Виправлення помилки, коли особисті параметри не відповідають у Windows 10

Личные параметры не отвечают в Windows 10
Користувачі Windows 10 часто під час запуску системи отримують повідомлення про те, що особисті параметри не відповідають. Помилка супроводжується чорним екраном (нижче показаний приклад), далі якого система не вантажиться. Проблема пов'язана з " провідником» , який є не тільки файловим менеджером, але і становить основу графічної оболонки системи. Якщо він запущений неправильно, він може не генерувати робочий стіл, а це означає, що він не матиме доступу до файлів Windows 10 . Найчастіше це відбувається в результаті чергового оновлення системи. Незважаючи на те що наші дії в цій ситуації обмежені, залишається доступним «Диспетчер завдань» , через який і будемо здійснювати описані нижче способи.
Сообщение об отсутствии ответа от личных параметров

Спосіб 1: Диспетчер завдань

Враховуючи, що проблема в " провіднику» , поєднання клавіш Ctrl+Shift+Esc викликаємо «Диспетчер завдань» і перезавантажуємо додаток. Якщо в списку фонових процесів " провідника» ні, повторно запускаємо його. Ці дії ми детально описали в окремій статті.

Перезапуск проводника Windows 10

Детальніше:
Перезапуск системного "провідника" в Windows 10
методи запуску "диспетчера завдань" у Windows 10

Спосіб 2: Редактор реєстру

При першому вході користувача в систему запускається механізм Active Setup, який призначений для настройки конфігурації компонентів Віндовс ( Internet Explorer , Windows Media Player , Desktop та ін.). Ці дані зберігаються в реєстрі системи і при наступних входах в неї використовуються для ідентифікації користувача. Механізм запускає команди, і поки вони виконуються, доступ в систему блокований. Якщо в цей момент відбувається збій, »провідник" може завершити роботу, а робочий стіл так і не завантажиться. У спільноті Microsoft і на інших форумах з'ясували, що видалення певних ключів ( &171;Windows Desktop Update&187; і &171;Windows Media Player&187; ) з Active Setup призводить до відновлення реєстру і в багатьох випадках допомагає виправити помилку.

  1. В " диспетчері завдань» відкриваємо вкладку " Файл» і тиснемо " запустити нове завдання» .
  2. Запуск новой задачи в диспетчере задач
  3. Вводимо команду regedit , відзначаємо пункт " Створити завдання з правами адміністратора» і клацаємо «OK» . В інших способах ці два кроки повторюються, тільки вводити будемо інші команди.
  4. Вызов редактора реестра
  5. У вікні реєстру вибираємо гілку

    HKEY_LOCAL_MACHINE (HKLM)

    Відкриваємо вкладку " Файл» і натискаємо " експорт» . Робимо копію, щоб відновити цей каталог, якщо щось піде не так.

  6. Создание резервной копии реестра
  7. Вибираємо місце збереження ключа реєстру, призначаємо йому ім'я і натискаємо " Зберегти» .
  8. Сохранение резервной копии реестра
  9. Переходимо за наступним шляхом

    HKLM \SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components

    Знаходимо ключ

    {89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4340}

    Видаляємо його і перезавантажуємо»провідник" .

  10. Удаление ключа реестра
  11. Якщо це не допомогло, знову відкриваємо редактор реєстру, по тому ж шляху знаходимо ключ

    >{22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95}

    Видаляємо його і перезапускаємо»провідник" .

  12. Удаление дополнительного ключа реестра

Спосіб 3: Панель управління

Оновлення призначені для вдосконалення та оптимізації системи, але деякі з них можуть призвести до помилок. Вирішити проблему можна видаленням цих апдейтів.

  1. Запускаємо " Панель управління» . Для цього у вікні " запустити нове завдання» вводимо команду control і тиснемо «OK» . Запуск панели управления Windows 10

    Читати також: відкриття «панелі керування " на комп'ютері з Windows 10

  2. Вибираємо розділ " програми та компоненти» .
  3. Вход в раздел программ и компонентов
  4. Відкриваємо вкладку " Перегляд встановлених оновлень» .
  5. Вход в раздел установленных обновлений
  6. Зі списку вибираємо найостанніші оновлення, після яких імовірно Windows 10 перестала завантажуватися, і видаляємо їх. Перезавантажуємо комп'ютер.
  7. Удаление испорченного обновления

Зазвичай цей метод допомагає, але система може автоматично встановити апдейти знову. В цьому випадку можна за допомогою спеціального ПО Microsoft заблокувати зіпсовані оновлення, поки не будуть готові виправлені.

Завантажити засіб усунення несправностей & 171; Show or hide updates & 187;

  1. Запускаємо утиліту і натискаємо»далі" .
  2. Запуск утилиты Show or hide updates
  3. Коли буде завершена Діагностика, вибираємо «Hide updates» , щоб перейти до блокування оновлень.
  4. Начало блокировки обновлений
  5. Програма покаже готові до установки компоненти. З них вибираємо ті, які привели до помилки, і натискаємо»далі" .
  6. Выбор обновления для блокировки
  7. Коли процес блокування завершитися, закриваємо утиліту.
  8. Закрытие утилиты Show or hide updates
  9. Якщо потрібно розблокувати ці оновлення, знову запускаємо ПО, вибираємо «Show hidden updates» Вызов списка заблокированных обновлений

    Відзначаємо заблокований компонент і тиснемо»далі" .

  10. Выбор обновления для разблокировки

Спосіб 4: перевірка цілісності файлів

Пошкодження системних файлів часто призводять до збоїв в Віндовс. Скористайтеся відновними утилітами-SFC і DISM. Вони перевірять системні файли і, якщо знайдуть зіпсовані, замінять їх робочими. Запуск утиліт здійснюється через " командний рядок» з правами адміністратора, яку можна запустити в " диспетчері завдань» за допомогою коду cmd . Інструкція по використанню відновлювальних утиліт докладно написана в іншій статті.

Запуск утилит для проверки целостности системных файлов

Детальніше: перевірка цілісності системних файлів у Windows 10

Спосіб 5: відключення мережі

Іноді вирішити проблему допомагає відключення комп'ютера від інтернету. Для цього можна від'єднати кабель від мережевої карти (якщо з'єднання дротове), використовувати перемикач Wi-Fi, яким оснащують деякі ноутбуки, або застосувати один із способів, запропонованих в окремій статті на нашому сайті.

Отключение сети на Windows 10

Детальніше: вимкнення Інтернету на комп'ютері з Windows 10

Користувачі пропонують і інші, більш прості способи. Одним допомогла багаторазова перезавантаження комп'ютера. Інші радять почекати 15-30 хвилин, і система нормально завантажиться, а проблема більше не з'явиться. Тому спочатку можна слідувати цим рекомендаціям, і тільки після переходити до запропонованих нами способів.

більше статей на цю тему: