Зміст
3ds Max &8212; програма, яка застосовується для багатьох творчих завдань. За допомогою неї створюються як візуалізації архітектурних об'єктів, так і мультфільми та анімовані відеоролики. Крім того, 3д Макс дозволяє виконати тривимірну модель практично будь-якої складності і рівня деталізації.
Багато фахівців, що займаються тривимірною графікою, створюють точні моделі автомобілів. Це досить захоплююче заняття, яке, до речі, може допомогти вам заробити гроші. Якісно створені моделі авто користуються попитом у візуалізаторів і компаній відеоіндустрії.
У цій статті ми познайомимося з процесом моделювання автомобіля в 3ds Max.
Моделювання автомобіля в 3ds Max
Підготовка вихідних матеріалів
Корисна інформація: гарячі клавіші в 3ds Max
Ви визначилися, який автомобіль хочете змоделювати. Щоб ваша модель мала максимальну схожість з оригіналом, знайдіть в Інтернеті точні креслення проекцій автомобіля. За ним ви будете моделювати всі деталі авто. Крім цього, збережіть якомога більше детальних фотографій автомобіля, щоб звіряти свою модель з исходником.
Запустіть 3ds Max і встановіть креслення як фон для моделювання. Створіть новий матеріал редакторі матеріалів і в якості дифузійної карти призначте креслення. Намалюйте об'єкт &171;Plane&187; і застосуйте до нього новий матеріал.
Слідкуйте за пропорціями та розміром креслення. Моделювання об'єктів завжди ведеться в масштабі 1: 1.
Моделювання корпусу
При створенні кузова автомобіля, ваша головна задача &8212; змоделювати полігональну сітку, яка відобразить поверхні корпусу. Вам достатньо змоделювати тільки праву або ліву половину кузова. Потім застосуєте до неї модифікатор Symmetry і обидві половини автомобіля стануть симетричними.
- Створення кузова найпростіше почати з колісних арок. Візьміть інструмент &171;циліндр&187; і намалюйте його за розміром арки переднього колеса. Конвертуйте об'єкт в Editable Poly, потім, командою&171; Insert & 187; створіть внутрішні грані і видаліть зайві полігони. Утворені точки підженете під креслення вручну. Результат повинен вийде, як на скріншоті.
- Зведіть арки в один об'єкт за допомогою інструменат &171;Attach&187; і з'єднайте протилежні грані командою &171;Bridge&187;. Рухайте точки сітки так, щоб повторити геометрію автомобіля. Щоб точки не виходили за межі своїх площин, використовуйте напрямну&171; Edge & 187; в меню редкатіруемой сітки.
- Застосовуючи інструменти &171;Connect&187; і &171;Swift loop&187; наріжте сітку таким чином, щоб її грані знаходилися навпроти прорізів дверей, порогів і повітрозабірників.
- Виділяйте крайні грані отриманої сітки і копіюйте їх, затискаючи клавішу &171;Shift&187;. таким чином, виходить нарощування корпусу автомобіля. Рухаючи грані і точки сітки в різних напрямках створіть стійки, капот, бампер і дах автомобіля. Точки поєднуйте з кресленням. Застосовуйте модифікатор & 171; Turbosmooth & 187; для згладжування сітки.
Також, за допомогою інструментів полігонального моделювання створюються пластикові деталі бампера, дзеркала заднього виду, дверні ручки, вихлопні труби і решітка радіатора.
- Коли кузов буде повністю готовий, задайте йому товщину модифікатором &171;Shell&187; і змоделюйте внутрішній об'єм, щоб автомобіль не здавався прозорим.
- Вікна автомобіля створюються за допомогою інструменту&171; Line & 187;. Вузлові точки потрібно поєднати з краями прорізів в ручну і застосувати модифікатор &171;Surface&187;.
В результаті всіх виконаних дій, повинен вийти ось такий кузов:
Більше про полігональне моделювання: Як зменшити кількість багатокутників у 3ds Max
Моделювання фар
Створення фар складається з двох трьох етапів &8212; моделювання, безпосередньо, освітлювальних приладів, прозорої поверхні фари і внутрішньої її частини. Користуючись кресленням і фотографіями авто, створіть ліхтарі за допомогою&171; Editable Poly & 187; на основі циліндра.
Поверхня фари створюється за допомогою інструменту & 171; Plane & 187;, конвертованого в сітку. Розбийте сітку інструментом&171; Connect & 187; і рухайте точки так, щоб вони утворили поверхню. Аналогічним чином створіть внутрішню поверхню фари.
Моделювання коліс
- Моделювати колесо можна почати з диска. Він створюється на основі циліндра. Призначте йому кількість граней 40 і конвертуйте в полігональну сітку. Спиці колеса будуть моделюватися з полігонів, що складають кришку циліндра. Застосовуйте команду&171; Extrude & 187; щоб видавити внутрішні частини диска.
- Після створення сітки призначте об'єкту модифікатор &171;Turbosmooth&187;. Точно також створіть внутрішню частину диска з гайками кріплення.
- Шина колеса створюється за аналогією з диском. Спершу, потрібно також створити циліндр, але тут буде достатньо лише восьми сегментів. Командою&171; Insert &187;створіть порожнину всередині шини і призначте їй&171; Turbosmooth & 187;. Розмістіть її точно навколо диска.
- Для більшої реалістичності змоделюйте всередині колеса систему гальмування. За бажанням, ви можете створити інтер'єр автомобіля, елементи якого будуть видні крізь вікна.
На закінчення
В обсязі однієї статті складно описати непростий процес полігонального моделювання автомобіля, тому в ув'язненні наведемо кілька загальних принципів створення авто і його елементів.
- Завжди додавайте грані ближче до країв елемента, щоб в результаті згладжування менше деформувалася геометрія.
- В об'єктах, які підлягають згладжуванню, не допускайте полігонів з п'ятьма і більше точками. Добре згладжуються трьох - і чотирьохточкові полігони.
- Контролюйте кількість точок. Накладаючи їх, використовуйте команду &171; Weld&187;, щоб об'єднати їх.
- Занадто складні об'єкти розбивайте на кілька складових частин і моделюйте їх окремо.
- При русі точок всередині поверхні використовуйте напрямну &171;Edge&187;.
Читайте на нашому сайті: Програми для 3D-моделювання
Так, в загальних рисах виглядає процес моделювання автомобіля. Почніть займатися цим, і ви побачите, наскільки цікавою може бути ця робота.