Збільшення переглядів в Instagram

Перегляди публікацій

Для того щоб самостійно збільшити кількість переглядів в Instagram, покладаючись виключно на алгоритми соціальної мережі, необхідно дотримуватися певних правил оформлення та публікації записів. Надані далі рекомендації слід адаптувати під себе, так як в кожному окремому випадку багато деталей можуть відрізнятися.

Читайте також: Розкрутка профілю в Instagram

Вибір правильного часу

Через те, що в стрічці Instagram відображаються переважно свіжі публікації, слід правильно підібрати час розміщення контенту. Як правило, найбільшої ефективності можна домогтися при створенні записів в денний час доби без урахування часових поясів.

Пример публикации новой записи в приложении Instagram

Читайте також: Публікація зображень в Instagram

Кращим рішенням буде вивчити передплатників, наприклад, за допомогою статистики, і публікувати пости в зручний час. При цьому, якщо вас не цікавить охоплення конкретних постів, також можна розміщувати записи планомірно протягом доби, щоб публікації в будь-якому випадку були помічені передплатниками.

Оформлення контенту

При публікації записів в стрічці найкраще обмежитися будь-якої певної тематикою, щоб отримувати якомога більше переглядів і нових зацікавлених передплатників. Лише після отримання більш-менш задовільною статистики можна розбавляти контент чимось новим, що приверне нових користувачів, але і не відлякає старих.

Пример тематических публикаций в профиле в приложении Instagram

Матеріал слід подавати в зрозумілій формі з мінімальною кількістю тексту, так як Instagram, в першу чергу, націлений на перегляд мультимедійного контенту. Якщо ви є власником будь-якого стороннього ресурсу і хочете залучити Користувача за межі соцмережі, краще обмежитися посиланням в описі.

Додавання міток

Значний вплив на збільшення переглядів під публікаціями в Instagram надають різного роду мітки. Здебільшого це стосується хештегів, доданих до поля опису, що дозволяє автоматично просувати запис серед зацікавлених людей.

Детальніше: створення хештегів в Instagram

Пример добавления хэштегов к публикации в приложении Instagram

Крім залучення аудиторії за допомогою тегів, можна ставити мітки геолокації, здатні просувати записи серед людей з певного регіону або міста. Це слід комбінувати з хештегами, щоб отримувати максимальну залученість з боку користувачів.

Детальніше: додавання міток геолокації в Instagram

Пример добавления метки геолокации к публикации в приложении Instagram

Ще одним видом міток, схожих з хештегами, є згадки, що дозволяють відзначити конкретної людини з відправкою відповідного повідомлення. І хоча таке рішення може збільшити перегляди при вказівці популярних користувачів, не слід ставити посилання без причини, так як це напевно спричинить за собою часткове блокування.

Проведення заходів

Досить ефективним способом залучення нових користувачів є конкурси, що дозволяють не тільки накрутити перегляди під пов'язаною публікацією, а й обзавестися новими передплатниками. Це, в свою чергу, призведе до природного зростання статистики, навіть якщо деяка частина людей згодом відпишеться.

Детальніше:
проведення конкурсів в Instagram
вибір переможця в Instagram

Пример конкурсной публикации в мобильном приложении Instagram

Під час проведення заходів важливо враховувати цінність призів, інтерес аудиторії і багато технічні питання на зразок відправки призів. Найкраще детально вивчити цю тему, керуючись відповідною інструкцією на сайті.

Інструменти просування

Останній і, мабуть, найефективніший спосіб накрутки переглядів стандартними засобами зводиться до використання інструментів просування. За допомогою бізнес-аккаунта, пов'язаного з профілем на Facebook, і промоакцій можна створювати рекламні оголошення, щоб залучати користувачів до перегляду аккаунта і оформлення підписки.

Детальніше: створення рекламних акцій в Instagram

Пример создания промоакций в мобильном приложении Instagram

Єдиним частковим недоліком рішення є необхідність оплати оголошень. Однак в той же час вартість безпосередньо пов'язана з охопленням, що дозволяє налаштувати рекламну кампанію під індивідуальні можливості.

Перегляди відео

Незважаючи на те що відеозаписи розміщуються в стрічці за аналогією із зображеннями, є кілька нюансів, які слід враховувати під час публікації. В першу чергу це відноситься до правильного вибору обкладинки ролика, яка, в ідеалі, повинна бути виконана у відмінній якості, коротко передавати суть вмісту і разом з цим викликати у потенційного глядача бажання ознайомитися з повною версією контенту.

Пример видео с качественным превью в приложении Instagram

Якщо ви маєте намір природним чином збирати велику кількістю переглядів, наприклад, для продажу реклами в майбутньому, обов'язково стежте за якістю. Відноситься це не тільки до дозволу відео, але і до співвідношення сторін, зручному для користувачів мобільних пристроїв і обмеженому 9:16.

Перегляди історій

Історії в Instagram хоч і є публікаціями, вимагають індивідуального підходу в плані збільшення переглядів через особливості даного формату і з деяких інших причин. Зокрема, велику роль відіграє вміст, обмежений зображенням або коротким відеороликом, через які необхідно передати максимум інформації і, тим самим, залучити глядача на постійній основі.

Детальніше: збільшення переглядів історій в Instagram

Пример элементов оформления сторис в мобильном приложении Instagram

Допоміжні засоби

Для більш ефективної розкрутки контенту по можливості можете вдатися до допомоги розкручених користувачів, що набирають мільйони переглядів на щоденній основі. Кілька лайків або коментарів під вашими публікаціями викличуть різкий приріст аудиторії, яка, якщо ви публікуєте цікавий і якісний контент, може залишитися на постійній основі.

Пример раскрученных пользователей в приложении Instagram

В якості схожого рішення також можна скористатися спеціальними онлайн-сервісами, що пропонують послуги накрутки за певну плату. Розглядати будь-які окремі варіанти ми не будемо, проте відзначимо, що перевагу слід віддавати платним варіантів з можливістю повільної накрутки і лише на початку розвитку, щоб не отримати блокування аккаунта.

Пример сервисов для накрути просмотров в Instagram

Крім сказаного, в Instagram великою популярністю користуються групи взаємодопомоги, що представляють собою людей, які об'єдналися з метою накрутки переглядів один одному. Знайти або створювати таку спільноту проблематично через величезну кількість спамерів на просторах соцмережі, але якщо пощастить, даний варіант може принести більше результатів, ніж будь-яке інше допоміжне рішення.

більше статей на цю тему: