Зміст
Крок 1: відкриття суперечки
Перед тим як повернути товар на Аліекспресс, необхідно відкрити суперечка з продавцем. Причини можуть бути різні, і конкретну вам буде потрібно вказати під час оформлення повернення. Радимо вибирати нейтральні варіанти, наприклад не підійшов розмір, щоб уникнути проблем з продавцем і поверненням коштів.
Щоб відкрити суперечка, потрібно зібрати докази, потім оформити заявку в особистому кабінеті на торговому майданчику. При цьому необхідно вказати, що товар буде повернуто. Наш автор описував детальний алгоритм дій в окремому покроковому керівництві на сайті.
Детальніше: Як відкрити суперечку на AliExpress
Крок 2: очікування відповіді продавця
Після відкриття спору потрібно дочекатися, поки продавець відповість на заявку. Автоматично запускається лічильник, який вказує час, протягом якого продавець повинен погодитися на повернення, а також надіслати адресу для зворотної доставки.
Якщо продавець дав адресу в особистому листуванні, то його використовувати для зворотного відправки настійно не рекомендується. Дані можуть виявитися невірними, і тоді повернення грошей буде неможливий. Обов'язково дочекайтеся офіційної інформації на сторінці спору, тільки після цього відправляйте товар.
Читайте також: Як написати в службу підтримки Аліекспресс
Крок 3: відправка посилки назад
Відправляти посилку можна тільки після відкриття спору і вказівки продавцем зворотної адреси, причому зробити це потрібно якомога швидше. Відправка відбувається через поштове відділення протягом 10 днів, при цьому слід враховувати, що пересилання відбувається за рахунок покупця, оскільки скасувати повернення товару після угоди продавця немає можливості. У цьому випадку покупець програє суперечку, і гроші не повертаються на його рахунок. Вартість посилки залежить від ваги товару, а також регіону, звідки вона відправляється.
У поштовому відділенні заповніть бланк на міжнародне відправлення, завчасно упакувавши посилку і написавши вказану в суперечці адресу.
Обов'язково збережіть квитанцію і трек-номер відправлення, який буде виданий співробітником Пошти. Краще фотографувати кожну дію, наприклад упаковану посилку з трекінговим номером. Це може знадобитися в якості ваших особистих доказів при виникненні побічної спірної ситуації по поверненню.
Перш ніж відкривати суперечка, рекомендується розрахувати вартість пересилання. Іноді вона може бути вище, ніж ціна самого товару. Тоді такі дії недоцільні. Якщо відправка буде здійснюватися через Пошту Росії, то на офіційному сайті організації можна розрахувати приблизну вартість, а також термін доставки:
- Перейдіть на сторінку розрахунку пересилання сайту Пошти Росії. У спеціальній формі пропишіть адреси відправника і одержувача, а також приблизну вагу посилки.
- Виберіть спосіб доставки. Для Китаю доступні тільки " прискорений» і «EMS» . Нижче відображається вартість відправки.
Якщо ввести цінність посилки, то буде застосована додаткова платна послуга, в залежності від значення. Це не завжди потрібно, але стане в нагоді, якщо з відправленням щось трапиться в дорозі. Тоді можна отримати часткову або повну компенсацію.
Крок 4: додавання номера доріжки
Коли посилка відправлена назад, знову зайдіть в Особистий кабінет на майданчику AliExpress і відкрийте сторінку зі спором. Знайдіть кнопку «додати дані відстеження»
. У формі, що з'явилася потрібно заповнити кілька полів: трекінговий номер і сайт, через який можна відстежувати рух посилки.
Після надання Покупцем даних для відстеження посилки знову запускається таймер на 4 тижні, протягом яких продавець повинен отримати товар.
Крок 5: очікування підтвердження про отримання
Суперечка на Аліекспресс закривається тоді, коли продавець отримує товар. У цьому випадку він зобов'язаний підтвердити це, і гроші покупця повернуться на його карту або електронний гаманець. Процедура займає до 30 робочих днів (залежить від банку або платіжної системи).
Іноді недобросовісний продавець має намір загострює суперечку, не бажаючи повертати гроші. Якщо за кілька днів до закриття спору він відправляє диспут на розгляд адміністрації торгового майданчика, стверджуючи, що посилка не відстежується, то тоді відправник повинен надати докази зворотного, наприклад скріншот переміщення товару.
Щоб уникнути проблем з відстеженням, вказуйте, яка поштова компанія займається в даний момент відправкою посилки назад.
Якщо протягом 10 днів покупець не надає докази своєї невинуватості, то суперечка автоматично вирішується на користь продавця.