Зміст
Спосіб 1: Перевірка з'єднання
Перед тим, як переходити до більш складних методів виправлення помилки з виявленням принтера Canon, слід перевірити з'єднання, адже ви могли неправильно організувати його або не помітили, що кабель USB зламаний. Уважно огляньте його на предмет фізичних пошкоджень і спробуйте використовувати інший вільний роз'єм USB на комп'ютері або ноутбуці. Якщо мова йде про ПК, віддайте перевагу порту на материнській платі, а не на передній панелі корпусу. Тим, хто перший раз стикається з підключенням друкуючого обладнання і його налаштуванням в операційній системі, пропонуємо ознайомитися з розгорнутою тематичної інструкцією за посиланням нижче.
Детальніше: встановлення принтера на комп'ютерах Windows
Проблеми з підключенням можуть бути викликані відсутнім або неправильно підібраним драйвером принтера Canon. У такій ситуації комп'ютер визначить, що якийсь пристрій було підключено через USB, але не зможе дізнатися його тип і, відповідно, дозволити взаємодіяти з ним. Якщо ви ще не інсталювали програмне забезпечення або турбуєтеся про те, що могли зробити це неправильно, перейдіть до прочитання іншої інструкції.
Детальніше: встановлення драйверів для принтера
Спосіб 2: Використання штатного засобу усунення неполадок
Вбудований засіб виправлення неполадок Windows призначений для забезпечення базового сканування помилок та їх автоматичного вирішення. Перед тим, як пробувати більш трудомісткі варіанти вирішення проблеми і щоб заощадити свій час, не виконуючи вручну ті перевірки, які могли бути запущені в автоматичному режимі, можете вдатися до цього інструменту.
- Відкрийте &171; Пуск & 187; і перейдіть до меню &171; Параметри & 187; .
- Відшукайте розділ під назвою & 171; оновлення та безпека & 187; і клікніть по його плитці.
- Перейдіть до засобу усунення несправностей.
- Виберіть категорію &171;Принтер&187; , зробивши натискання по цій написи.
- З'явиться кнопка &171; запустити засіб усунення несправностей&187; , по якій і клацніть.
- Розпочнеться процес виявлення проблем, який займає кілька секунд.
- З'явиться таблиця, де треба вказати неправильно працює пристрій, проте в нашому випадку слід вибрати варіант &171; Принтера немає в списку&187; .
- Слідом почнеться другий етап сканування, що зачіпає інші області операційної системи, а по завершенні ви побачите результат, якщо неполадку вдалося вирішити.
Спосіб 3: Ручне додавання принтера до списку пристроїв
Мають місце ситуації, коли принтер просто не додався автоматично в список пристроїв. Користувачеві належить вручну додати його, і найпростіше запустити сканування через відповідне меню в додатку &171; Параметри & 187; , але якщо це не допоможе, слід звернутися до альтернативних варіантів, про що Детальніше читайте далі.
Детальніше: додавання принтера до Windows
Спосіб 4: Перевірка служби друку
В операційній системі Windows є стандартна служба, від якої залежить працездатність всього підключається друкуючого обладнання. Якщо вона з якихось причин відключена, новий принтер не відобразиться в списку і не вийде перейти до взаємодії з ним, тому службу потрібно перевірити, виконавши такі дії:
- Відкрийте & 171; Пуск & 187; і через пошук знайдіть додаток &171; служби & 187; .
- Зі списку вам потрібна служба & 171; Диспетчер друку & 187; . Після цього двічі клікніть по цьому рядку, щоб відкрити меню властивостей.
- Переконайтеся в тому, що ця служба запускається автоматично і зараз знаходиться в стані &171; виконується&187; . Якщо це не так, змініть параметри, застосуйте їх і відправте комп'ютер на перезавантаження.
Ніяких труднощів з тим, щоб змінити стан служби, виникнути не повинно, однак якщо після перезавантаження ПК вона знову знаходиться у відключеному стані, спочатку переконайтеся в тому, що дії виконуються від імені адміністратора, а коли і це не принесло належного результату, запустіть сканування на наявність вірусів.
Читайте також: боротьба з комп'ютерними вірусами
Спосіб 5: Перевірка компонентів друку
Цей варіант в першу чергу буде актуальний для користувачів, у кого при спробі підключення принтера на екрані з'являється повідомлення & 171; локальна підсистема друку не виконується&187; , однак і всім іншим теж він може допомогти.
- Відкрийте & 171; Пуск & 187; , щоб перейти звідти в меню &171; Параметри & 187; .
- Виберіть &171; Додатки&187; .
- Опустіться до розділу & 171; супутні параметри&187; у першій же категорії &171; Додатки та можливості&187; . Там Натисніть по клікабельної написи & 171; програми та компоненти&187; .
- Запуститься окреме вікно управління програмним забезпеченням, де через ліву панель перейдіть в &171; Увімкнення або вимкнення компонентів Windows&187; .
- Дочекайтеся завантаження списку компонентів і переконайтеся в тому, що & 171; служби друку та документів & 187; знаходяться у включеному стані.
- Додатково відкрийте цей каталог і активуйте всі присутні там пункти.
Перезавантажте комп'ютер і тільки після цього спробуйте заново підключити пристрій. Якщо жоден із способів не допоміг, спробуйте під'єднати принтер Canon до іншого комп'ютера/ноутбука, щоб переконатися в його працездатності, або зверніться в сервісний центр, де фахівці допоможуть впоратися з виниклою проблемою.