Зміст
Варіант 1: проблеми на стороні Instagram
Найбільш очевидною причиною виникнення проблем з отриманням кодів підтвердження від Instagram, будь то повідомлення за номером мобільного телефону або листи на електронну пошту, зводяться до несправностей на стороні соціальної мережі. На жаль, офіційних методів виявити подібного виду проблеми не існує, але цілком можна відвідати сторонній онлайн-сервіс за представленою нижче посиланням.
Якщо користувачами виявляється і фіксується досить велика кількість несправностей, про це буде сказано на самому початку сторінки. В такому випадку буде досить почекати деякий час, не використовуючи Instagram, і в майбутньому спробувати повторну відправку коду.
Варіант 2: помилки при відправці коду
Буває таке, що код підтвердження по SMS або електронною поштою не приходить через помилки під час автоматичної відправки, наприклад, коли проводиться відновлення пароля. Як правило, якщо в роботі соціальної мережі відсутні несправності, зазначені в першому розділі Інструкції, цілком дієвим рішенням може стати використання посилання для повторної відправки повідомлення.
Зверніть увагу, що потрібна кнопка в різних ситуаціях може бути відсутнім, так як потрібно почекати деякий час. Якщо це все одно не допомагає, швидше за все, проблема виникла з якоїсь іншої причини.
Варіант 3: блокування коду підтвердження
Ще одне досить поширене явище, що перешкоджає отриманню кодів підтвердження від Instagram, полягає в автоматичному блокуванні вхідних листів по E-Mail або особливими послугами деяких операторів. У першому випадку буде досить відвідати папку «Спам» і відкрити лист від соціальної мережі, згодом, якщо потрібно, заборонивши блокування листів з даної адреси.
Детальніше: вирішення проблем з отриманням електронних листів
При відсутності повідомлень по телефону причиною блокування може бути раніше підключена послуга, що дозволяє убезпечити номер від спаму. Щоб вирішити проблему, в будь-якому випадку доведеться зв'язатися з оператором і уточнити, чи могло це стати причиною, і в разі потреби провести відключення послуги будь-яким зручним способом.
Варіант 4: збої в роботі мережі оператора
Незважаючи на останнє місце в інструкції, вельми поширеною причиною проблем з отриманням кодів підтвердження від Instagram можуть виступати несправності в стільникового зв'язку. Найчастіше це супроводжується повною відсутністю сигналу, але цілком може бути і таке, що більшість функцій доступно, тоді як повідомлення не приходять незалежно від джерела.
Детальніше: що робити, якщо не приходять повідомлення на Android і iPhone
З метою перевірки можете відвідати сторінку оператора на раніше згаданому сервісі Downdetector, знайти яку не складе труднощів, або безпосередньо зв'язатися з техпідтримкою. Також переконатися в наявності проблеми можна, якщо не приходять повідомлення відразу з декількох джерел, з якими раніше не виникали проблеми, а не тільки розглянутої соціальної мережі.
Тимчасове вирішення проблеми
Якщо ви не можете отримати код підтвердження від Instagram для входу в аккаунт конкретним способом, тимчасовим рішенням може стати вказівка електронної пошти або, навпаки, номера мобільного телефону. В такому випадку повідомлення прийде за вказаною адресою з можливістю відновлення доступу, не вимагаючи при цьому додаткових даних.
Читайте також: відновлення доступу до сторінки в Instagram
На жаль, це не спрацює у випадку використання двофакторної автентифікації, оскільки в будь-якому випадку знадобиться номер телефону, прив'язаний до облікового запису. Однак навіть тоді залишається принаймні одне додаткове рішення.
Звернення до служби підтримки
Створення звернення в службу підтримки Instagram здатне допомогти, якщо ви напевно впевнені, що причиною проблеми не виступає жоден з раніше названих факторів. Для цього буде потрібно відвідати Окремий розділ мобільного додатку і максимально докладно описати ситуацію, за необхідності вказавши адресу потрібного аккаунта.
Детальніше: Як написати в службу підтримки Instagram