При відправці листів за допомогою Яндекс.Пошти одержувачу передається не тільки сам зміст, тема та адреса електронної пошти, але також і ім'я відправника. Дана інформація автоматично застосовується до всіх нових повідомлень, проте за бажанням цілком може бути змінена на ваш розсуд за допомогою внутрішніх налаштувань розглянутого сервісу.
- Перебуваючи на веб-сайті поштового сервісу, клікніть лівою кнопкою миші по значку із зображенням шестерінки в правому верхньому куті сторінки. Тут необхідно вибрати " особисті дані, підпис, портрет»
.
В якості альтернативи можете скористатися пунктом " інформація про відправника» у розділі " Усі налаштування» .
- Опинившись на сторінці " інформація про відправника»
, знайдіть текстове поле
" Ваше ім'я»
і вкажіть нові дані на свій розсуд. Використовувати можна практично будь-які Символи, включаючи текстові смайлики, без будь-яких видимих обмежень на кількість або регістр букв.
За бажанням додатково можете поміняти або видалити підпис у відповідному блоці, так як тут, зазвичай, використовується ім'я відправника.
Читайте також: Управління підписом В Яндекс.Пошта
- Для застосування нових налаштувань перегорніть сторінку до самого низу і натисніть кнопку " Зберегти зміни»
. Відразу після цього можете покинути розділ і переконатися в успішній зміні, наприклад, відправивши повідомлення самому собі.
Читайте також: надсилання електронних листів
Якщо все було зроблено правильно, в списку вхідних і всередині самого листа поруч з адресою Пошти повинні будуть відображатися встановлені дані. При цьому єдиним винятком може стати повне очищення зазначеного поля, що в свою чергу призведе до підміни імені на логін аккаунта.
Розглянутий порядок дій на прикладі веб-сайту в даний час актуальний для всіх пристроїв, так як ні офіційний додаток, ні мобільна версія не надають потрібних параметрів. Крім того, внутрішні настройки Яндекс.Пошти ніяк не пов'язані з даними користувача з паспорта, і тому Зміна облікового запису також не принесе потрібних результатів.