Досить часто перед активними користувачами мережі Інтернет виникає проблема, пов'язана з незручністю використання декількох поштових сервісів. Внаслідок цього стає актуальною тема організації прив'язки одного електронного ящика до іншого, незалежно від використовуваного ресурсу.
Прив'язка однієї пошти до іншої
Існує можливість підключення декількох електронних скриньок до поштових сервісів. Більш того, часто цілком можна організувати збір листів з декількох акаунтів в одній і тій же системі.
Для того, щоб підключати сторонні акаунти до основної Пошти, необхідно володіти даними для авторизації в кожному прив'язується сервісі. В іншому випадку здійснити з'єднання не представляється можливим.
Не рекомендується використовувати множинну прив'язку, при якій в кожній пошті є другорядна зв'язок з іншими сервісами. При здійсненні такого типу прив'язки деякі листи не будуть вчасно досягати основного аккаунта аж до повної відсутності пересилання.
Яндекс Пошта
Електронна поштова скринька в системі Яндекс, як відомо, надає безліч можливостей і тому цілком претендує на звання основного. Однак якщо у вас також є додаткові ящики в тій же системі або в інших поштових сервісах, потрібно виконати прив'язку.
- У бажаному інтернет-оглядачі виконайте авторизацію на сайті Яндекс.Пошта.
- Знайдіть в правому верхньому куті кнопку із зображенням шестерінки і клікніть по ній, щоб відкрити меню з основними настройками.
- З представленого списку розділів виберіть говорить пункт " збір пошти з інших ящиків» .
- На сторінці, що відкрилася в блоці " забирати пошту з ящика» заповніть представлені поля відповідно до даних для авторизації з іншого аккаунта.
- У нижньому лівому кутку клікніть по кнопці " включити збирач» , щоб активувати процес копіювання листів.
- Після цього почнеться перевірка введених даних.
- За деяких обставин вам може знадобитися додатково активувати протоколи в прив'язуваних сервісах.
- У разі спроб використання сторонніх для Яндекса доменних імен, вам буде потрібно виконати більш детальну настройку збору.
- За фактом успішно встановленого з'єднання збір листів відбудеться автоматично після закінчення 10 хвилин з моменту підключення.
- Найчастіше користувачі Яндекса стикаються з проблемами підключення, вирішити які можна шляхом заміни інтернет-оглядача або очікуванням відновлення працездатності функціоналу на серверній частині сервісу.
Яндекс не здатний взаємодіяти з деякими загальновідомими поштовими сервісами.
Найкраще Яндекс працює з іншими ящиками в даній системі.
Якщо у вас залишилися питання щодо збору листів в рамках розглянутого поштового сервісу, рекомендуємо більш детально ознайомитися з Яндексом.
Читайте також: Пошта Яндекс
Mail.ru
У випадку електронної скриньки від мейл.ру збір Пошти організувати на порядок простіше, знаючи основні особливості даного сервісу. При цьому важливо зауважити те, що Mail відмінно взаємодіє з переважною більшістю аналогічних ресурсів, на відміну від того ж Яндекса.
- Відкрийте свою поштову скриньку на сайті мейл.ру, увійшовши в аккаунт.
- У правому верхньому куті сторінки клікніть по E-Mail адресою поштової скриньки.
- З представленого списку розділів необхідно вибрати пункт " Налаштування пошти» .
- На наступній сторінці серед розміщених блоків знайдіть і розкрийте розділ " пошта з інших ящиків» .
- Тепер необхідно вибрати поштовий сервіс, в якому зареєстрований аккаунт з підключається електронним ящиком.
- Вибравши потрібний ресурс, заповніть рядок «логін» відповідно до E-Mail адресою прикріплюється аккаунта.
- Під заповненою графою скористайтеся кнопкою " додати ящик» .
- Опинившись на сторінці підтвердження доступу до збору Пошти, підтвердьте дозволи для програми Mail.ru.
- При успішній активації збирача ви будете автоматично повернуті до сторінки прив'язки, де додатково потрібно встановити параметри автоматичного переміщення перехоплених повідомлень.
- Надалі ви зможете в будь-який момент змінити або відключити збирач.
Якщо ви хочете використовувати електронну скриньку, яка не підтримує авторизацію через безпечну зону, вам потрібно буде надати пароль.
Пам'ятайте, що хоча меіл і підтримує більшість сервісів, все ж можуть зустрічатися винятки.
Додатково до всього сказаного зауважте, що підключення до Пошти Mail.ru з інших сервісів може зажадати спеціальних даних. Отримати їх ви можете в розділі «допомога» .
На цьому з настройками збору пошти в електронну скриньку меіл.ру можна закінчити.
Читайте також: Пошта Mail.ru
Gmail
Компанія Google, яка є розробником поштового сервісу Gmail, як відомо, прагне до надання максимальних можливостей синхронізації даних. Саме тому Поштова скринька в цій системі може стати фактично кращим рішенням для збору листів.
Більш того, Gmail активно взаємодіє з різними поштовими сервісами, що в свою чергу дозволяє вкрай швидко виконати перенесення повідомлень в основний ящик.
- Відкрийте офіційний сайт сервісу Gmail в будь-якому зручному браузері.
- У правій частині основного робочого вікна знайдіть кнопку із зображенням шестерінки і підказкою »Налаштування" , після чого клікніть по ній.
- З представленого списку виберіть розділ»Налаштування" .
- За допомогою верхньої навігаційної панелі у вікні, перейдіть до сторінки " рахунки та імпорт» .
- Знайдіть блок з параметрами "імпорт пошти та контактів" і скористайтеся посиланням "імпортувати пошту та контакти" .
- У новому вікні інтернет-оглядача в текстову графу " з якого аккаунта необхідно виконати імпорт» вставте e-Mail адресу прив'язується електронного ящика, після чого клікніть по кнопці »продовжити" .
- Наступним кроком за запитом поштового сервісу введіть пароль від прив'язується аккаунта і скористайтеся клавішею»продовжити" .
- На свій розсуд встановіть галочки для перенесення будь-якої окремої інформації з ящика і натисніть кнопку " Почати імпорт» .
- Виконавши всі рекомендовані по ходу інструкції дії, ви отримаєте повідомлення про те, що первинний перенесення даних розпочато і може зайняти до 48 годин часу.
- Перевірити успіх виконання перенесення ви можете просто повернувшись в папку»Вхідні" і ознайомившись зі списком Пошти. Ті повідомлення, що були імпортовані, матимуть особливий підпис у вигляді підключеного E-Mail, а також розміщені в окремій папці.
Раніше створену зв'язок поштових скриньок можна розширити, підключивши не один, а два і більше аккаунта в різних системах.
Дотримуючись приписів у вас не повинно виникнути ускладнень, щодо прив'язки поштових сервісів до аккаунту в системі Gmail.
Читайте також: Пошта Gmail
Rambler
Поштовий сервіс Rambler є не особливо популярним і надає меншу кількість можливостей, ніж раніше порушені ресурси. Більш того, Рамблер має обмежені можливості по частині підключення, тобто, виконати збір листів з ящика в цій системі досить проблематично.
Незважаючи на названі зауваження, сайт все ж дозволяє виконати збір пошти з інших систем за базовим алгоритмом, схожим з Mail.ru.
- Увійдіть в свій аккаунт на офіційному сайті Рамблер Пошти.
- Через верхню панель з основними розділами, перейдіть до сторінки «Налаштування» .
- Через чергове горизонтальне меню перейдіть на вкладку " збір Пошти» .
- З представленого списку поштових сервісів виберіть той, аккаунт в якому хочете прикріпити до Рамблера.
- У контекстному вікні заповніть поля " Електронна пошта» і »Пароль" .
- При необхідності встановіть галочку біля пункту " завантажити старі листи» , щоб при імпорті всі наявні повідомлення були скопійовані.
- Для ініціалізації прив'язки клікніть по кнопці»підключити" .
- Дочекайтеся закінчення процесу імпорту листів.
- Тепер вся пошта з ящика буде автоматично переміщатися в папку»Вхідні" .
На завершення важливо згадати про те, що при бажанні деактивувати збір Пошти, вам доведеться почекати деякий кількість часу. Пов'язано це з тим, що даний ресурс має не досить високий рівень швидкості обробки даних.
Читайте також:
Пошта Rambler
рішення проблем з роботою Рамблер Пошти
В цілому, як видно, кожен сервіс має можливість підключення сторонніх електронних скриньок, хоча і не всі працюють стабільно. Таким чином, розуміючи основи прив'язки на одному E-Mail, інші вже не викличуть раніше виникаючих питань.