Зміст
- Загальні рекомендації
- Спосіб 1: Запуск засобу виправлення неполадок
- Спосіб 2: Перевірка протоколу IPv4
- Спосіб 3: перевірка служби клієнта DHCP
- Спосіб 4: оновлення мережевих налаштувань
- Спосіб 5: Перевірка DHCP-сервера в налаштуваннях роутера
- Спосіб 6: відкат драйвера мережевого адаптера
- Питання та відповіді
Загальні рекомендації
Почати вирішення проблеми &171;DHCP не ввімкнено на мережевому адаптері Ethernet&187;
необхідно з загальних рекомендацій, оскільки часто прості дії допомагають виправити ситуацію і уникнути виконання складних маніпуляцій.
- Перезавантажте маршрутизатор. можливо, під час поточного сеансу роботи роутера в його налаштуваннях або в самій операційній системі відбулися певні зміни, які і заважають організації нормального підключення. У таких ситуаціях часто допомагає банальна перезавантаження маршрутизатора, після якої відбудеться з'єднання вже з новими параметрами.
- Перезавантажте комп'ютер. приблизно те ж саме можна віднести і до комп'ютера, оскільки змінені конфігурації можуть позначитися і на роботі операційної системи. Просто відправте ПК на перезавантаження, а при наступному включенні підключіться до мережі і подивіться, чи з'явився інтернет.
Якщо нічого з цього не принесло належного результату, переходьте до наступних варіантів, почавши з першого, оскільки ми їх розставили в порядку зростання складності і зменшення ефективності.
Спосіб 1: Запуск засобу виправлення неполадок
Штатний засіб виправлення неполадок, присутнє в Windows 10, іноді допомагає позбутися від різних проблем в автоматичному режимі, включаючи і розглянуту. Від вас вимагається лише запустити сканування, що відбувається так:
- Відкрийте & 171; Пуск & 187; і перейдіть до меню &171; Параметри & 187; .
- Там виберіть категорію & 171; оновлення та безпека & 187; .
- В меню зліва потрібно клікнути по напису & 171; усунення несправностей&187; .
- Далі відшукайте текст &171; додаткові засоби усунення несправностей&187; і натисніть на нього.
- Через меню запустіть діагностику &171;підключення до Інтернету&187; .
- Очікуйте завершення сканування та ознайомтеся з отриманим результатом. Якщо буде запропоновано використовувати обліковий запис адміністратора, підтвердіть цю дію і переходите до перевірки мережі.
Спосіб 2: Перевірка протоколу IPv4
Зараз більшість маршрутизаторів функціонують на протоколі IPv4, відповідно, його параметри в операційній системі повинні бути налаштовані правильно. Зміна цих налаштувань здійснюється вручну, на що піде буквально кілька хвилин.
- В тому ж меню &171;Параметри&187; виберіть розділ & 171; Мережа та інтернет&187; .
- Через першу категорію &171; стан&187; перейдіть до меню &171; налаштування параметрів адаптера & 187; .
- Клацніть по поточній мережі правою кнопкою миші і виберіть пункт &171; властивості&187; .
- Переконайтеся, що рядок &171;IP версії 4 (TCP/IPv4)&187; відзначена галочкою, а потім натисніть по ній двічі ЛФМ.
- Позначте параметри маркером &171; Отримати IP-адресу автоматично&187; і &171;отримати адресу DNS-сервера автоматично&187; .
Залишається тільки відправити ПК на перезавантаження, а після наступного входу в операційну систему спробувати вийти в інтернет. Якщо виконані дії не допомогли, залиште параметри протоколу в такому ж стані і переходите далі.
Спосіб 3: перевірка служби клієнта DHCP
Іноді помилка &171;DHCP не включений на мережевому адаптері Ethernet&187; може виникати через проблеми зі службою DHCP-клієнта, тому від користувача потрібно перевірити її працездатність і за необхідності налаштувати автоматичний режим запуску.
- Відкрийте & 171; Пуск & 187; і перейдіть звідти до &171; служби & 187; .
- Там відшукайте службу &171;клієнт DHCP&187; і двічі клікніть по ній ЛФМ.
- Встановіть тип запуску в стан &171; автоматично & 187; .
Службу можна відразу ж запустити і зробити перепідключення до мережі. В іншому випадку потрібно буде просто перезавантажити операційну систему, щоб зміни вступили в силу.
Спосіб 4: оновлення мережевих налаштувань
Отримання нових налаштувань мережі &8212; ще один спосіб вирішити проблему. Здійснюється це завдання вручну шляхом активації спеціальних команд в консолі.
- Спочатку відкрийте & 171; Пуск & 187; , відшукайте там додаток &171; командний рядок&187; , скориставшись пошуком, і праворуч натисніть по пункту &171; Запуск від імені адміністратора & 187; .
- Введіть першу команду
ipconfig /flushdns
і натисніть на клавішу Enter . - Після появи Про очищення DNS переходите далі.
- Введіть
ipconfig /renew
, щоб отримати нові налаштування.
В обов'язковому порядку слід створити новий сеанс в операційній системі, перезавантаживши комп'ютер. Тільки тоді будуть застосовані нові параметри.
Спосіб 5: Перевірка DHCP-сервера в налаштуваннях роутера
За замовчуванням DHCP-сервер повинен бути включений в веб-інтерфейсі роутера, А відповідає він за автоматичне отримання IP-адреси для кожного учасника локальної мережі. Якщо цей параметр відключений або з якихось причин налаштований неправильно, можуть виникати проблеми з доступом до Інтернету.
- Виконайте авторизацію в веб-інтерфейсі роутера, звернувшись за допомогою до статті за наступним посиланням.
Детальніше: вхід в веб-інтерфейс роутерів
- Знайдіть там розділ &171;DHCP&187; .
- У ньому відкрийте категорію &171;DHCP Settings&187; .
- Переконайтеся в тому, що сам сервер знаходиться у включеному стані.
- Перевірте діапазон присвоюваних адрес і переконайтеся в тому, що під нього не потрапляє стандартний IP роутера (
192.168.0.1
або192.168.1.1
). Приклад правильного діапазону виглядає так: від192.168.0.10
до192.168.0.64
. Змініть його вручну, якщо це потрібно. - Якщо DNS-сервери також змінені, встановіть для них значення
0.0.0.0
і збережіть зміни.
Якщо роутер не перезавантажився автоматично після збереження налаштувань, зробіть це самостійно, дочекайтеся повторного підключення до LAN або бездротової точки доступу і переходите до перевірки дієвості методу.
Спосіб 6: відкат драйвера мережевого адаптера
Останній можливий метод вирішення виниклої труднощі &8212; відкат драйвера мережевого адаптера. Це допоможе в тих ситуаціях, коли проблеми почалися після оновлення ОС або самого програмного забезпечення комплектуючого.
- Натисніть ПКМ по кнопці & 171; Пуск & 187; і в контекстному меню знайдіть & 171; Диспетчер пристроїв & 187; .
- У списку відшукайте свій мережевий адаптер, клікніть по ньому ПКМ і перейдіть в &171;властивості&187; .
- Якщо кнопка &171; відкотити&187; активна, натисніть по ній і дочекайтеся закінчення процедури.
У цій статті ми не розібрали тільки метод з перевіркою системи на наявність вірусів і відновлення її до стану, коли все ще функціонувало справно, оскільки такі дії вкрай рідко приносять хоч якусь користь. Однак якщо нічого з перерахованого вище не допомогло, спробуйте реалізувати їх, звернувшись за допомогою до інструкцій нижче.
Читайте також:
боротьба з комп'ютерними вірусами
відновлюємо ОС Windows 10 до початкового стану