Зміст
Якщо ви плануєте серйозно займатися YouTube, перетворивши відеоблогінг в постійну роботу, то слід подбати не тільки про створення якісного контенту і красивого оформлення каналу, але і про залучення нових і утриманні постійних глядачів. У цій статті ми розглянемо кілька безкоштовних способів підвищення часу перегляду ваших роликів в YouTube.
Збільшуємо кількість переглядів на YouTube безкоштовно
Багато користувачів чули про сторонніх сервісах, що дозволяють накрутити передплатників і перегляди в Ютубі, але даний спосіб є нечесним і присікається адміністрацією. Куди вигідніше і правильніше купувати рекламу У інших більш популярних авторів, проте не всі можуть собі це дозволити. Тому ми підготували для вас безкоштовні способи збільшення переглядів.
Спосіб 1: додавання тегів до відео
Правильно підібрані ключові слова дозволяють просувати Ваші записи в пошуку і підвищити відсоток попадання ролика в розділ " рекомендовані» до інших користувачів. Головне намагатися вводити такі теги, які максимально добре підходили б до тематики відео. Їх може бути необмежена кількість, проте не варто додавати ключові слова не по темі, це може привести до блокування даного відео з боку адміністрації сайту. Радимо звернути увагу на теги, використовувані в інших роликах, схожих за тематикою з вашими, це допоможе при додаванні ключів до своїх відео.
Детальніше: додаємо теги до відео в YouTube
Спосіб 2: Створення плейлистів
Якщо ви сортуєте ролики по одній загальній темі і створюєте з них плейлист, то шанс того, що користувач перегляне не одне відео, а відразу кілька, значно збільшується. Намагайтеся не тільки підбирати схожі записи, але і розміщувати їх в правильній послідовності, щоб викликати інтерес у глядачів. Детальніше про створення плейлистів зі своїх відео на YouTube читайте в нашій статті.
Детальніше: створення списку відтворення на YouTube
Спосіб 3: підбір правильних заголовків і мініатюр
Якісне зображення на заставці і провокаційна назва для запису впливає на те, де за списком в пошуку буде відображатися ролик і як на нього відреагують користувачі. Постарайтеся приділити цьому параметру достатню кількість часу, придумайте Оригінальна назва, яке б яскраво відображало тематику ролика, і зробіть відповідну заставку. Детальніше про додавання мініатюри до відео читайте в нашій статті.
Детальніше: робимо превью до відео на YouTube
Спосіб 4: Створення трейлера каналу
Коли нові глядачі переходять на ваш канал важливо їх чимось зацікавити, щоб вони відразу ж перейшли в розділ»відео" і приступили до перегляду вашого контенту. Найкраще з цим впорається Якісно зроблений трейлер, в якому б розповідалося про автора, що випускаються відео і плани на розвиток каналу. Створіть невеликий тридцятисекундний ролик, зробіть його трейлером і інтерес у нових користувачів до вашого контенту відразу збільшиться.
Детальніше: робимо відео трейлером каналу на YouTube
Спосіб 5: додавання кінцевої заставки
Щоб користувач, який включив один ролик, після нього відразу перейшов до інших більш новим або близьким за тематикою записів, для цього від автора потрібно додати кінцеву заставку, де і відображався б необхідний матеріал. Додати це можна всього за кілька простих дій:
- Натисніть на аватарку свого каналу та перейдіть до «Творча студія» .
- Тут ви можете перейти безпосередньо до редагування останніх відео або відкрити " Менеджер відео» для відображення повного списку.
- У розділі»відео" знайдіть відповідний запис і виберіть " змінити» .
- Перейдіть до розділу " Кінцева заставка та анотації» .
- Відкриється редактор, де необхідно розкрити меню " Додати елемент» .
- Тут виберіть " відео або плейлист» .
- Вкажіть відповідний тип кінцевої заставки і виберіть найбільш цікаві відео.
- Не забудьте зберегти зміни.
Тепер кожному глядачеві в кінці відео буде показана кінцева заставка з обраними вами записами. Якщо Користувач клікне на неї, то відразу перейде до перегляду даного ролика або плейлиста.
Сьогодні ми розглянули кілька безкоштовних способів збільшення переглядів на вашому каналі. Кожен з них має різний рівень ефективності, тому ми рекомендуємо використовувати їх все відразу, щоб отримати максимальний приріст нових глядачів і потенційних передплатників для вашого YouTube-каналу.
Читайте також: залучення передплатників на свій YouTube-канал