Зміст
Крок 1: Синхронізація облікового запису
Для коректної роботи програми Outlook необхідно підключення облікового запису. При використанні ліцензійної версії синхронізація з профілем Microsoft зазвичай відбувається автоматично, проте часто ця адреса електронної пошти не є основною для користувача, тому потрібне інше підключення. Зараз для синхронізації потрібно виконати всього пару простих дій:
- Після запуску перейдіть на вкладку &171;Файл&187; .
- Натисніть кнопку &171; Додати обліковий запис&187; .
- Введіть адресу електронної пошти та натисніть & 171; підключити&187; .
- З'явиться нове вікно, відповідне службі, до якої відноситься аккаунт. Підтвердьте вхід, натиснувши & 171; далі&187; .
- Надайте програмі необхідні дозволи для синхронізації електронних листів та можливості керувати ними без входу на сайт.
- Ви побачите інформацію про те, що обліковий запис успішно додано та тип протоколу, за яким він підключений (зазвичай це IMAP).
- Синхронізація займе деякий час, тому почекайте трохи, щоб всі папки і листи відображалися у відповідних категоріях, після чого переходите до наступних кроків керівництва.
Вирішення проблем з підключенням
Коротко розглянемо ситуацію, коли при виконанні описаних вище дій підключити профіль електронної пошти не виходить. В такому випадку доведеться проводити синхронізацію вручну, заздалегідь дізнавшись, який тип пересилання необхідно вибрати. Розберемо цю ситуацію на прикладі поштового сервісу Gmail.
- Відкрийте поштову скриньку через будь-який браузер і перейдіть до списку всіх налаштувань, натиснувши по значку з шестерінками.
- Виберіть вкладку &171; пересилання і POP / IMAP & 187; .
- Активуйте доступ до протоколу IMAP або POP залежно від доступних налаштувань. Якщо є обидва протоколи, бажано вибрати IMAP.
- Поверніться до Outlook і знову натисніть кнопку & 171; Додати обліковий запис&187; .
- Цього разу після введення електронної пошти розгорніть & 171; Додаткові параметри&187; .
- Активуйте галочку біля пункту &171;налаштувати обліковий запис вручну&187; .
- Виберіть тип розширеної настройки &171;POP&187; або &171;IMAP&187; , враховуючи те, який протокол активували раніше.
- Всі інші дії здійснюються автоматично і має з'явитися повідомлення про успішне додавання аккаунта.
Якщо мова йде про корпоративну адресу з особливими налаштуваннями і наявністю домену, зверніться до системного адміністратора для вирішення проблем з підключенням, оскільки в цьому випадку автоматична синхронізація, швидше за все, не вдасться.
Крок 2: Створення папок
Програма Outlook хороша тим, що дозволяє не тільки отримати доступ до листів, а й організувати їх додаткове сортування, створивши папки, куди будуть поміщені конкретні повідомлення. У цьому зацікавлені багато користувачів, тому пропонуємо коротко зупинитися на даному процесі.
- Перейдіть на вкладку&171; Папка & 187; і натисніть кнопку & 171; Нова папка&187; .
- Задайте для неї довільне ім'я і виберіть вміст, який туди потрібно помістити.
- Як видно, у списку відображається цілих шість різних типів даних. Це може бути пошта, контакти, нотатки, листи, завдання, календар або особлива форма.
- Після вибору типу помістіть каталог в одну з уже існуючих папок або в корінь пошти, а потім підтвердьте створення.
Крок 3: Налаштування виду листів
Перегляд листів &8212; основне заняття користувачів Outlook, тому необхідно зробити так, щоб даний процес проходив з максимальним комфортом. Далі розберемося з тим, як налаштувати вид відображення повідомлень і виставити для них додаткові параметри, якщо це буде потрібно для зручності пошуку.
- Спочатку відзначимо, що всі картинки за замовчуванням приховані з міркувань безпеки, в чому ви можете переконатися, відкривши будь-який лист, що містить зображення. Для виправлення ситуації Натисніть за відповідним повідомленням лівою кнопкою миші.
- З меню виберіть пункт & 171; завантажити малюнки & 187; .
- Лист оновиться і ви побачите відображення медіа. На жаль, так доведеться робити кожен раз, коли знадобиться переглядати подібний вміст.
- Що стосується подання повідомлень, для настройки зайдіть на вкладку &171; Вид&187; і розгорніть & 171; поточне представлення&187; .
- Відкрийте меню &171; змінити подання&187; і виберіть один з видів.
- Можна зробити так, щоб формат був максимально стислим і інформативним, а можна відкрити одне повідомлення в окремому вікні для більш детального його вивчення.
- На тій же вкладці &171; Вид&187; Ви побачите параметри впорядкування та сортування. Так можна показати листи виключно з вкладеннями, переслані або від конкретних контактів.
Крок 4: Додавання іконок швидкого доступу
Під час використання Outlook ви точно зрозумієте, в яких функціях потребуєте найчастіше. Кнопки для їх виклику можна вивести на панель швидкого доступу, щоб здійснювати перехід до завдань в один клік або так само виконувати певні дії з повідомленнями.
- Для цього розгорніть меню швидкого доступу на верхній панелі.
- Позначте галочками всі команди, які ви хочете відобразити. Для переходу до повного меню натисніть &171; інші команди&187; .
- Так можна додати кнопку видалення листа, оновлення папки або переходу до друку.
- Клік по кнопці відповідає за виконання певної дії.
Крок 5: Загальні параметри
На завершення поверхнево розберемо основні параметри програми, які можуть виявитися корисними. Справа в тому, що їх дійсно багато, а велика частина не потрібна користувачеві, тому згадаємо тільки їх розташування і загальне призначення, щоб ви розуміли, де яку настройку Шукати.
- Спочатку відкрийте меню&171; Файл & 187; .
- На панелі праворуч клацніть по рядку &171; Параметри & 187; .
- В категорії & 171; Загальні & 187; ви побачите налаштування інтерфейсу та імені користувача. Виберіть відповідний для себе фон і тему, якщо стандартне оформлення вас не влаштовує.
- Перейдіть до &171;календар&187; , щоб вибрати робочі часті і дні, встановити стандартну тривалість зустрічей та інших завдань. Це допоможе прискорити створення записів, коли їх параметри не відрізняються від звичайних. Використовуйте налаштування тільки в тому випадку, якщо застосовуєте Outlook, як засіб ведення справ, а не тільки для перегляду листів.
- Перейдіть до категорії &171;пошта&187; для роботи з листами. Параметри створення повідомлень опустимо, адже вони практично ніколи не змінюються, а відзначимо повідомлення. Відзначте галочками відповідні пункти, якщо потрібно подавати звуковий сигнал при отриманні вхідних, відображати значок конверта і виводити сповіщення на робочий стіл.
- Остання корисна Категорія &8212; &171;Люди&187; . Тут вирішіть, в якому вигляді потрібно відображати імена контактів, чи потрібно додавати додатковий Покажчик, показувати фотографії і поточний стан в мережі.
Це була тільки основна інформація по налаштуванню Outlook, всі інші дії здійснюються на розсуд користувача і відповідно до умов роботи з його обліковими записами. Для отримання базових відомостей про те, як працювати в даному поштовому клієнті, відкрийте статтю за наступним посиланням.
Детальніше: Вчимося користуватися Outlook