Зміст
Причини повернення
Перш ніж вимагати гроші назад, необхідно розібратися в причинах повернення, оскільки без вагомих доказів отримати кошти від продавця на Аліекспресс може бути важко. Якщо з товаром все в порядку, то продавець відмовиться повертати гроші за нього, а при суперечці адміністрація торгового майданчика напевно буде на його боці. Але бувають випадки, коли повернення коштів повністю виправданий:
- Якщо покупець вирішив скасувати Замовлення ще до того, як він був відправлений. В цьому випадку необхідно вказати причину;
- Гроші повернуться на рахунок Покупця, якщо він виграв у суперечці: наприклад, прийшов не той товар або він був бракований, а покупець зміг це довести;
- Посилка не була відправлена Продавцем в зазначений термін: протягом певного часу він зобов'язаний відправити замовлення, перевести його в статус в «відправлені» , потім видати трек-номер для відстеження покупцеві;
- Нечасті випадки, коли продавець – шахрай. Якщо це доведено, то замовлення буде заморожений, а гроші повернуться на рахунки покупців.
В останніх двох ситуаціях повернення грошових коштів відбуваються автоматично. Якщо покупець вирішив сам скасувати замовлення після оплати, то в якості причини краще вказати, що була помилка у виборі кольору або розміру. Продавець, швидше за все, піде на поступки при ввічливому проханні і поверне гроші.
Спосіб 1: відкриття суперечки
Якщо товар бракований або не той, який був замовлений, то повернути його можна, скориставшись допомогою адміністрації AliExpress. В цьому випадку доцільно відкрити суперечка. Буде потрібно вказати тип претензії і вибрати компенсацію. При необхідності можна відправити замовлення назад. Незважаючи на те, що це досить клопітно, краще зробити так, щоб повністю повернути гроші, а не їх частина в якості компенсації (особливо стосується досить дорогих товарів). Наприклад, якщо разом білої футболки прийшла синя, то вказати компенсацію можна в 50%, оскільки, найімовірніше, покупець все одно буде її носити, тим більше якщо якість не поступається заявленому.
Наші автори розбирали, як відкрити і виграти суперечку, заповнити форму з вибором претензії і зібрати докази. Якщо рішення адміністрації торгового майданчика на стороні покупця, то кошти повернуться на його рахунок.
Детальніше: Як відкрити
/
виграти
суперечка на AliExpress
Спосіб 2: Зв'язок з продавцем
При прямому зв'язку з продавцем можна вирішити безліч проблем, включаючи повернення грошей. Важливо спілкуватися ввічливо і пояснити причину відмови від товару. Якщо продавець не відправив посилку, то він може піти на поступки і скасувати угоду.
Написати продавцю можна декількома способами, включаючи звернення через магазин або розділ із замовленнями. У нашому окремому матеріалі описані всі можливі ситуації, коли потрібна допомога, а також варіанти звернення через Особистий кабінет на офіційному сайті або в мобільному додатку.
Детальніше: Як написати продавцю на AliExpress
Повернути гроші з Аліекспресс таким чином можна, оскільки продавець зацікавлений в тому, щоб не псувати відносини зі своїми покупцями. При ввічливому спілкуванні і поступки клієнти будуть повертатися знову і радити магазин своїм знайомим.
Коли повернуть гроші
Зазвичай повернення коштів не займає багато часу: вони приходять протягом 3-20 робочих днів на карту або рахунок, звідки була здійснена покупка. Час залежить від використовуваної платіжної системи. Рекомендується мати на руках виписку з банку, що оплата замовлення проходила, щоб уникнути можливих проблем із затримкою повернення коштів.
Детальніше: Аліекспресс не повертає гроші