системи на наявність вірусів
Багато помилок на комп'ютері, включаючи і в програмі iTunes, можуть викликати віруси, що зачаїлися в системі.
Запустіть режим глибокого сканування на своєму антивірусі. Також для пошуку вірусів можна скористатися безкоштовною утилітою Dr.Web CureIt, яка дозволить виконати ретельне сканування і усунути всі знайдені загрози.
Завантажити програму Dr.Web CureIt
Після видалення вірусів з системи не забудьте виконати перезавантаження системи і повторити спробу запуску відновлення або оновлення яблучного гаджета в iTunes.
Спосіб 4: оновлення iTunes
Стара версія iTunes може конфліктувати з операційною системою, проявляючи некоректну роботу і виникнення помилки.
Спробуйте перевірити iTunes на наявність нових версій. Якщо оновлення буде виявлено, його потрібно встановити на комп'ютер, а потім виконати перезавантаження системи.
Спосіб 5: Перевірка файлу hosts
З'єднання з серверами Apple може проходити некоректно, якщо на вашому комп'ютері видозмінений файл hosts .
Перехід за цим посиланням на сайт Microsoft, ви зможете дізнатися, яким чином файл hosts можна повернути до колишнього вигляду.
Спосіб 6: перевстановлення iTunes
Коли помилку 3004 так і не вдалося усунути перерахованими вище способами, можна спробувати виконати видалення iTunes і всіх компонентів даної програми.
Для видалення iTunes і всіх супутніх програм рекомендується скористатися сторонньою програмою Revo Uninstaller, яка заодно підчистить і реєстр Windows. Більш докладно про повне видалення iTunes ми вже розповідали в одній з наших минулих статей.
Читайте також: як повністю видалити iTunes з комп'ютера
Завершивши видалення iTunes, виконайте перезавантаження комп'ютера. А потім завантажте свіжий дистрибутив iTunes і виконайте інсталяцію програми на комп'ютер.
Спосіб 7: виконання відновлення або оновлення на іншому комп'ютері
Коли ви не можете вирішити проблему з помилкою 3004 на своєму основному комп'ютері, варто спробувати завершити процедуру відновлення або оновлення на іншому комп'ютері.
Якщо жоден спосіб вам так і не допоміг усунути помилку 3004, спробуйте зв'язатися з фахівцями Apple за цим посиланням . Цілком можливо, що вам може знадобитися допомога фахівця Сервісного центру.