вирішення проблем із виявленням мережевого середовища в Windows 10

Windows 10 не видит сетевое окружение
Мережеве оточення об'єднує групу комп'ютерів, що входять в одну мережу, для спільного використання файлів та інших пристроїв. Цю технологію Microsoft ввела давно, але її досі використовують вдома, в офісах і на виробництві. Сьогодні ми розповімо, що робити, якщо перестало відображатися Мережеве оточення.

Важлива інформація

В одному з оновлень Windows 10 (1803) Microsoft видалила «домашню групу», в яку до цього збиралися комп'ютери, що стало основною причиною проблем з мережевим виявленням. Але навіть після апдейта при первинному налаштуванні функції іноді пристрої з однієї мережі не відображаються.

В першу чергу переконайтеся, що функція включена і її параметри, а також параметри спільного доступу на всіх пристроях налаштовані правильно. Спробуйте скинути налаштування маршрутизації та мережі, а також вимкнути антивірусне програмне забезпечення та Windows Defender. Зробити це вам допоможуть покрокові керівництва з представлених нижче статей на нашому сайті.

Активация сетевого окружения в Windows 10

Детальніше:
Як Увімкнути виявлення мережі в Windows 10
вирішення проблем видимості мережевих комп'ютерів у Windows 10
налаштування спільного доступу в операційній системі Windows 10
вирішення проблем із доступом до мережевих папок у Windows 10

Спосіб 1: увімкнення служб виявлення мережі

Після оновлення системи службам, відповідальним за виявлення пристроїв у локальній мережі, може знадобитися повторний запуск. При цьому потрібно змінити їх параметри так, щоб при кожному завантаженні комп'ютера вони запускалися автоматично.

  1. За допомогою пошуку Віндовс відкриваємо»служби" . Запуск служб в Windows 10

    Читати також:
    Як відкрити пошук у Windows 10
    Запуск оснащення "служби" в ОС Windows 10

  2. Знаходимо " хост Постачальника функції виявлення» , клацаємо по ній правою кнопкою мишки і відкриваємо «властивості» .
  3. Вход в свойства службы Windows 10
  4. В блоці " Тип запуску» вибираємо »автоматично" .
  5. Изменение типа запуска службы Windows 10
  6. Якщо служба не запущена, тиснемо»запустити" , а потім " застосувати» .
  7. Запуск службы Windows 10
  8. Переходимо у вкладку»відновлення" і в блоці " дія комп'ютера, що виконується при збої служби» скрізь проставляємо " Перезапуск служби» , тиснемо " застосувати» і закриваємо вікно.
  9. Назначение действий компьютеру при сбое службы
  10. Тепер всі вищеописані дії застосовуємо до служб:

    " публікація ресурсів виявлення функції»

    Изменение параметров службы публикации ресурсов обнаружения функции

    «клієнт DHCP»

    Изменение параметров DHCP-клиента

    "клієнт DNS"

    Изменение параметров DNS-клиента

    " виявлення SSDP»

    Изменение параметров службы обнаружения SSDP

    " вузол універсальних PNP-пристроїв» . Перезавантажуємо комп'ютер.

  11. Изменение параметров узла универсальных PNP-устройств

Спосіб 2: увімкнення підтримки протоколу SMBv1

Для загального доступу до мережевих пристроїв в системі використовується протокол прикладного рівня SMB. Але, починаючи з оновлення 1709, його першу версію (SMBv1) перестали встановлювати, відставивши тільки SMBv2 і SMBv3. Тому деякі пристрої, що використовують застарілу версію, можуть не відобразитися в мережевому оточенні. Microsoft відмовився від SMBv1, оскільки вважає, що він не забезпечує достатній захист від шахраїв та зловмисного програмного забезпечення. Проте включити підтримку застарілого протоколу можна.

  1. За допомогою пошуку Віндовс запускаємо " Панель управління» . Запуск панели управления в Windows 10

    Читати також: відкриття «панелі керування " на комп'ютері з Windows 10

  2. Заходимо в розділ " програми та компоненти» .
  3. Вход в раздел программ и компонентов
  4. Відкриваємо вкладку " Увімкнення або вимкнення компонентів» .
  5. Вход в раздел включения и отключения компонентов Windows
  6. У вікні " Компоненти Windows» ставимо позначку в чекбоксі навпроти " підтримка спільного доступу до файлів SMB 1.0 / CIFS» і натискаємо «OK» . Перезавантажуємо комп'ютер і перевіряємо наявність мережевого оточення.
  7. Включение поддержки протокола SMBv1

Сподіваємося запропоновані рекомендації допоможуть вам усунути неполадки з мережевим оточенням. Якщо якісь пристрої досі не видно, вивчіть їх мануал, можливо, вони не до кінця налаштовані. Або надішліть запит з докладним описом проблеми в службу технічної підтримки Microsoft, щоб там підказали інше рішення.

більше статей на цю тему: