Зміст
Варіант 1: Особистий кабінет
Самий просто метод додавання відповіді на відгук іншого користувача полягає у використанні особистого кабінету. Безумовно, для цього необхідно заздалегідь знайти аккаунт потрібної людини, не обмежений параметрами приватності.
- Відкрийте картку Користувача та під кнопкою»підписатися" перейдіть на одну з вкладок. Саме тут будуть представлені всі відгуки, які власник аккаунта залишив під тим чи іншим контентом.
- Перейти до створення своєї відповіді можна відшукавши відгук і скориставшись кнопкою»коментувати" у нижньому правому куті блоку.
- Заповніть текстове поле " ваш коментар» і натисніть кнопку »коментувати" . В результаті під відкликанням з'явиться потрібне повідомлення.
Варіант 2: пошукова система
Альтернативним варіантом створення коментаря через Особистий кабінет може стати Яндекс.Пошук, що надає доступ до відгуків різних місць, організацій та іншого контенту. Це буде особливо актуально, якщо ви хочете прокоментувати чийсь відгук про організацію на Яндекс.Картах, незважаючи на те, що даний сервіс сам по собі такої можливості не надає.
- Спочатку потрібно знайти інформацію, скориставшись розглянутої пошуковою системою, і після цього в правій колонці відкрити розділ " відгуки» .
- Опинившись на однойменній вкладці у спливаючому вікні, знайдіть потрібну думку в загальному списку. Для доступу до форми створення відповіді використовуйте посилання»відповісти" .
- За аналогією з особистим кабінетом заповніть текстове поле " ваш коментар»
і натисніть кнопку
" коментувати»
для публікації.
Враховуйте, що в обох ситуаціях повідомлення не відображатиметься для інших користувачів, поки не пройде обов'язкову модерацію. На щастя, тут вимоги зводяться лише до цензури.
Варіант 3: організація в Яндекс.Довідник
Зробити створення відповіді на існуючий відгук про організацію незалежно від платформи можна через Яндекс.Довідник. Варто враховувати, що для виконання описуваної завдання в будь-якому випадку необхідна обліковий запис з повним доступом до панелі управління компанією.
Перейти до сервісу Яндекс.Довідник
- Для створення відповідей на відгуки клієнтів організації, створених на тому чи іншому сайті, необхідно скористатися панеллю управління в Яндекс.Довідник. Тому, насамперед перейдіть на вкладку»мої організації" за допомогою верхньої панелі і клацніть по назві потрібного варіанту.
- Опинившись в особистому кабінеті компанії, розгорніть список «Про організацію» через меню в лівій частині сторінки. Тут необхідно відкрити розділ " відгуки» .
- За необхідності використовуючи внутрішній пошук, знайдіть потрібне повідомлення клієнта і в лівому нижньому кутку скористайтеся посиланням»відповісти"
. За допомогою текстової форми створіть відповідний коментар і натисніть
»надіслати"
.
Створене повідомлення буде позначено як офіційна відповідь організації. При цьому даний коментар може стати засобом зворотного зв'язку, так як автор теж зможе відповісти.
Варіант 4: Оцінка якості сайту
При використанні Яндекс.Браузера або перегляді докладної інформації про сайт можна скористатися системою оцінки якості. Форма створення відповідей в такому випадку доступна як користувачам, так і власникам ресурсу.
- Якщо ви не користуєтеся зазначеним оглядачем, для доступу до потрібної можливості знайдіть веб-сайт за допомогою пошукової системи Яндекса. Після цього клікніть по стрілочці поруч URL-адресою і перейдіть в розділ " інформація про сайт» .
- У випадку з браузером процедура трохи спрощується, так як для доступу до системи оцінки якості потрібно всього лише відкрити веб-сайт і натиснути кнопку " відгуки» в кутку адресного рядка. Після цього знайдіть відгук, який хочете прокоментувати.
- Заповніть текстове поле на свій розсуд і для публікації натисніть»надіслати" . Якщо все зроблено правильно, з'явиться повідомлення " на перевірці» , що позначає, що коментар з'явиться через кілька годин або діб.
Відповіді Власника Сайту
- Як і у випадку з Яндекс.Довідником, через розглянутий сервіс можна давати офіційні відповіді. Щоб вдатися до розглянутої можливості, відкрийте панель управління Яндекс.Вебмастера і виберіть потрібний веб-сайт.
- У лівій частині сторінки розгорніть підменю»якість сайту"
і перейдіть на вкладку
" відгуки»
.
Перевірені коментарі будуть відображені на даній сторінці з можливістю створення відповіді, як і в попередньому варіанті.
Єдиною відмінністю є авторство, оскільки відгуки автоматично стають офіційними.
Варіант 5: Яндекс.Маркет
Останнім з основних розділів Яндекса, що надають можливість коментування чужих відгуків, є Маркет. В даному випадку процедура схожа на роботу з Вебмайстром, так як можна створювати не тільки призначені для Користувача, але і офіційні відповіді.
Перейти на сайт сервісу Яндекс.Маркет
- Для додавання свого повідомлення перейдіть до потрібного товару на сайті за представленою вище посиланням і відкрийте сторінку " відгуки» .
- Тут необхідно знайти цікавий вам відгук і скористатися посиланням " коментувати» .
- Заповніть текстове поле потрібним чином, не забуваючи враховувати обмеження на кількість символів та інші правила відгуків. Для завершення процедури просто клікніть по кнопці»надіслати" і дочекайтеся завершення перевірки.
Відповідь магазину
- Власники своїх магазинів можуть швидко відповідати на відгуки покупців і отримувати відповіді, використовуючи панель управління. Щоб створити таке повідомлення, відкрийте Особистий кабінет маркету, розгорніть список " спілкування з покупцями» через Головне меню і виберіть " відгуки та рейтинг» .
- На представленій після цього сторінці будуть розміщені всі відгуки з можливістю сортування за кількома критеріями і коментування, як було зазначено на прикладі організацій. Таким чином, просто використовуйте посилання»відповісти" та відповідне текстове поле.
Практично в кожному представленому випадку, будь то офіційна відповідь організації або користувальницький коментар, відповіді на відгуки можуть бути відредаговані або видалені за допомогою відповідної кнопки. Зверніть увагу, що кожна зміна спричинить за собою повторну перевірку з урахуванням всіх правил сервісів Яндекса.