усунення проблем зі збереженням файлів на Яндекс.діск

Причина 1: слабке підключення до Інтернету

Головне джерело проблем із завантаженням файлів на Yandex Disk - низька швидкість інтернету. Перевірте, як працює інше програмне забезпечення на пристрої і протестуйте інтернет-з'єднання за допомогою спеціальних онлайн-сервісів і програм. Про таке ПЗ і про те, як ним користуватися, ми вже детально розповідали.

Детальніше:
Як перевірити швидкість інтернету на комп'ютері
Як перевірити швидкість інтернету на телефоні


Изменение скорости интернета с помощью Яндекс Интернетометра

Якщо швидкість інтернету нижче заявленої, повідомте про це провайдеру, щоб він вжив необхідних заходів. Додатково скористайтеся нашими рекомендаціями щодо усунення цієї проблеми.

Детальніше:
Способи збільшення швидкості інтернету в Windows 10 , Windows 7
Програми для збільшення швидкості інтернету
способи збільшення швидкості інтернету на Android
Оптимизация интернета с помощью TCP Optimizer

Розширення VPN, призначені для підробки IP-адреси та обходу блокування сайтів, можуть впливати на швидкість інтернету. Якщо в браузері таке встановлено, спробуйте на час зупинити його. Про відключення доповнень на прикладі AdBlock ми писали в окремій статті.

Детальніше: вимкнення розширення в популярних браузерах

Отключение расширения в Яндекс Браузере

Причина 2: застаріле ПЗ

Роботу з сайтом Диска підтримують кілька браузерів – Яндекс.Браузер , Google Chrome , Opera , а також Mozilla Firefox та інші веб-оглядачі на базі движка Gecko. Якщо використовується інший інструмент для перегляду web-сторінок, доведеться встановити на пристрій Програму або Мобільний додаток Yandex Диск. Також важливо своєчасно оновлювати браузер. Про те, як це зробити, ви дізнаєтеся в окремій статті на нашому сайті.

Детальніше: оновлення популярних браузерів

Обновление Яндекс Браузера

Причина 3: заражені файли

Хмарний сервіс Yandex перевіряє завантажувані дані власним антивірусом, тому може не зберегти ті, які вважає підозрілими. Спробуйте перевірити їх своїм антивірусом, додатково використовуйте програми-сканери. Якщо раніше ви цього не робили, скористайтеся інструкціями, опублікованими на нашому сайті.

Детальніше:
Як почистити комп'ютер від вірусів
способи пошуку вірусів на платформі Android
Перевірка iPhone на віруси

Проверка системы на вирусы с помощью Dr.Web Cureit

Яндекс рекомендує онлайн-сервіс Virus Total, який використовує відразу кілька антивірусних систем. З цим інструментом можна працювати як на комп'ютері, так і на мобільному пристрої.

Перейти до Сервісу Virus Total

  1. Відкриваємо Virus Total і тиснемо «Choose file» .
  2. Подгрузка файла для проверки в Virus Total
  3. Вибираємо потрібний файл і відкриваємо його.
  4. Выбор файла для проверки в Virus Total
  5. Після підвантаження тиснемо «Confirm upload» .
  6. Запуск проверки файла в Virus Total
  7. Дивимося сторінку з результатами перевірки. В даному випадку жодна з систем загроз не виявила.
  8. Результат проверки файла в Virus Total

Причина 4: блокування антивірусним ПЗ

У свою чергу брандмауер, Захисник Windows або стороння антивірусна програма можуть блокувати збереження даних на Яндекс.діск. В такому випадку можна відключити це ПО і повторити завантаження. Але незалежно від результату, захист системи бажано потім повністю відновити. Про відключення Windows Defender, брандмауера і антивірусів різних розробників ми вже докладно розповідали.

Детальніше:
Відключення брандмауера в Windows 7 , Windows 8 , Windows 10
як відключити антивірус
як відключити Windows Defender

Отключение брандмауэра Windows

Причина 5: недійсний розмір та / або назва файлів

Переконайтеся, що завантажуваний файл допустимого обсягу. При роботі з web-інтерфейсом Диска він не повинен перевищувати 10 Гб, а іноді і такий розмір виявляється великим. Тому в подібних випадках Yandex рекомендує використовувати додаток, що дозволяє зберігати в хмарі файли до 50 Гб.

Читати також: як завантажити файл на Яндекс. діск

Конфлікт може виникнути через назву файлу. Воно може бути занадто довгим або включати в себе нестандартні символи. У цьому випадку спробуйте перейменувати або заархівувати його. Створити архів можна відразу декількома способами, які описані в готельній статті.

Детальніше: Як створити ZIP-архів

Создание архива файла

Причина 6: відсутність місця на диску

Завжди слід враховувати обсяг вільного простору на Yandex Disk, особливо при роботі з великими файлами. Якщо місця недостатньо, частина функціоналу буде недоступна. Наприклад, можна працювати з уже збереженими файлами, але нові завантажувати не можна. В цьому випадку доведеться або звільнити місце на диску, або купити додатковий простір. Про очищення і збільшення обсягу хмарного сервісу ми вже детально розповідали.

Детальніше:
як очистити Яндекс. діск
збільшення обсягу на Яндекс. діск

Покупка дополнительного пространства на Яндекс.Диске

Якщо описані способи не допомогли, зверніться в службу підтримки. Детально опишіть їм свою ситуацію і розкажіть, які заходи вже були зроблені. Напевно, до них часто приходять подібні звернення, і вони знають інші способи вирішення проблеми.

більше статей на цю тему: