Створення відповідей на відгуки в Яндексі

Варіант 1: Особистий кабінет

Самий просто метод додавання відповіді на відгук іншого користувача полягає у використанні особистого кабінету. Безумовно, для цього необхідно заздалегідь знайти аккаунт потрібної людини, не обмежений параметрами приватності.

Особистий кабінет Яндекса

  1. Відкрийте картку Користувача та під кнопкою»підписатися" перейдіть на одну з вкладок. Саме тут будуть представлені всі відгуки, які власник аккаунта залишив під тим чи іншим контентом.
  2. Переход к профилю пользователя на сайте отзывов и оценок Яндекса
  3. Перейти до створення своєї відповіді можна відшукавши відгук і скориставшись кнопкою»коментувати" у нижньому правому куті блоку.
  4. Переход к созданию комментария на сайте отзывов и оценок Яндекса
  5. Заповніть текстове поле " ваш коментар» і натисніть кнопку »коментувати" . В результаті під відкликанням з'явиться потрібне повідомлення.
  6. Процесс создания комментария на сайте отзывов и оценок Яндекса

Варіант 2: пошукова система

Альтернативним варіантом створення коментаря через Особистий кабінет може стати Яндекс.Пошук, що надає доступ до відгуків різних місць, організацій та іншого контенту. Це буде особливо актуально, якщо ви хочете прокоментувати чийсь відгук про організацію на Яндекс.Картах, незважаючи на те, що даний сервіс сам по собі такої можливості не надає.

Перейти до пошуку Яндекс

  1. Спочатку потрібно знайти інформацію, скориставшись розглянутої пошуковою системою, і після цього в правій колонці відкрити розділ " відгуки» .
  2. Переход к списку отзывов на сайте поисковой системы Яндекс
  3. Опинившись на однойменній вкладці у спливаючому вікні, знайдіть потрібну думку в загальному списку. Для доступу до форми створення відповіді використовуйте посилання»відповісти" .
  4. Переход к созданию ответа на отзыв в карточке организации Яндекса
  5. За аналогією з особистим кабінетом заповніть текстове поле " ваш коментар» і натисніть кнопку " коментувати» для публікації. Процесс комментирования отзыва в карточке организации Яндекса

    Враховуйте, що в обох ситуаціях повідомлення не відображатиметься для інших користувачів, поки не пройде обов'язкову модерацію. На щастя, тут вимоги зводяться лише до цензури.

Варіант 3: організація в Яндекс.Довідник

Зробити створення відповіді на існуючий відгук про організацію незалежно від платформи можна через Яндекс.Довідник. Варто враховувати, що для виконання описуваної завдання в будь-якому випадку необхідна обліковий запис з повним доступом до панелі управління компанією.

Перейти до сервісу Яндекс.Довідник

  1. Для створення відповідей на відгуки клієнтів організації, створених на тому чи іншому сайті, необхідно скористатися панеллю управління в Яндекс.Довідник. Тому, насамперед перейдіть на вкладку»мої організації" за допомогою верхньої панелі і клацніть по назві потрібного варіанту.
  2. Переход к панели управления организацией на сайте Яндекс.Справочника
  3. Опинившись в особистому кабінеті компанії, розгорніть список «Про організацію» через меню в лівій частині сторінки. Тут необхідно відкрити розділ " відгуки» .
  4. Переход к разделу с отзывами об организации на сайте Яндекс.Справочника
  5. За необхідності використовуючи внутрішній пошук, знайдіть потрібне повідомлення клієнта і в лівому нижньому кутку скористайтеся посиланням»відповісти" . За допомогою текстової форми створіть відповідний коментар і натисніть »надіслати" . Возможность создания ответа на отзыв об организации на сайте Яндекс.Справочника

    Створене повідомлення буде позначено як офіційна відповідь організації. При цьому даний коментар може стати засобом зворотного зв'язку, так як автор теж зможе відповісти.

Варіант 4: Оцінка якості сайту

При використанні Яндекс.Браузера або перегляді докладної інформації про сайт можна скористатися системою оцінки якості. Форма створення відповідей в такому випадку доступна як користувачам, так і власникам ресурсу.

  1. Якщо ви не користуєтеся зазначеним оглядачем, для доступу до потрібної можливості знайдіть веб-сайт за допомогою пошукової системи Яндекса. Після цього клікніть по стрілочці поруч URL-адресою і перейдіть в розділ " інформація про сайт» .
  2. Возможность перехода к информации о сайте через поиск Яндекс
  3. У випадку з браузером процедура трохи спрощується, так як для доступу до системи оцінки якості потрібно всього лише відкрити веб-сайт і натиснути кнопку " відгуки» в кутку адресного рядка. Після цього знайдіть відгук, який хочете прокоментувати.
  4. Переход к созданию ответа на отзыв о сайте в Яндекс.Браузере
  5. Заповніть текстове поле на свій розсуд і для публікації натисніть»надіслати" . Якщо все зроблено правильно, з'явиться повідомлення " на перевірці» , що позначає, що коментар з'явиться через кілька годин або діб.
  6. Процесс создания ответа на отзыв о сайте в Яндекс.Браузере

Відповіді Власника Сайту

  1. Як і у випадку з Яндекс.Довідником, через розглянутий сервіс можна давати офіційні відповіді. Щоб вдатися до розглянутої можливості, відкрийте панель управління Яндекс.Вебмастера і виберіть потрібний веб-сайт.

    Перейти до сервісу Яндекс.Вебмайстер

  2. Процесс выбора сайта в панели управления на сайте Яндекс.Вебмастера
  3. У лівій частині сторінки розгорніть підменю»якість сайту" і перейдіть на вкладку " відгуки» . Переход к разделу с отзывами о сайте на сайте Яндекс.Вебмастера

    Перевірені коментарі будуть відображені на даній сторінці з можливістю створення відповіді, як і в попередньому варіанті.

    Возможность ответа на отзывы о сайте на сайте Яндекс.Вебмастера

    Єдиною відмінністю є авторство, оскільки відгуки автоматично стають офіційними.

  4. Успешное создание официального ответа на отзыв о сайте в Яндекс.Вебмастере

Варіант 5: Яндекс.Маркет

Останнім з основних розділів Яндекса, що надають можливість коментування чужих відгуків, є Маркет. В даному випадку процедура схожа на роботу з Вебмайстром, так як можна створювати не тільки призначені для Користувача, але і офіційні відповіді.

Перейти на сайт сервісу Яндекс.Маркет

  1. Для додавання свого повідомлення перейдіть до потрібного товару на сайті за представленою вище посиланням і відкрийте сторінку " відгуки» .
  2. Переход к разделу отзывы на странице товара на сайте Яндекс.Маркета
  3. Тут необхідно знайти цікавий вам відгук і скористатися посиланням " коментувати» .
  4. Переход к созданию ответа на отзыв на сайте Яндекс.Маркета
  5. Заповніть текстове поле потрібним чином, не забуваючи враховувати обмеження на кількість символів та інші правила відгуків. Для завершення процедури просто клікніть по кнопці»надіслати" і дочекайтеся завершення перевірки.
  6. Процесс создания ответа на отзыв на сайте Яндекс.Маркета

Відповідь магазину

  1. Власники своїх магазинів можуть швидко відповідати на відгуки покупців і отримувати відповіді, використовуючи панель управління. Щоб створити таке повідомлення, відкрийте Особистий кабінет маркету, розгорніть список " спілкування з покупцями» через Головне меню і виберіть " відгуки та рейтинг» .
  2. Управление отзывами о товарах в панели управления магазина в Яндекс.Маркете
  3. На представленій після цього сторінці будуть розміщені всі відгуки з можливістю сортування за кількома критеріями і коментування, як було зазначено на прикладі організацій. Таким чином, просто використовуйте посилання»відповісти" та відповідне текстове поле.

Практично в кожному представленому випадку, будь то офіційна відповідь організації або користувальницький коментар, відповіді на відгуки можуть бути відредаговані або видалені за допомогою відповідної кнопки. Зверніть увагу, що кожна зміна спричинить за собою повторну перевірку з урахуванням всіх правил сервісів Яндекса.

більше статей на цю тему: