Зміст
Спосіб 1: Яндекс.Паспорт
Відгуки, залишені на сервісах Yandex
з одного аккаунта, можна знайти і видалити на спеціальній сторінці Яндекс.Паспорт.
- В будь-якому браузері відкриваємо головну сторінку Яндекса
, клацаємо значок користувача на віджеті поштового сервісу в правому верхньому куті
і в меню вибираємо " мої відгуки» .
Якщо використовується Яндекс.Браузер , можна просто натиснути іконку користувача на бічній панелі і перейти в потрібний розділ. - У наступному вікні відкриваємо вкладку»відгуки" .
- Знаходимо коментар, який хочемо видалити, клацаємо іконку з трьома крапками в правому його нижньому кутку, а потім " видалити відгук»
.
Підтверджуємо дію. - Щоб відредагувати коментар, вибираємо відповідний пункт.
Тут можна змінити оцінку, переписати текст і додати фотографії. Після коригування зберігаємо відгук. Тепер він повинен пройти модерацію.
Спосіб 2: Яндекс. Карти
Видалити відгуки можна безпосередньо з самого сервісу. Це може бути виконано як у веб-інтерфейсі Яндекс.Карт, відкритих в будь-якому браузері, так і в мобільному додатку.
Варіант 1: Веб-інтерфейс
Перейти на сторінку сервісу Яндекс. Карти
- У браузері відкриваємо карти Yandex і тиснемо на іконку користувача, після чого потрапляємо в розділ з усіма відгуками.
В цьому випадку подальші дії будуть аналогічні описаним в попередньому способі. - Інший варіант – видалення коментаря в картці організації. За допомогою пошукового рядка знаходимо потрібний об'єкт.
- Переходимо у вкладку " відгуки» .
- Наш коментар буде відразу під рейтингом, тому шукати його серед інших не потрібно. Для видалення вибираємо відповідну опцію.
До перезавантаження сторінки ще буде можливість його відновити. - Щоб змінити свою думку, тиснемо «редагувати»
,
вносимо необхідні коригування і відправляємо на модерацію.
Варіант 2: Мобільний додаток
Завантажити Яндекс. карти з Google Play Маркета
завантажити Яндекс. карти з App Store
- Запускаємо прикладну програму Яндекс. карти на смартфоні, тапа іконку меню і входимо в " Особистий кабінет» .
- У вкладці»відгуки"
знаходимо потрібний, викликаємо контекстне меню, вибираємо
" видалити»
і підтверджуємо дію. - Для зміни своєї думки тиснемо " редагувати»
,
вносимо коригування і Тапа " Зберегти» .
Читайте також: як залишити відгук на Яндекс.Карта
Видалення чужого коментаря
Яндекс серйозно ставиться до коментарів користувачів, тому не видаляє їх без вагомої причини. Якщо ваша організація отримала негативний відгук, в першу чергу, спробуйте поспілкуватися з людиною, щоб з'ясувати, чим він незадоволений. Можливо, вдасться змінити його думку. Відповісти можна в Яндекс.Довіднику після підтвердження прав на володіння організацією.
На негативну думку можна поскаржитися, якщо воно не відповідає вимогам Yandex. Протягом трьох днів компанія розгляне скаргу і прийме рішення. Детальніше про вимоги до написання відгуків і тому, як їх оскаржувати, можна дізнатися, перейшовши за посиланням нижче.
Як відповісти і поскаржитися на Відгук від імені організації
Коментарі, залишені на сайтах-партнерах Яндекса, можуть також публікуватися в Картах з посиланням на джерело. Їх теж можна оскаржити, але спілкуватися з цього приводу доведеться з власником сайту.