Foquz

Foquz – це автоматизована система для збору, аналітики та управління думкою клієнтів, що надає широкі можливості для складання анкет і опитувань різного рівня складності і тематики. Орієнтований даний продукт на Ресторани, служби доставки їжі, індивідуальних менеджерів, сфери освіти, фінансових та інших послуг, медицину та інтернет-сегмент, а також ряд інших напрямків, де є постійні клієнти і замовлення. Сервісом збирається зворотний зв'язок, обробляються відгуки та оцінки, в тому числі негативні. На основі отриманих даних складається статистика, яка допомагає якісно поліпшити бізнес-процеси.

Перейти на сайт Foquz

Ключевые особенности работы онлайн сервиса для создания анкет и опросов Foquz

Конструктор анкет та опитувань

Першорядним завданням, яке вирішує Foquz, є створення опитувань і анкет з наочною візуалізацією, брендуванням і вибором дизайну. На вибір доступно більше 20 типів питань з можливістю гнучкого налаштування логіки і розгалуження. Все це представлено в сучасному і зручному для використання інтерфейсі.
Добавление вопросов в опросы на онлайн сервисе Foquz

Шаблони анкет та опитувань

Сервіс пропонує великий набір шаблонів для бізнесу-готових варіантів анкет і опитувань різної тематики наступних категорій:

  • Авто;
  • Інтернет;
  • Медицина;
  • Освіта;
  • Персонал;
  • Психологічні тести;
  • Свята;
  • Транспорт;
  • Послуги;
  • Фінанси.
Примеры шаблонов анкет и опросов на сайте онлайн сервиса Foquz

Будь-який обраний макет можна самостійно змінювати на свій розсуд, повністю або частково, налаштовуючи форми і тип питань, встановлюючи власний фон або створюючи унікальний дизайн.
Пример одной шаблонной анкеты или опроса на сайте онлайн сервиса Foquz
Окремо варто відзначити той факт, що створені за допомогою Foquz опитування автоматично адаптуються під діагоналі і дозволу екранів пристроїв, використовуваних для їх проходження респондентами.
Самостоятельное изменение шаблонного опроса или анкеты а адаптация под экраны на сайте онлайн сервиса Foquz

Сервіс доставки анкет та опитувань

Готові анкети та опитування відправляються клієнтам за допомогою модуля розсилки. Так, доставка може бути виконана по електронній пошті (власний поштовий сервер), текстовим повідомленням (смс), через месенджери (Telegram, Viber), за коротким посиланням, шляхом вбудовування на сторінку сайту (HTML-код), push-повідомленням і генерацією QR-коду.
Работа с сервисом доставки опросов в личном кабинете на официальном сайте онлайн сервиса Foquz

Контроль якості

Реалізована в foquz система контролю якості вирішує наступні завдання:

  • Обробка поганих відгуків;
  • Рішення щодо компенсації;
  • Виявлення помилок персоналу;
  • Робота з коментарями;
  • Виявлення проблем у бізнес-процесах.
Возможность контроля качества анкет и опросов в личном кабинете на сайте онлайн сервиса Foquz

Використовуючи можливості модуля контролю якості, зібрану і наочно представлену їм інформацію, керівники і відповідальні фахівці компаній можуть оперативно реагувати на кожен відгук, своєчасно вирішуючи можливі проблеми з клієнтами і співробітниками. Також пропонована функціональність дозволяє аналізувати весь ланцюжок дій, виявляючи проблемні ділянки і приймаючи на підставі отриманих відомостей правильні рішення щодо персоналу і робочих процесів.

Контроль качества анкет и опросов в личном кабинете на сайте онлайн сервиса Foquz

Клієнтська база

Використовуючи надається foquz інструментарій, можна ефективно управляти базою клієнтів, доставляти їм опитування, робити інформаційні та рекламні розсилки.

Просмотр и пополнение клиентской базы на сайте онлайн сервиса Foquz

Даний компонент автоматизованої системи виконує наступні функції:

  • Сегментація клієнтів;
  • Налаштування тегів;
  • Налаштування інформаційних полів;
  • Розсилка по різних групах клієнтів;
  • Розсилка всіма доступними засобами сервісу;
  • Автоматизація інформаційних розсилок.
Список клиентов в личном кабинете на сайте онлайн сервиса Foquz

Автоматизація та інтеграції

Foquz легко інтегрується з програмним забезпеченням ресторанного бізнесу, таким як IIKO і R-Keeper, надаючи можливість управління і гнучкої настройки точок контакту – такою може бути сайт або додаток, оператор або офіціант, кур'єр і т. д.

Саме ж впровадження автоматизованої системи є гранично простий, виконуваної оперативно процедурою, що займає не більше 24 годин до моменту її повної працездатності. Для безпосередньої настройки анкет і опитувань не потрібні спеціальні знання, а наявність вищезгаданих шаблонів істотно полегшує даний процес.

Використовуючи надані платформою засоби, можна налаштувати автоматичну відправку анкет і опитувань за попередньо заданими сценаріями і відразу по декількох каналах зв'язку. В якості тригера в даному випадку можуть виступати різні дії клієнтів, наприклад, оформлення або доставка замовлення, покупка товару або послуги і т. д. ключові можливості:

  • Автоматична відправка по події;
  • Завантаження списку замовлень зі спеціалізованого ПЗ (R-Keeper, IIKO) ;
  • Завантаження списку промокодів;
  • Інтеграція з HRM (Сакура);
  • Контроль якості рішення негативу;
  • Сповіщення співробітників про скарги;
  • Передача подій і списків з сайту (по API);
  • Створення сценаріїв по різних каналах зв'язку.

Статистика та звіти

Foquz може працювати з відгуками на сервісах Яндекс.Карти і Google карти, збирати дані для статистики і зберігати їх в особистому кабінеті разом з результатами анкетування та проведення опитувань. Також є можливість отримання повідомлень від користувачів через віджет на сайті в тих випадках, коли потрібна консультація або допомога.

Составление своего отчета на сайте онлайн сервиса Foquz

По завершенні збору даних системою складаються наочні динамічні звіти з докладною статистикою. Остання також відкрита для перегляду в особистому кабінеті в режимі онлайн. Доступна настройка параметрів і експорт зібраних і оброблених даних в PBI, XLS, PDF, JPG. Крім цього, є можливість налаштування і отримання повідомлень у вигляді звичайного push і листи на email.

Статистика по опросу клиентов в личном кабинете на сайте онлайн сервиса Foquz

Особистий кабінет

Так як створення анкет і/або опитувань, їх настройка та інтеграція, збір відповідей, оцінка результатів, аналіз статистики і звітів здійснюється в особистому кабінеті, не можна не приділити йому окрему увагу. Інтерфейс кабінету клієнта Foquz можна умовно розділити на три частини: панель управління/навігації (розташована вгорі), робоча область (по центру), в якій і виконується вся робота, і основне меню (зліва). Останнє надає доступ до наступних розділів:

  • " створити опитування»;
  • Создать опрос в личном кабинете на сайте онлайн сервиса Foquz
  • «опитування»;
  • Все анкеты и опросы в личном кабинете на сайте онлайн сервиса Foquz
  • " розсилки»;
  • Все рассылки в личном кабинете на сайте онлайн сервиса Foquz
  • »відповіді";
  • Все ответы в личном кабинете на сайте онлайн сервиса Foquz
  • " звіти»;
  • Все отчеты в личном кабинете на сайте онлайн сервиса Foquz
  • »клієнти";
  • Список клиентов в личном кабинете на сайте онлайн сервиса Foquz
  • " точки контакту»;
  • Точки контакта в личном кабинете на сайте онлайн сервиса Foquz
  • «Налаштування»:
  • Настройки в личном кабинете на сайте онлайн сервиса Foquz
  • «допомога»;
  • Раздел помощи в личном кабинете на сайте онлайн сервиса Foquz
  • " налаштування профілю»;
  • Настройки профиля в личном кабинете на сайте онлайн сервиса Foquz
  • "Зв'язок з оператором".
  • Связь с оператором в личном кабинете на сайте онлайн сервиса Foquz

Короткий опис вмісту та особливостей кожного з цих розділів представлений на зображеннях вище.

Технічна підтримка

При виникненні будь-яких питань по роботі з сервісом або наявності проблем завжди можна звернутися до фахівців служби підтримки &8212; консультантів та інженерів, які працюють в режимі 24/7 (для власників тарифів «бізнес» і «корпорація»).

Тарифікація

Всі пропоновані автоматизованою системою foquz можливості та інструменти можна використовувати безкоштовно і без обмежень за наступними параметрами:

  • Брендування;
  • Вибір і настройка тим оформлення;
  • Звіти, статистика, вивантаження;
  • Кількість анкет і питань;
  • Тип питань і функціональність;
  • Шаблони опитування.

Однак варто зазначити, що користувачам безкоштовного тарифного плану доступно не більше 200 заповнених анкет і не більше 2000 відправлень по електронній пошті. Якщо ж цього обсягу недостатньо, слід скористатися одним з платних тарифів:

  • Бізнес (до 5000 заповнених анкет);
  • КОРПОРАЦІЯ (від 5000 заповнених анкет).

Гідності

  • Повністю працездатний безкоштовний тарифний план, не обмежений за терміном дії і функціональності;
  • Бібліотека редагованих шаблонів з анкетами і опитуваннями для різних сфер і завдань;
  • Гнучкість налаштування і адаптація під унікальні вимоги конкретного бізнесу;
  • Здійснення оплати тільки за заповнені анкети та опитування;
  • Різні варіанти доставки;
  • Система контролю якості;
  • Автоматизація бізнес-процесів;
  • Швидка і зручна інтеграція зі спеціалізованим ПЗ;
  • Чуйна і оперативно працює служба підтримки.

Недоліки

  • Не виявлено.

більше статей на цю тему: