Зміст
![Не удалось сохранить на Yandex Disk](https://cdn.daad.org.ua/images/10264/b1fe154ff94894b9f0f87a9bbf0de1e7.png)
Причина 1: слабке підключення до Інтернету
Головне джерело проблем із завантаженням файлів на Yandex Disk - низька швидкість інтернету. Перевірте, як працює інше програмне забезпечення на пристрої і протестуйте інтернет-з'єднання за допомогою спеціальних онлайн-сервісів і програм. Про таке ПЗ і про те, як ним користуватися, ми вже детально розповідали.
Детальніше:
Як перевірити швидкість інтернету на комп'ютері
Як перевірити швидкість інтернету на телефоні
![Изменение скорости интернета с помощью Яндекс Интернетометра](https://cdn.daad.org.ua/images/10264/10f6fd91f8bd9232988360ab757856c4.png)
Якщо швидкість інтернету нижче заявленої, повідомте про це провайдеру, щоб він вжив необхідних заходів. Додатково скористайтеся нашими рекомендаціями щодо усунення цієї проблеми.
Детальніше:
Способи збільшення швидкості інтернету в
Windows 10
,
Windows 7
Програми для збільшення швидкості інтернету
способи збільшення швидкості інтернету на Android
Розширення VPN, призначені для підробки IP-адреси та обходу блокування сайтів, можуть впливати на швидкість інтернету. Якщо в браузері таке встановлено, спробуйте на час зупинити його. Про відключення доповнень на прикладі AdBlock ми писали в окремій статті.
Детальніше: вимкнення розширення в популярних браузерах
![Отключение расширения в Яндекс Браузере](https://cdn.daad.org.ua/images/10264/17a4466211e75919ce87d6efd19e79fe.png)
Причина 2: застаріле ПЗ
Роботу з сайтом Диска підтримують кілька браузерів – Яндекс.Браузер , Google Chrome , Opera , а також Mozilla Firefox та інші веб-оглядачі на базі движка Gecko. Якщо використовується інший інструмент для перегляду web-сторінок, доведеться встановити на пристрій Програму або Мобільний додаток Yandex Диск. Також важливо своєчасно оновлювати браузер. Про те, як це зробити, ви дізнаєтеся в окремій статті на нашому сайті.
Детальніше: оновлення популярних браузерів
![Обновление Яндекс Браузера](https://cdn.daad.org.ua/images/10264/da9bab30c94d42be5a70730a46d6c21d.png)
Причина 3: заражені файли
Хмарний сервіс Yandex перевіряє завантажувані дані власним антивірусом, тому може не зберегти ті, які вважає підозрілими. Спробуйте перевірити їх своїм антивірусом, додатково використовуйте програми-сканери. Якщо раніше ви цього не робили, скористайтеся інструкціями, опублікованими на нашому сайті.
Детальніше:
Як почистити комп'ютер від вірусів
способи пошуку вірусів на платформі Android
Перевірка iPhone на віруси
![Проверка системы на вирусы с помощью Dr.Web Cureit](https://cdn.daad.org.ua/images/10264/bc3c6edfb9ef89b420d8d3bc0fe70346.png)
Яндекс рекомендує онлайн-сервіс Virus Total, який використовує відразу кілька антивірусних систем. З цим інструментом можна працювати як на комп'ютері, так і на мобільному пристрої.
Перейти до Сервісу Virus Total
- Відкриваємо Virus Total і тиснемо «Choose file» .
- Вибираємо потрібний файл і відкриваємо його.
- Після підвантаження тиснемо «Confirm upload» .
- Дивимося сторінку з результатами перевірки. В даному випадку жодна з систем загроз не виявила.
![Подгрузка файла для проверки в Virus Total](https://cdn.daad.org.ua/images/10264/e10075fa8a3b6b1f22f9949bfdfb6c08.png)
![Выбор файла для проверки в Virus Total](https://cdn.daad.org.ua/images/10264/45c30dc88b1bf0d13423b71d1cb30453.png)
![Запуск проверки файла в Virus Total](https://cdn.daad.org.ua/images/10264/ffd06f689b0b75b8a695121d67141226.png)
![Результат проверки файла в Virus Total](https://cdn.daad.org.ua/images/10264/76a1e1c8f78b16efa1a25f0919419a01.png)
Причина 4: блокування антивірусним ПЗ
У свою чергу брандмауер, Захисник Windows або стороння антивірусна програма можуть блокувати збереження даних на Яндекс.діск. В такому випадку можна відключити це ПО і повторити завантаження. Але незалежно від результату, захист системи бажано потім повністю відновити. Про відключення Windows Defender, брандмауера і антивірусів різних розробників ми вже докладно розповідали.
Детальніше:
Відключення брандмауера в
Windows 7
,
Windows 8
,
Windows 10
як відключити антивірус
як відключити Windows Defender
![Отключение брандмауэра Windows](https://cdn.daad.org.ua/images/10264/c83b559b31c3b7812931c072da4fc24f.png)
Причина 5: недійсний розмір та / або назва файлів
Переконайтеся, що завантажуваний файл допустимого обсягу. При роботі з web-інтерфейсом Диска він не повинен перевищувати 10 Гб, а іноді і такий розмір виявляється великим. Тому в подібних випадках Yandex рекомендує використовувати додаток, що дозволяє зберігати в хмарі файли до 50 Гб.
Читати також: як завантажити файл на Яндекс. діск
Конфлікт може виникнути через назву файлу. Воно може бути занадто довгим або включати в себе нестандартні символи. У цьому випадку спробуйте перейменувати або заархівувати його. Створити архів можна відразу декількома способами, які описані в готельній статті.
Детальніше: Як створити ZIP-архів
![Создание архива файла](https://cdn.daad.org.ua/images/10264/039dff9789ebe288cbcb0712f313aeef.png)
Причина 6: відсутність місця на диску
Завжди слід враховувати обсяг вільного простору на Yandex Disk, особливо при роботі з великими файлами. Якщо місця недостатньо, частина функціоналу буде недоступна. Наприклад, можна працювати з уже збереженими файлами, але нові завантажувати не можна. В цьому випадку доведеться або звільнити місце на диску, або купити додатковий простір. Про очищення і збільшення обсягу хмарного сервісу ми вже детально розповідали.
Детальніше:
як очистити Яндекс. діск
збільшення обсягу на Яндекс. діск
![Покупка дополнительного пространства на Яндекс.Диске](https://cdn.daad.org.ua/images/10264/42fc915fb7e06a247021651d09465c1c.png)
Якщо описані способи не допомогли, зверніться в службу підтримки. Детально опишіть їм свою ситуацію і розкажіть, які заходи вже були зроблені. Напевно, до них часто приходять подібні звернення, і вони знають інші способи вирішення проблеми.