Зміст
Спосіб 1: Особистий кабінет
Позбутися свого власного відкликання, залишеного під тим чи іншим контентом, незалежно від Сервісу або платформи, можна через Особистий кабінет Яндекса. Більш того, даний метод варто розглядати як основний, через доступ відразу до всіх сервісів компанії і відсутність яких би то не було обмежень на можливість видалення.
Перейти в Особистий кабінет Яндекса
завантажити Яндекс з Google Play Маркета
завантажити Яндекс з App Store
Варіант 1: Веб-сайт
- Скористайтеся представленої вище посиланням або верхньою панеллю Яндекс.Паспорти, щоб відкрити сторінку " відгуки та оцінки» у будь-якому зручному браузері. Тут необхідно переключитися на однойменну вкладку і за допомогою додаткового меню вибрати одну з категорій.
- Опинившись на потрібній сторінці, знайдіть відповідь, від якого хочете позбутися, і в правому нижньому кутку обраного блоку скористайтеся іконкою з трьома горизонтально розташованими точками. На жаль, в даному випадку немає системи пошуку.
- Після відкриття допоміжного меню використовуйте опцію " видалити відгук» , щоб виконати поставлене завдання.
- Для завершення процедури підтвердьте дію, натиснувши «Так» у блоці з коментарем. Врахуйте, що видалення відбувається відразу після підтвердження без можливості відновлення, через що повернути відповідь можна буде тільки шляхом повторного написання, включаючи проходження перевірки.
Варіант 2: Додаток
- У фірмовому додатку Яндекса для iOS або Android торкніться крайнього значка на нижній панелі і перейдіть до налаштувань облікового запису. Також можете вдатися до веб-браузеру і раніше представленої посиланням.
- За допомогою верхнього меню відкрийте вкладку " відгуки та оцінки» і на наступному екрані розгорніть позначений розділ. Тут потрібно вибрати одну з доступних категорій і знайти видаляється коментар.
- Для виконання поставленого завдання натисніть «…»
у Куті знайденої відповіді та виберіть
" видалити відгук»
.
Після підтвердження оцінка, як і вміст коментаря, буде видалена без можливості відновлення.
Окремо варто відзначити, що відгуки, залишені через систему оцінки якості в Яндекс.Браузері або на сторінці з докладною інформацією про сайт в Яндекс.Вебмастере, можна видалити тільки через розглянутий вище Особистий кабінет.
Спосіб 2: Картка організації
Ще один досить простий метод видалення власних відгуків полягає у використанні картки організації, доступної за фіксованою URL-адресою або через пошукову систему Яндекса. Ми розглянемо другий варіант, так як в будь-якому випадку процедура виконується повністю ідентичним чином.
- Використовуючи зазначену пошукову систему, знайдіть потрібну організацію, на адресу якої раніше залишали коментарі. Після цього за допомогою блоку в правій частині сторінки відкрийте розділ»відгуки" .
- У картці організації по необхідності також потрібно переключитися на однойменну вкладку і знайти відповідь в загальному списку. Зверніть увагу, що неперевірені публікації розміщуються вище інших коментарів.
- Клацніть ЛФМ по кнопці з трьома крапками навпроти свого відкликання і скористайтеся опцією " видалити»
. Дія в обов'язковому порядку доведеться підтвердити.
Якщо все зроблено правильно, повідомлення зникне зі сторінки без можливості відновлення. При цьому крім самого коментаря також буде видалена і оцінка.
Описані дії поширюються на всі повідомлення, написані вами, включаючи коментарі під чужими відповідями.
Читайте також: створення відповідей на відгуки в Яндексі
Спосіб 3: Організація на Яндекс.Карта
Крім картки організації в пошуку, провести видалення відкликання з точно того ж розділу можна за допомогою Яндекс.Карт. В цьому випадку процедура практично не відрізняється від попереднього варіанту, проте може бути виконана не тільки на веб-сайті, але і в мобільному додатку.
Перейти до Яндекс.Карта
завантажити Яндекс. карти з Google Play Маркету
завантажити Яндекс. карти з App Store
Варіант 1: Веб-сайт
- Відкрийте сторінку організації на Яндекс.Картах і скористайтеся кнопкою " відгуки» , розташованої під блоком із зображеннями. Також можете вручну перегорнути список і знайти розділ " всі відгуки» .
- Знайдіть свою оцінку серед інших і скористайтеся посиланням " видалити»
, щоб виконати поставлене завдання.
Дана дія не вимагає підтвердження, але при цьому по завершенні надається можливість відновлення коментаря, доступна аж до примусового оновлення вкладки браузера.
Варіант 2: Додаток
- Перебуваючи в офіційному мобільному додатку Яндекс.Карт, знайдіть компанію, в картці якої був раніше опублікований коментар. Після цього необхідно відкрити вкладку»відгуки" через основне меню.
- Відшукавши коментар серед інших оцінок, в правій частині блоку натисніть «…»
і скористайтеся опцією
" видалити»
.
Процедура, знову ж таки, не потребує підтвердження, проте цього разу не залишає можливості відновлення.
Спосіб 4: товари в Яндекс.Маркет
На сайті і в додатку Яндекс.Маркета також можна видаляти колись залишені повідомлення без видимих обмежень за часом, використовуючи для цього найбільш зручний інтерфейс. Пов'язано це з тим, що відгуки виведені на окрему сторінку в особистому кабінеті за аналогією з першим способом.
Перейти до Яндекс.Маркет
Завантажити Яндекс.Маркет з Google Play Маркета
Завантажити Яндекс.Маркет з App Store
Варіант 1: Веб-сайт
- Клацніть лівою кнопкою миші по фотографії профілю Яндекс в правому верхньому куті Маркета і перейдіть в розділ " мої публікації» .
- За допомогою верхньої панелі відкрийте " мої публікації» і встановіть в якості категорії " відгуки» .
- У представленому тут списку знайдіть потрібний коментар, скористайтеся кнопкою з трьома крапками в правому верхньому куті блоку і виберіть " видалити» .
- Підтвердьте процедуру через спливаюче вікно, щоб остаточно позбутися коментаря.
Про успішне завершення процедури буде сказано у відповідному повідомленні.
Варіант 2: Додаток
- В офіційному мобільному клієнті Яндекс.Маркету процес видалення здійснюється схожим чином. Насамперед відкрийте сторінку «профіль» за допомогою головного меню і перейдіть в розділ " мої відгуки» .
- Перейдіть на вкладку " товари» або »магазини" в залежності від різновиду оцінки, і знайдіть потрібний коментар. Щоб виконати необхідну задачу, скористайтеся кнопкою «…» навпроти відповіді та виберіть " видалити відгук» у спливаючому вікні.
Зверніть увагу, що офіційні відповіді організації, магазину або власника сайту можна видаляти аналогічним чином, однак для цього доведеться скористатися панеллю управління відповідного сервісу. Для доступу до потрібного розділу, як правило, доведеться перейти на сторінку»відгуки" , знайти коментар і через меню «…» виконати видалення.
Створення скарги
Якщо ви, будучи власником організації на Яндексі або свого сайту, хочете видалити чужий перевірений відгук, на жаль, в даний час виконати це завдання безпосередньо не вийде. У такому випадку єдине, що можна зробити, це Залишити скаргу за допомогою відповідної опції, доступної в розділі»відгуки" на панелі керування.
Термін обробки такого роду скарги зазвичай становить кілька днів, але при цьому буде враховуватися лише відповідність правилам використовуваного ресурсу. Таким чином, не вийде позбутися від небажаних, наприклад, негативних відгуків або відповідей без досить вагомих причин.