моделюємо автомобіль в 3ds Max

3ds Max &8212; програма, яка застосовується для багатьох творчих завдань. За допомогою неї створюються як візуалізації архітектурних об'єктів, так і мультфільми та анімовані відеоролики. Крім того, 3д Макс дозволяє виконати тривимірну модель практично будь-якої складності і рівня деталізації.

Багато фахівців, що займаються тривимірною графікою, створюють точні моделі автомобілів. Це досить захоплююче заняття, яке, до речі, може допомогти вам заробити гроші. Якісно створені моделі авто користуються попитом у візуалізаторів і компаній відеоіндустрії.

У цій статті ми познайомимося з процесом моделювання автомобіля в 3ds Max.

Завантажте останню версію 3ds Max

Моделювання автомобіля в 3ds Max

Підготовка вихідних матеріалів

Корисна інформація: гарячі клавіші в 3ds Max

Ви визначилися, який автомобіль хочете змоделювати. Щоб ваша модель мала максимальну схожість з оригіналом, знайдіть в Інтернеті точні креслення проекцій автомобіля. За ним ви будете моделювати всі деталі авто. Крім цього, збережіть якомога більше детальних фотографій автомобіля, щоб звіряти свою модель з исходником.

Запустіть 3ds Max і встановіть креслення як фон для моделювання. Створіть новий матеріал редакторі матеріалів і в якості дифузійної карти призначте креслення. Намалюйте об'єкт &171;Plane&187; і застосуйте до нього новий матеріал.

Слідкуйте за пропорціями та розміром креслення. Моделювання об'єктів завжди ведеться в масштабі 1: 1.

Моделирование автомобиля 1

Моделювання корпусу

При створенні кузова автомобіля, ваша головна задача &8212; змоделювати полігональну сітку, яка відобразить поверхні корпусу. Вам достатньо змоделювати тільки праву або ліву половину кузова. Потім застосуєте до неї модифікатор Symmetry і обидві половини автомобіля стануть симетричними.

  1. Створення кузова найпростіше почати з колісних арок. Візьміть інструмент &171;циліндр&187; і намалюйте його за розміром арки переднього колеса. Конвертуйте об'єкт в Editable Poly, потім, командою&171; Insert & 187; створіть внутрішні грані і видаліть зайві полігони. Утворені точки підженете під креслення вручну. Результат повинен вийде, як на скріншоті.
  2. Моделирование автомобиля 2
  3. Зведіть арки в один об'єкт за допомогою інструменат &171;Attach&187; і з'єднайте протилежні грані командою &171;Bridge&187;. Рухайте точки сітки так, щоб повторити геометрію автомобіля. Щоб точки не виходили за межі своїх площин, використовуйте напрямну&171; Edge & 187; в меню редкатіруемой сітки.
  4. Моделирование автомобиля 3 Моделирование автомобиля 4
  5. Застосовуючи інструменти &171;Connect&187; і &171;Swift loop&187; наріжте сітку таким чином, щоб її грані знаходилися навпроти прорізів дверей, порогів і повітрозабірників.
  6. Виділяйте крайні грані отриманої сітки і копіюйте їх, затискаючи клавішу &171;Shift&187;. таким чином, виходить нарощування корпусу автомобіля. Рухаючи грані і точки сітки в різних напрямках створіть стійки, капот, бампер і дах автомобіля. Точки поєднуйте з кресленням. Застосовуйте модифікатор & 171; Turbosmooth & 187; для згладжування сітки.Моделирование автомобиля 5

    Також, за допомогою інструментів полігонального моделювання створюються пластикові деталі бампера, дзеркала заднього виду, дверні ручки, вихлопні труби і решітка радіатора.

  7. Моделирование автомобиля 6
  8. Коли кузов буде повністю готовий, задайте йому товщину модифікатором &171;Shell&187; і змоделюйте внутрішній об'єм, щоб автомобіль не здавався прозорим.
  9. Моделирование автомобиля 7
  10. Вікна автомобіля створюються за допомогою інструменту&171; Line & 187;. Вузлові точки потрібно поєднати з краями прорізів в ручну і застосувати модифікатор &171;Surface&187;.
  11. Моделирование автомобиля 8

В результаті всіх виконаних дій, повинен вийти ось такий кузов:

Моделирование автомобиля 9

Більше про полігональне моделювання: Як зменшити кількість багатокутників у 3ds Max

Моделювання фар

Створення фар складається з двох трьох етапів &8212; моделювання, безпосередньо, освітлювальних приладів, прозорої поверхні фари і внутрішньої її частини. Користуючись кресленням і фотографіями авто, створіть ліхтарі за допомогою&171; Editable Poly & 187; на основі циліндра.

Поверхня фари створюється за допомогою інструменту & 171; Plane & 187;, конвертованого в сітку. Розбийте сітку інструментом&171; Connect & 187; і рухайте точки так, щоб вони утворили поверхню. Аналогічним чином створіть внутрішню поверхню фари.

Моделирование автомобиля 10

Моделювання коліс

  1. Моделювати колесо можна почати з диска. Він створюється на основі циліндра. Призначте йому кількість граней 40 і конвертуйте в полігональну сітку. Спиці колеса будуть моделюватися з полігонів, що складають кришку циліндра. Застосовуйте команду&171; Extrude & 187; щоб видавити внутрішні частини диска.
  2. Моделирование автомобиля 11
  3. Після створення сітки призначте об'єкту модифікатор &171;Turbosmooth&187;. Точно також створіть внутрішню частину диска з гайками кріплення.
  4. Моделирование автомобиля 12
  5. Шина колеса створюється за аналогією з диском. Спершу, потрібно також створити циліндр, але тут буде достатньо лише восьми сегментів. Командою&171; Insert &187;створіть порожнину всередині шини і призначте їй&171; Turbosmooth & 187;. Розмістіть її точно навколо диска.
  6. Моделирование автомобиля 13
  7. Для більшої реалістичності змоделюйте всередині колеса систему гальмування. За бажанням, ви можете створити інтер'єр автомобіля, елементи якого будуть видні крізь вікна.
Моделирование автомобиля 14

На закінчення

В обсязі однієї статті складно описати непростий процес полігонального моделювання автомобіля, тому в ув'язненні наведемо кілька загальних принципів створення авто і його елементів.

  • Завжди додавайте грані ближче до країв елемента, щоб в результаті згладжування менше деформувалася геометрія.
  • В об'єктах, які підлягають згладжуванню, не допускайте полігонів з п'ятьма і більше точками. Добре згладжуються трьох - і чотирьохточкові полігони.
  • Контролюйте кількість точок. Накладаючи їх, використовуйте команду &171; Weld&187;, щоб об'єднати їх.
  • Занадто складні об'єкти розбивайте на кілька складових частин і моделюйте їх окремо.
  • При русі точок всередині поверхні використовуйте напрямну &171;Edge&187;.

Читайте на нашому сайті: Програми для 3D-моделювання

Так, в загальних рисах виглядає процес моделювання автомобіля. Почніть займатися цим, і ви побачите, наскільки цікавою може бути ця робота.

більше статей на цю тему: