Оформлення історій
Перш ніж приступити до просування історій тим чи іншим способом, необхідно подумати про правильне оформлення майбутньої публікації, так як саме це гарантує увагу з боку глядачів. Основні правила залежать від конкретного випадку, але в більшості буде досить дотримуватися наступного:
- Історія повинна чітко відображати те, що ви намагаєтеся продати користувачеві. Не варто додавати контент і елементи, що не мають відношення до товару, навіть якщо це приверне увагу.
- Варто використовувати максимум відео та анімації, тоді як статична графіка може бути не що інше, як прикраса. Зокрема, таким чином можна виділити деякі ділянки історії.
- Якщо додаєте текстові підписи, важливо дотримуватися певних рамок. В іншому випадку через надлишок інформації глядачі будуть закривати історію практично відразу, тим самим надаючи негативний вплив на статистику аккаунта.
- Для більш агресивного просування можна зрідка використовувати провокаційні теми в межах розумного. Це може бути як новинний контент, так і просто шокуючі зображення або відео, що привертають увагу з боку.
Під час створення публікації можете надихатися чужими роботами, не забуваючи про обмеження на копіювання. Крім цього, сильно здатні допомогти сторонні сервіси та додатки, що надають платні і безкоштовні шаблони, при роботі з якими, як правило, досить інтеграції контенту.
Детальніше: Як зробити шаблон для Instagram
Більш детально розповідати про створення відео або зображення, навіть як приклад, ми не будемо, тому як в крайньому випадку можете знайти відповідні інструкції на нашому сайті. Самі ж по собі історії необхідно мати в якості файлів на пристрої, які згодом будуть завантажені і опубліковані в соціальній мережі.
Просування публікацій
Швидше і найпростіше зробити створення рекламних сторіс стандартними засобами даної соціальної мережі, де потрібно заздалегідь включити і налаштувати бізнес-аккаунт, а також опублікувати потрібний контент. Бажано займатися розміщенням безпосередньо перед роботою з інструментами просування, так як термін життя історій сильно обмежений.
Детальніше: створення історій в Instagram з телефону
- Відкрийте офіційний клієнт Instagram, перейдіть на головну сторінку та натисніть кнопку»Ваша історія" . Після цього потрібно завантажити або створити контент вбудованими засобами і провести розміщення.
- Поверніться на стартовий екран мобільного додатка, в блоці з історіями торкніться мініатюри вашої останньої публікації і в нижній частині сторінки скористайтеся кнопкою»просувати" . Відкрити засіб перегляду також можна і через особисту сторінку.
- Після переходу на сторінку " виберіть ціль»
виберіть один із трьох представлених варіантів залежно від ваших вимог. Тут варто враховувати, що в кожному випадку буде відрізнятися підпис посилання для змахування.
Читайте також: Як зробити свайп в Instagram
Якщо вами обраний варіант " більше відвідувань сайту» , додатково потрібно заповнити текстове поле »Сайт" і вибрати підпис для свайпа. Після завершення використовуйте кнопку »Готово" у правій частині верхньої панелі, щоб продовжити Налаштування.
- Опинившись знову на сторінці " виберіть ціль»
, натисніть
»далі"
в кутку екрану і зробіть вибір аудиторії. Якщо ви раніше не працювали з рекламою, в тому числі через Facebook, можна використовувати варіант
»автоматично"
або підготувати нову групу.
У другому випадку потрібно вказати назву, місце розташування, інтереси, вік і стать потенційних глядачів. Як правило, детальну настройку варто робити тільки в тому випадку, якщо ви точно знаєте, на кого орієнтована реклама.
- Розібравшись з налаштуванням, знову натисніть»далі" і цього разу визначте бюджет. У Instagram діє система передоплати, і тому для розміщення в будь-якому випадку доведеться внести повну суму.
- Перед натисканням кнопки " просувати публікацію» можете ознайомитися з попереднім переглядом історії, торкнувшись відповідного пункту. Крім цього, важливо також встановити налаштування оплати на окремому екрані.
Якщо параметри встановлені правильно і в бізнес-акаунті є способи оплати, після натискання кнопки запис буде опублікована в якості просуває. Відмінною особливістю історії стане можливість змахування для відкриття рекламованого місця.
Налаштування реклами на Facebook
За рахунок того, що реклама в Instagram тісно пов'язана з рекламним Кабінетом в Facebook Ads Manager, можна використовувати відповідний ресурс для підготовки і публікації контенту. При цьому саме по собі створення, настройку і багато інших параметрів аудиторії ми розглядати не будемо, так як це було детально описано в іншій інструкції на сайті.
Детальніше: налаштування та оплата реклами в Instagram через Facebook
- Для початку відкрийте настройки рекламної компанії і зробіть прив'язку облікового запису соціальної мережі. Це потрібно зробити в будь-якому випадку, навіть якщо ви раніше здійснювали дії через бізнес-аккаунт Instagram.
- Через спадне меню зі списком рекламних акаунтів виберіть той, в якому був прив'язаний Instagram, і з головного меню в лівій колонці перейдіть на вкладку " публікації та історії» . Тут потрібно знайти і скористатися кнопкою " створити історію» у верхньому правому куті сторінки.
- При появі спливаючого вікна " Нова історія» в рамках блоку " де поділитися історією» зніміть галочку зі сторінки на Фейсбуці, якщо потрібно, і в обов'язковому порядку відзначте обліковий запис зі значком Instagram. Щоб почати заповнення, досить буде натиснути кнопку " додати медіафайли» і вибрати заздалегідь підготовлені документи у відповідному 9:16 форматі.
- Розібравшись із завантаженням, можете скористатися внутрішнім редактором, щоб додати додаткові елементи. Важливо враховувати, що кожне вибране зображення або відео, незалежно від тривалості, автоматично стане новою сторіс зі своїми незалежними параметрами.
- В рамках категорії " додаткові функції» клацніть по рядку " посилання для переходу при проведенні вгору» , щоб додати зовнішнє посилання на будь-який сайт або публікацію. Текстове поле для URL-адреси в центрі сторінки потрібно заповнювати відповідно до повного посилання, включаючи префікс «HTTP» або «HTTPS» .
- Підготувавши публікацію до розміщення, необхідно натиснути кнопку»опублікувати"
у нижньому правому куті спливаючого вікна. Крім цього, можете розгорнути додаткове меню за допомогою розташованої поруч стрілочки і налаштувати відкладену завантаження.
Якщо все було зроблено правильно, рекламна сторіс буде відразу ж опублікована в соціальній мережі. Управляти записом при цьому можна як з вкладки «активні» в особистому кабінеті, так і стандартними засобами Instagram.
Зверніть увагу, що нами використовувалася панель управління Facebook Business Suite, а не стандартний Ads Manager. Пов'язано це з великою зручністю інтерфейсу і наданих функцій.