Зміст
Варіант 1: Комп'ютер
На комп'ютері провести відновлення резервних копій можна вручну, виконавши збереження раніше доданих файлів з хмари або скориставшись офіційною утилітою для синхронізації. В обох випадках без проблем вийде повернути кожен втрачений документ, але тільки якщо вони знаходилися в підключеній папці і були раніше завантажені в сховище.
Читайте також: перегляд резервних копій на комп'ютері
Спосіб 1: Пряме завантаження файлів
Щоб відновити резервну копію файлів, які раніше були поміщені в хмарне сховище за допомогою програми "Запуск та синхронізація" від Google, потрібно перейти на сайт Google Диска і зробити скачування потрібного розділу з категорії «Комп'ютери» . В даному випадку можна вдатися до скачування окремих файлів незалежно від формату, використовуючи контекстне меню, або до масового, що зажадає додаткового часу через створення архіву і подальшої розпакування, навіть якщо вибрано всього лише кілька документів. Великі папки можуть бути автоматично розділені на кілька архівів.
Детальніше: завантаження файлів з Google Drive
Спосіб 2: налаштування синхронізації
Для комп'ютера компанією Гугл було випущено засіб автоматичного завантаження і синхронізації файлів з певних папок з хмарним сховищем, яке можна використовувати для швидкого відновлення даних без створення архівів. Можливо це тільки завдяки тому, що синхронізація працює в обидві сторони і, якщо в Google Drive виявиться файл, якого немає на комп'ютері, він буде викачаний, так само як і в зворотній ситуації.
- При відновленні файлів на тому ж пристрої, з якого раніше проводилося резервування, але було відключено, потрібно відкрити програму, клікнути лівою кнопкою миші по значку на панелі завдань і розгорнути головне меню за допомогою «&8230;» . З даного списку виберіть »Налаштування" і в новому вікні перейдіть на сторінку " Мій пристрій» .
- Використовуйте посилання " вибрати папку»
, щоб вказати на комп'ютері директорію, яка містить файли в хмарі. Наприклад, якщо ви раніше зберігали
»Фотографії"
, В даний момент відсутні на ПК, саме цей каталог потрібно відзначити.
Натисніть»ОК" і дочекайтеся завершення синхронізації. В результаті Google Drive перевірить вміст і зробить автоматичне скачування на ПК всіх документів, які розташовані в хмарному сховищі.
- На нових пристроях або, наприклад, після переустановлення операційної системи, зазначені кроки виконуються на етапі первинної настройки. Варто враховувати, що в такому випадку на диску з'явиться новий каталог зі своєю структурою папок і, отже, не буде пов'язаний з попередніми резервними копіями.
Щоб зробити синхронізацію в цій ситуації, потрібно відкрити Google Drive, розгорнути каталог «Комп'ютери» і вибрати потрібний пристрій. Тут знайдіть папку, яку потрібно синхронізувати, і перетягніть її в каталог іншого ПК.
Про успішне переміщення буде сказано у спливаючому повідомленні на сторінці сервісу. Після цього програма практично моментально виявить нові документи і, в зв'язку з відсутністю на ПК, почне скачування, процес якого можна відстежувати за допомогою значка на панелі завдань.
Через те, що даний засіб в першу чергу націлене на резервування, на жаль, виробляти відновлення досить незручно. Однак, в цілому, спосіб все ж буде актуальний, якщо ви зберігаєте велику кількість файлів в хмарі, розділених по папках, так як вміст зберігається без змін.
Варіант 2: мобільний пристрій
Пристрої на платформі Android, як правило, більш тісно пов'язані з хмарним сховищем Google, і тому можна завантажити не тільки конкретні файли, але і дані операційної системи і деяких додатки. При цьому процедура відновлення значно відрізняється у випадку з кожним окремим варіантом.
Читайте також: перегляд резервних копій на телефоні
Спосіб 1: Прив'язка облікового запису
Якщо ви хочете відновити з Google Диска дані про операційну систему Android і коли-небудь встановлених додатках, слід просто прив'язати до смартфону обліковий запис, в якій раніше була збережена потрібна інформація. Під час додавання аккаунта важливо включити опцію " зберегти резервну копію на Google Диску» на одному з екранів, і тільки після цього продовжувати авторизацію, так як в противному випадку дані з хмари будуть проігноровані.
Детальніше: Додавання облікового запису Google на Android
Зверніть увагу, що скористатися резервною копією можна тільки на пристрої з такою ж або більш пізньою версією операційної системи, ніж була при створенні. Також не забувайте про тимчасові обмеження на зберігання інформації такого роду, відповідно до яких невикористовувані дані автоматично видаляються після двох місяців.
Спосіб 2: Відновлення додатків
Практично кожен популярний месенджер на Android зберігає резервні копії чатів та іншої інформації в розглянутому хмарному сховищі і згодом може використовувати для відновлення даних. Більш того, схожим чином завдання виконується і в більшості інших додатків, здатних зберігати інформацію в Google Drive.
У випадку з WhatsApp , додаток потрібно заново завантажити або скинути, згодом виконавши авторизацію за допомогою телефону. Якщо в хмарному сховищі Google-аккаунта, прив'язаного до мобільного пристрою, буде виявлена відповідна резервна копія, відразу після підтвердження з'явиться відповідне сповіщення з кнопкою »відновити" .
Детальніше: відновлення резервних копій у WhatsApp
Viber
Незважаючи на те, що створення резервних копій в Viber відрізняється від WhatsApp, процес відновлення даних проводиться точно так же &8212; під час першого налаштування після установки. Таким чином, потрібно лише відкрити програму, виконати авторизацію і після перевірки підтвердити скачування інформації з Google Drive.
Детальніше: відновлення резервних копій у Viber