Варіант 1: Офіційний сайт
Якщо оплата за замовлення на Аліекспресс вже пройшла, але продавець ще не відправив товар, то скасувати угоду нескладно.
- Відкрийте сайт AliExpress і перейдіть на сторінку зі своїми замовленнями.
- Клікніть по пункту»очікується відправлення" .
- Виберіть картку замовлення, який потрібно скасувати, і натисніть»Детальніше" .
- Клікніть " запит на скасування замовлення» .
- Натисніть " вибрати тут» , щоб розгорнути список причин скасування.
- Виберіть підходящий варіант.
- Підтвердьте дію кнопкою «ОК» (найкраще вибирати перший пункт – " мені більше не потрібне це замовлення» . Інші варіанти знижують репутацію продавця, і він може не погодитися на скасування).
- Продавець надав неправильний або чужий номер відстеження посилки.
- Товар прийшов неналежної якості.
- Замовлення не було доставлено вчасно.
Продавець протягом 72 годин відреагує на запит і скасує угоду або зв'яжеться з вами. Якщо час вийде, а реакції від магазину не буде, замовлення закриється автоматично і гроші повернуться на рахунок (надходження коштів зазвичай займає кілька днів).
Важливо! Часті скасування негативно впливають на репутацію покупця. Це може привести до того, що наступні спірні ситуації будуть вирішуватися не на вашу користь або навіть до блокування аккаунта.
Якщо замовлення вже оправлено, скасувати його неможливо. Повернути гроші вийде тільки в трьох випадках:
Всі ці ситуації є приводом для відкриття спору, якщо він буде вирішений на користь покупця &8212; кошти повернуться на рахунок.
Детальніше: Як відкрити суперечка на Аліекспресс
Варіант 2: Мобільний додаток
- Відкрийте програму AliExpress і перейдіть до свого профілю.
- Виберіть розділ»очікується відправлення" .
- Тапніте за непотрібним замовленням, щоб відкрити його властивості.
- Натисніть кнопку " скасувати замовлення» .
- Виберіть причину.
- Підтвердьте дію.