Зміст
Якщо очікуваний лист не приходить на поштову скриньку, то виникає відповідне питання, в чому причина цього і як розібратися з проблемою. Саме цим ми і займемося в даній статті.
Чому не надходять листи
При правильному введенні адреси пошти, може бути кілька причин, за якими повідомлення не дійшло до адресата. Слід розглянути кожну можливу ситуацію.
Причина 1: проблеми з мережею
Найпростішим варіантом виникнення проблеми є проблеми з доступом до Інтернету. Для вирішення буде досить перезавантажити роутер або перепідключитися.
Причина 2: Спам
Нерідко лист може піти в папку зі спамом автоматично. Відбувається це тому, що сервіс визнав зміст повідомлення небажаним. Щоб перевірити, чи так це, слід зробити наступне:
- Перейдіть на пошту та відкрийте папку &171;Спам&187; .
- Серед наявних листів знайдіть необхідне (якщо таке є).
- Виділіть повідомлення і в верхньому меню виберіть пункт &171;не спам &171;.
Причина 3: неправильні налаштування фільтрів
В Налаштуваннях Яндекс пошти є можливість повністю заборонити доставку будь-яких повідомлень користувачеві. Щоб упевнитися, що повідомлення точно дійде і не потрапить під таке сортування, потрібно виконати наступне:
- Увійдіть в обліковий запис і відкрийте Налаштування Яндекс пошти.
- Виберіть &171;правила обробки пошти&187; .
- Знайдіть &171;білий список&187; і введіть в віконце дані адресата
Причина 4: Переповненість
Може трапитися і таке, що Пошта просто переповнена. Сервіс має ліміт на кількість документів і, хоча він досить великий, така проблема не виключена. Зауважити, що проблема саме в цьому просто, адже будь-який лист, навіть звичні щоденні розсилки не будуть доставлені. Щоб розібратися з цим, досить вибрати непотрібні листи і видалити їх.
Існує кілька факторів, через які лист не доходить до адресата. Деякі з них можна вирішити самостійно, іноді досить просто почекати. Однак слід переконатися в тому, що був правильно вказана адреса для відправки пошти.