Якщо сторінка в Instagram використовується не просто для публікації фотографій, а для просування своїх товарів і послуг, то оптимально буде перевести її на бізнес-аккаунт, який відкриває перед Користувачем безліч додаткових корисних можливостей.
Бізнес-аккаунт – Це комерційна сторінка в Instagram, на якій користувач може рекламувати свої товари і послуги, знаходити клієнтів і в зручній формі надавати їм свої контактні дані. Серед основних можливостей бізнес-аккаунта Instagram перед звичайною сторінкою слід виділити:
- Наявність кнопки «Зв'язатися». на головній сторінці вашого профілю будь-який відвідувач зможе отримати дані про телефони, адреси електронної пошти, місце розташування і т. д.
- Перегляд статистики. звичайно, всю інформацію про відвідуваність вашого облікового запису можна отримати і без Бізнес-аккаунта (за допомогою сторонніх інструментів), але, погодьтеся, куди зручніше, коли у вашому профілі в правому верхньому куті буде розташовуватися іконка статистики, натискання по якій відобразить цікавлять дані про популярність вашого профілю серед користувачів.
- Розміщення реклами. Не так давно в Instagram стало можливим розміщення реклами, яка буде відображатися на екранах користувача в стрічці окремим постом. Послуга не є безкоштовною, але її ефективність у підвищенні продажів не можна заперечувати.
Читайте також: Як додати кнопку «Зв'язатися» в Instagram
Читайте також: Як переглянути статистику профілю в Instagram
Підключаємо бізнес-акаунт в Instagram
- Перше, що Вам буде потрібно, крім самого аккаунта Instagram – зареєстрований профіль в Facebook, але не звичайного користувача, а компанії. Виконати реєстрацію Ви зможете за цим посиланням , де в кінці форми реєстрації вам буде потрібно клацнути по кнопці " створити сторінку знаменитості, музичної групи чи компанії» .
- Виберіть відповідний вид своєї діяльності.
- Заповніть дані, які будуть відрізнятися залежно від обраного типу діяльності.
- Коли аккаунт Фейсбук буде створений, можна переходити безпосередньо до Налаштування Instagram. Для цього запустіть програму, а потім перейдіть до правої вкладки, щоб відкрити сторінку свого профілю.
- Перейдіть в Налаштування, вибравши в правому верхньому кутку іконку з шестерінкою.
- В блоці»Налаштування" тапніте по кнопці " Пов'язані рахунки» .
- Виберіть пункт «Facebook» .
- На екрані завантажиться вікно авторизації, в якому Вам слід вказати свої облікові дані від комерційного аккаунта.
- Поверніться до головного вікна налаштувань, де в блоці «рахунок» ви знайдете пункт " переключитися на Профіль компанії» . Виберіть його.
- Повторно прив'язуйте Instagram до Facebook.
- Надайте доступ Instagram до профілю Фейсбук, а потім закінчите процедуру створення бізнес-аккаунта.
Зверніть увагу, щоб закінчити створення профілю компанії, вам потрібно буде прив'язати його до вже зареєстрованого звичайного профілю Facebook. Якщо і він у вас відсутній, виконайте реєстрацію за цим посиланням .
Звертаємо Вашу увагу на те, що для перемикання на Профіль компанії ваша сторінка повинна бути обов'язково відкрита.
Готово! Відтепер на головному екрані вашого профілю з'явиться кнопка»Зв'язатися" , що означає, що ваш профіль успішно переведений на бізнес-аккаунт.
Використовуючи всі засоби Інтернету для просування своїх товарів і послуг, включаючи і таку популярну соціальну мережу, як Instagram, ви зможете практично моментально бачити результати своєї праці у вигляді напливу нових клієнтів.