Зміст
Загальні рекомендації
Перш за все для збільшення переглядів сторіс в Instagram слід приділити увагу основним правилам публікації, зокрема, що відносяться до часу і періодичності. Найкраще додавати історії в зручний для цільової аудиторії час з невеликими перервами від двох-трьох годин.
Часте проведення онлайн-трансляцій, так само як і регулярна публікація історій, може позитивно відбитися на переглядах публікується контенту. Це пов'язано з тим, що запуск стріму супроводжується появою повідомлень У інших користувачів зі списку передплатників.
Більшість користувачів даної соцмережі вважають за краще переглядати фото і відео, найчастіше повністю ігноруючи недостатньо ємне текстовий зміст. Через це слід мінімізувати використання тексту, не рахуючи міток, в разі необхідності інтегруючи посилання на інші публікації.
Через деякий час після додавання обов'язково перевіряйте, які історії набирають найбільше переглядів, і в майбутньому робіть акцент на відповідному стилі, але не забуваючи про різноманітність. Також можете безпосередньо запитати у своєї аудиторії, який конкретно формат контенту подобається найбільше, наприклад, влаштувавши опитування через сторіс.
Засоби оформлення
В рамках статті будуть представлені основні інструменти, правильне використання яких дозволить збільшити перегляди, проте реалізація залежить тільки від вас. Додатково рекомендуємо особисто ознайомитися з історіями користувачів з топа за різними критеріями і самостійно проаналізувати причину популярності.
Геолокація та хештеги
До одних з найпростіших засобів поширення сторіс можна віднести хештеги і геолокацію, додавання яких дозволить залучити значну кількість нових користувачів і, відповідно, переглядів, але тільки якщо контент знаходиться в топі. В обох випадках для додавання міток використовуються стандартні стікери, що мають відповідний підпис.
При додаванні допускається використання виключно одного хештега і мітки місця розташування, які, в свою чергу, можуть бути розміщені і отмасштабіровани на ваш розсуд. Будь-які додаткові дії при публікації не потрібні, так як алгоритми Instagram автоматично враховують поставлені підписи.
Мітки
В Instagram при створенні сторіс, так само як і у випадку з іншими публікаціями, можна відзначати до десяти користувачів соціальної мережі, які згодом отримають відповідне повідомлення і, більш того, повідомлення в Direct. Таким чином, якщо ви вкажете ім'я людини, з досить високою ймовірністю отримаєте перегляди і, можливо, постійного глядача.
Додавання міток проводиться за допомогою інструменту " Текст» , шляхом вказівки призначеного для користувача імені в стандартному для Instagram форматі після символу «@» або через спеціальну наклейку »Згадка" , як показано на скріншоті вище. Основною перевагою рішення є те, що людина, так чи інакше, отримає повідомлення, але тільки якщо ваш профіль не був заблокований настройками приватності.
Інші наклейки
До досить популярних засобів оформлення сторіс можна віднести тести, питання і опитування, правильне використання яких дозволить створити по-справжньому цікавий контент, здатний залучити користувачів. Для додавання подібних елементів слід підготувати основний фон і, перебуваючи в редакторі, вибрати потрібний варіант зі списку стікерів.
Посилання
Щоб уникнути додавання великої кількості тексту в історію, що відлякує багатьох користувачів, рекомендуємо використовувати посилання на повні публікації. До того ж, якщо на профіль підписано понад 100 тисяч осіб, стає доступною інтеграція посилань, в тому числі на сторонні ресурси, за допомогою окремого інструменту.
Детальніше: додавання посилань в історії в Instagram
Не слід просто вставляти посилання, тим більше у великих кількостях, так як це не принесе плодів. Найкраще зробити з сторіс подобу превью зі стислою до основних деталей інформацією, що посилається на повне джерело.
Ідеї для оформлення
Найбільш популярні користувачі часто проводять заходи шляхом публікації тематичних історій, використовуючи раніше представлені інструменти і власні ідеї. Одним з кращих варіантів є різного роду гри, будь то квести з використанням опитувань або найпростіші тести, так як користувачі виступають в якості учасників.
По можливості слід проводити конкурси з використанням сторіс, що при досить якісній подачі дозволить залучити ще більше переглядів через потенційну вигоду для кожного учасника. Безумовно, кожна така подія повинна мати короткий, але інформативний опис умов, і вимагати мінімум дій.
Для отримання переглядів цілком можна використовувати принцип публікації історій, роблячи повноцінні, але переважно Графічні інструкції. Такий підхід може збільшити статистику за рахунок того, що користувач буде змушений кілька разів повертатися до перегляду.
Надсилання історій
Якщо ви тільки починаєте діяльність в Instagram, можете сміливо використовувати можливість відправки історій через Директ на адресу інших користувачів. В майбутньому це вплине не тільки на відображення потрібного контенту в списку історій окремих людей, але і дозволить виконати пасивну накрутку переглядів за рахунок пересилання сторіс без вашої участі.
Інструменти для відправки доступні відразу після підготовки матеріалу і натискання кнопки «одержувачі» . При цьому варто враховувати, що часті пересилання можуть розцінюватися як спам і приводити до блокування облікового запису.
Збереження в актуальному
Досить успішні або просто важливі історії слід своєчасно зберігати в розділі «актуальне» , щоб кожен користувач міг в будь-який момент повторно подивитися зміст. Крім цього, таке рішення дозволить і далі без проблем поширювати вашу історію через Директ, привертаючи увагу до профілю автора і, отже, новим сторіс.
Детальніше: збереження історій у «актуальному» в Instagram
Просування історій
Крім поступового збільшення переглядів, можна вдатися до інструментів просування історій, щоб викликати приплив користувачів, покладаючись на алгоритми соціальної мережі. Основний мінус даного методу полягає в пов'язаних обмеженнях, що не дозволяють використовувати раніше представлені засоби і, отже, залучати користувачів до перегляду майбутніх сторіс.
Детальніше: створення промоакцій в Instagram
З іншого боку, таким чином цілком можна залучити передплатників, яким в будь-якому випадку буде демонструватися ваша історія. Особливо якщо разом з цим комбінуються різні інструменти оформлення і створюється по-справжньому цікавий контент.