HintEd

HintEd – це Digital Adoption платформа для створення інтегрованих в програмне забезпечення інтерактивних інструкцій з метою навчання співробітників роботі в різних IT-системах. З її допомогою користувачі можуть значно швидше освоювати цифрові інструменти за рахунок автоматизації знайомства з системою в цілому і / або її новими функціями, надання / отримання допомоги в потрібний момент, демонстрації підказок, нагадувань і т. д. надає наступні переваги:

  • Зниження витрат на навчання співробітників роботі в корпоративному ПЗ на 50%;
  • Скорочення числа запитів в техпідтримку на 40%;
  • Прискорення процесу створення інструкцій і навчальних матеріалів в 5 разів;
  • Скорочення часу, що витрачається на онбординг співробітників і клієнтів, в 3 рази;
  • Прискорення роботи співробітників в корпоративному ПЗ в 3 рази;
  • Зниження кількості користувальницьких помилок при взаємодії з корпоративною системою в півтора рази.

Орієнтований даний продукт відразу на дві цільових аудиторії: великі корпорації і молоді компанії. Далі розглянемо його основні можливості.

Перейти на сайт HintEd.me

Навчання та підказки в системі

Хінтед являє собою окремий навчальний шар, що накладається поверх будь - якого програмного забезпечення, будь то web-або Windows-додатки. З його допомогою можна створювати покрокові керівництва по продуктам і процесам. Інтерактивні сценарії і підказки, які будуть крок за кроком вести користувача безпосередньо в процесі виконання ним тієї чи іншої задачі, можуть бути представлені наступним чином:

  • Контекстна допомога;
  • Навчання в процесі роботи;
  • Настроювані умови запуску.
  • Обзор сервиса HintEd_002

    Використання Digital Adoption платформи HintEd вирішує такі характерні для великого і розвивається бізнесу проблеми, як відволікання співробітників від робочих процесів і навчання, їх невисока Цифрова грамотність і забування раніше вивченого матеріалу, а також часте старіння контенту (інструкцій, відеоуроків, тренажерів і т.д.).

Обзор сервиса HintEd_001

Допомога в потрібний момент

Інтерактивні інструкції, створені за допомогою сервісу, можуть запускатися автоматично (в залежності від користувальницьких дій) або на вимогу. Також є можливість додавання в корпоративне ПЗ спеціального віджета, що дозволяє запускати потрібні сценарії в міру необхідності. Завдяки даній функціональності Хінтед допомогу по тому чи іншому додатку виявляється моментально і без відволікання технічної підтримки. Доступні різні сценарії для різних систем, а їх інтеграція в віджет здійснюється вкрай швидко.

Обзор сервиса HintEd_003

У разі коли для конкретної системи не потрібні докладні керівництва, на їх сторінках можна розмістити спеціальні тултіпи у вигляді значків «i». Останні розміщуються поруч з кнопками, текстом або полями для його введення, а при наведенні на них курсора з'являється містить необхідні відомості підказка. По суті, таким чином поверх програмного забезпечення створюється універсальна база знань, яка, до того ж, може використовуватися спільно з докладними покроковими турами.

Обзор сервиса HintEd_004

Покрокові тури для Windows-додатків

Компанії, які використовують для роботи повнофункціональний десктопний софт, також можуть автоматизувати процес його освоєння співробітниками за допомогою HintEd. Digital Adoption платформа дозволяє додавати навчальні та покрокові керівництва, створюючи таким чином єдину систему інтерактивного навчання та онбордингу для всіх корпоративних продуктів. Дана функціональність доступна для ОС Windows 7 і більш свіжих версій, не вимагає інтеграцій і навичок в програмуванні.

Обзор сервиса HintEd_005

Просте і швидке створення контенту

Реалізований на базі Сервісу Хінтед редактор дозволяє досить швидко створювати інтерактивні сценарії в будь-яких інтерфейсах без необхідності залучення вузькопрофільних фахівців. Робочий процес повністю автоматизований (знання в дизайні і програмуванні не потрібні), є можливість додавання текстових записів, зображень і анімації, посилань і відеороликів.

Обзор сервиса HintEd_006

Онбординг користувачів

За допомогою розглянутої платформи можна налаштувати онбординг користувачів, прискоривши таким чином їх знайомство з продуктом, підвищивши конверсію в платять клієнтів, розвантаживши техпідтримку і підвищивши LTV. Так, коли людина стикається з будь-якими труднощами, є можливість автоматичного запуску сценаріїв з попередньо заданими (гнучко налаштованим) тригерами. Це дозволяє сегментувати аудиторію і миттєво визначити момент надання допомоги.

Обзор сервиса HintEd_007

Крім миттєвої підтримки, HintEd також надає можливість аналізу Користувацької поведінки в процесі проходження ними тих чи інших інтерактивних сценаріїв. Завдяки цьому можна легко визначити так звані пляшкові горлечка в системі і усунути їх. Дані, необхідні для вирішення подібних завдань, зберігаються в» центрі управління і статистики " &8212; в ньому вказується час, витрачений Користувачем на проходження кожного кроку сценарію; то, як часто вони закриваються; які етапи викликають найбільші труднощі, і багато іншого.

Обзор сервиса HintEd_008

Тарифні плани

Хінтед працює з компаніями від 300 співробітників (малий і середній бізнес) і до нескінченності (корпорації). Творці платформи розуміють, що у кожного клієнта свої, унікальні потреби і завдання, а тому здійснюють розрахунок вартості послуг, що надаються в індивідуальному порядку. Для отримання детальних відомостей на сайті передбачена спеціальна форма зворотного зв'язку.

Обзор сервиса HintEd_999

Гідності

  • Платформою користуються такі компанії, як ВТБ, відкриття, УралСиб, КОРТРОС, КРОК, що вселяє довіру;
  • Простота і зручність використання доступного інструментарію, що не вимагає навичок програмування і дизайну;
  • Зниження витрат компанії на навчання користувачів;
  • Істотне прискорення навчання і роботи співробітників в корпоративному ПЗ;
  • Зменшення навантаження на технічну підтримку;
  • Сумісність як з веб-, так і з Віндовс-додатками;
  • Гнучкі тарифні плани.

Недоліки

  • Не виявлено.

Перейти на сайт HintEd.me

більше статей на цю тему: