причини, за якими не завантажуються файли з Google Диска

Причина 1: збої в роботі сервісу

Найчастіше причиною непрацездатності тих чи інших функцій сервісу Google Drive, будь то веб-сайт або Мобільний додаток, виступають глобальні збої на стороні розробника. Для перевірки можете скористатися онлайн-сервісом Downdetector або сторінкою Status Dashboard від Google.

Сторінка Google на Downdetector
Сторінка G Suite Status Dashboard


Просмотр информации о работе Google Диска в браузере

Якщо в момент відвідування вами будуть помічені неполадки, варто просто почекати виправлення ситуації.

Причина 2: відсутність вільного місця

Найбільш очевидною причиною виникнення проблем під час завантаження файлів з Google Диска є брак здатного місця в пам'яті пристрою, будь то комп'ютер або телефон. Щоб позбутися від помилок, необхідно виконати процедуру очищення по одній з наступних інструкцій, при цьому враховуючи, що вільного місця так чи інакше має бути дещо більше, ніж розмір завантажуваного матеріалу.

Варіант 1: Комп'ютер

Перевірити вільне місце на комп'ютері можна, просто відкривши вікно " цей комп'ютер» і звернувши увагу на дані локальних дисків, представлені в блоці " пристрої та диски» . Якщо вільного місця набагато більше, ніж розмір документа, який ви хочете завантажити, можете переходити до наступних причин.

Детальніше: як звільнити місце на жорсткому диску в Windows 7 і Windows 10

Пример очистки диска стандартными средствами Windows

Для очищення диска в разі необхідності можна вдатися до самостійного видалення непотрібних файлів з подальшим очищенням кошика або скористатися допоміжним софтом. Більш детально дана процедура була описана в окремих інструкціях.

Варіант 2: мобільний пристрій

На телефонах більш гостро стоїть питання нестачі пам'яті, так як надається за замовчуванням місце фіксоване і лише частково може бути розширено за допомогою flash-накопичувача. Для перевірки, чи вистачає вільного простору, потрібно відкрити»Налаштування" і відвідати розділ «сховище» , як правило, має однакову назву в різних оболонках, версіях ОС і навіть платформах.

Детальніше: звільнення пам'яті на смартфоні

Пример очистки хранилища на мобильном устройстве

Виконати очищення місця в разі необхідності можна як вручну, так і вдавшись до стандартних засобів Системи, націленим на масове видалення даних. Крім того, також може допомогти деінсталяція деяких додатків.

Читайте також: видалення програм на телефоні

Причина 3: низька швидкість інтернету

Для правильної роботи сервісу Google Drive, що особливо відноситься до скачування файлів, необхідно стабільне і, що важливо, досить швидке підключення до Інтернету. Провести перевірку швидкості підключення можна на спеціальних сайтах або скориставшись підходящої для пристрою програмою.

Детальніше: перевірка швидкості інтернету на комп'ютері і мобільному пристрої

Пример измерения скорости интернета в браузере на ПК

На жаль, якщо швидкість з'єднання занадто низька при мінімальному навантаженні з боку системи, допоможе тільки звернення до провайдера з метою поліпшити умови надання послуги.

Причина 4: обмежений доступ до файлу

Помилки зі скачуванням можуть іноді виникати при роботі з чужими файлами, для яких надано обмежений доступ. Позбутися від проблеми можна, тільки якщо власник документа самостійно надасть додаткові дозволи через параметри в своєму Google Диску.

Пример ошибки доступа (403) в браузере на компьютере

Додатково до цього, якщо доступ був наданий тимчасово, і Ви встигли відкрити файл в браузері, але не зробили скачування, при використанні кнопки»завантажити" відбудеться переспрямування на сторінку з помилкою 403. Як неважко здогадатися, в такому випадку не вийде нічого зробити.

Варіант 1: Веб-сайт

  1. При появі помилок під час скачування особистих файлів причиною, швидше за все, є неправильна робота алгоритмів сервісу, обійти які допоможе доступ за посиланням. Таким чином, для початку клікніть правою кнопкою миші по потрібному файлу в бібліотеці і перейдіть в розділ " Копіювати посилання спільного доступу» .
  2. Переход к настройкам доступности файла на веб-сайте Google Диска
  3. В блоці " скопіюйте посилання» розгорніть випадаючий список " доступ обмежений» і виберіть варіант " доступні користувачам, які мають посилання» . Також через додаткове меню в лівій частині зазначеного підрозділу бажано встановити значення «Редактор» .
  4. Изменение настроек доступности файла на веб-сайте Google Диска
  5. Натисніть по рядку " Копіювати посилання» в тому ж вікні і перейдіть за цією адресою. Щоб виконати завантаження, використовуйте кнопку »завантажити" у верхньому правому куті. Пример скачивания файла с доступом по ссылке на веб-сайте Google Диска

    Пам'ятайте, скачування різних файлів вимагає іноді зовсім інших дій, ніж зазначено вище.

Варіант 2: Мобільний додаток

  1. Якщо у вас не виходить завантажити особисті файли через Мобільний додаток Google Drive, можуть допомогти настройки доступу. Насамперед відкрийте програму, торкніться значка з трьома крапками поруч з потрібним документом на вкладці " мій диск» і перейдіть до розділу " відкрити доступ» .
  2. Переход к настройкам доступа файла в приложении Google Drive
  3. Натисніть на блок " спільний доступ» у нижній частині екрана та перейдіть за посиланням " змінити» у підрозділі »посилання" .
  4. Переход к настройкам совместного доступа в приложении Google Drive
  5. З представлених варіантів виберіть «Редактор» і після збереження нових параметрів скористайтеся опцією " Копіювати посилання» .
  6. Получение ссылки на файл в приложении Google Drive
  7. Отриманий URL-адресу не можна відкрити в самому додатку, і тому буде потрібно будь-який браузер. Вставте посилання з буфера обміну в адресний рядок, у верхньому правому куті сторінки, що відкриється, торкніться значка, який ми позначили, і підтвердьте завантаження.
  8. Пример загрузки файла из Google Drive в мобильном браузере

Описаних дій повинно вистачити для усунення проблеми з доступом, якщо саме ви є власником і онлайн-сервіс на момент скачування функціонує належним чином.

Причина 5: пошкодження даних про роботу

У процесі використання Google Drive браузер і мобільний додаток на постійній основі зберігають дані про роботу сервісу з метою прискорення завантаження сторінки. Якщо записувана інформація була пошкоджена на якомусь з етапів, це також може бути причиною розглянутої проблеми.

Варіант 1: Браузер на комп'ютері

Будь-який сучасний інтернет-оглядач на комп'ютері надає ряд параметрів, що дозволяють зробити швидке видалення даних про роботу сайтів, включаючи Гугл Диск. Щоб усунути проблеми зі скачуванням файлів, необхідно скористатися зазначеними можливостями, описаними в окремій інструкції на сайті.

Детальніше: очищення кешу в браузері на ПК

Пример удаления данных о работе браузера на ПК

Єдиною альтернативою представленому варіанту також може стати Скидання налаштувань оглядача.

Детальніше: Скидання налаштувань в Google Chrome , Opera , Mozilla Firefox , Яндекс

Варіант 2: Мобільний додаток

  1. При використанні мобільного клієнта Google Drive виконати очищення даних про роботу можна через системні параметри. Для цього відкрийте додаток «Налаштування» , перейдіть на сторінку »Додатки" і виберіть «Google Диск» .
  2. Переход к параметрам Google Диска в Настройках на Android
  3. На сторінці програми скористайтеся кнопкою «Очистити кеш» , за необхідності відкривши підрозділ «сховище» . В результаті основна інформація буде видалена.
  4. Очистка кэша Google Диска в Настройках на Android
  5. Додатково на тій же сторінці торкніться кнопки " стерти дані» , іноді вкладеної в розділ " управління місцем» , і підтвердьте дію через спливаюче вікно.
  6. Удаление данных о работе Google Диска в Настройках на Android

Пристрої на платформі iOS не надають можливостей як на Android, дозволяючи провести тільки глобальну очистку. Ми не рекомендуємо використовувати такий підхід.

Читайте також: очищення кешу на телефоні

Причина 6: налаштування синхронізації

Так як Google Диск на комп'ютері дозволяє використовувати синхронізацію за рахунок утиліти Backup and Sync, проблеми зі скачуванням можуть виникати не етапі автоматичного завантаження документів, доданих в сховище. Як правило, причиною в даному випадку виступає відключена Синхронізація або неправильні параметри.

  1. Відкрийте програму, клацніть правою кнопкою миші відповідну піктограму на панелі завдань, розгорніть меню «…» і перейдіть до »Налаштування" .
  2. Переход к настройкам программы Backup and Sync на компьютере
  3. Через меню в лівій частині вікна відкрийте вкладку «Google Диск» і встановіть галочку " синхронізувати розділ Мій Диск з цим комп'ютером» . Також не забувайте про допоміжні настройки.
  4. Изменение настроек в программе Backup and Sync на компьютере
  5. Якщо скачування все одно не здійснюється, можливо засіб просто знаходиться в деактивованому стані. Розгорніть Backup and Sync на панелі завдань, відкрийте список «…» і виконайте запуск за допомогою пункту »продовжити" .
  6. Включение синхронизации в программе Backup and Sync на компьютере

У деяких випадках допомагає тимчасова зупинка синхронізації за допомогою опції»призупинити" і повторний запуск.

Причина 7: блокування файлу антивірусом

Актуальною для ПК причиною нерідко виступають антивірусні програми і, зокрема, файрволи, що блокують завантаження і збереження файлів. Щоб позбутися від проблеми, перевірте встановлений в системі софт, що також відноситься до стандартного брандмауера, виконайте перезавантаження ПК і після цього знову спробуйте завантажити документ.

Детальніше: вимкнення брандмауера в Windows 7 , Windows 8 і Windows 10

Пример отключение стандартного антивируса на компьютере

Правильної роботи Google Диска можна домогтися тільки при використанні останньої версії браузера і додатки, завантаженого з офіційних джерел. Якщо виконання дій з інструкції не дало позитивного результату, але Сервіс напевно працює, можете спробувати виконати оновлення і навіть переустановку програм.

більше статей на цю тему: