Зміст
- Спосіб 1: Перевірка пристрою
- Спосіб 2: Запуск засобу усунення несправностей
- Спосіб 3: встановлення драйвера
- Спосіб 4: Перевірка налаштувань принтера
- Спосіб 5: Перевірка принтера через&171; Диспетчер пристроїв & 187;
- Спосіб 6: розблокування друку
- Спосіб 7: Перевірка режиму роботи принтера
- Спосіб 8: вимкнення брандмауера Windows
- Спосіб 9: Зміна облікового запису Користувача
- Спосіб 10: перевстановлення драйвера
- Питання та відповіді
Спосіб 1: Перевірка пристрою
Як це банально б не звучало, але спочатку рекомендується оглянути саме друкуюче обладнання від Brother. Переконайтеся в тому, що воно не просто підключено до мережі, але і включено. Обов'язково вставте папір і відкрийте верхню кришку, звідки повинні подаватися роздруковані документи, адже інакше друк просто не запуститься. Разом з цим перевірте і підключення кабелю як з боку комп'ютера, так і принтера.
Якщо виявилося, що на вбудованому екрані блимає Попереджувальний знак, скористайтеся йде в комплекті паперової інструкцією, щоб дізнатися позначення помилки і там же знайти її рішення. Після виправлення переходите до запуску друку або розгляньте наступні методи статті.
Спосіб 2: Запуск засобу усунення несправностей
Більшість незначних проблем або неправильних налаштувань, які можуть викликати складності з друком на принтері Brother, можна вирішити безпосередньо в Windows за допомогою вбудованого засобу усунення неполадок. Обов'язково запустіть додаток при підключеному принтері, щоб інструмент зміг його розпізнати і виконати діагностику.
- Відкрийте меню & 171; Пуск & 187; і запустити в &171;Параметри&187; .
- Виберіть розділ & 171; оновлення та безпека & 187; .
- У ньому через ліву панель перейдіть до категорії & 171; усунення несправностей&187; .
- У списку пристроїв для діагностики знайдіть&171; Принтер & 187; і натисніть по цій написи.
- З'явиться кнопка &171; запустити засіб усунення несправностей&187; , по якій і потрібно клікнути для початку сканування.
- Очікуйте завершення пошуку загальних проблем, що займе кілька секунд.
- Потім на екрані відобразиться список підключених принтерів, де виберіть пристрій від Brother або вкажіть, що обладнання відсутнє в переліку.
- Зачекайте ще трохи, поки засіб виправлення проведе індивідуальну діагностику апарату, після чого ознайомтеся з з'явилися на екрані повідомленням. Наприклад, може знадобитися призначити принтер в якості пристрою за замовчуванням, що здійснюється відразу ж натисканням по кнопці &171;застосувати це виправлення&187; .
Спосіб 3: встановлення драйвера
Якщо під час використання автоматичного засобу усунення неполадок виявилося, що принтера навіть немає в списку, а при загальній діагностиці його підключення теж не відбулося, швидше за все, в системі відсутній драйвер або раніше була встановлена його невідповідна версія. Напишіть назву моделі в пошуку по нашому сайту, щоб отримати індивідуальну інструкцію, а в разі її відсутності виконайте інсталяцію по по універсальному керівництву, клікнувши по розташованому далі заголовку.
Детальніше: встановлення драйверів для принтера
Спосіб 4: Перевірка налаштувань принтера
Якщо обладнання нормально відображається в Windows, але в автоматичному режимі неполадки знайдені не були, є сенс дізнатися його параметри, переконавшись в тому, що основні настройки виставлені правильно.
- Для цього в меню &171; Параметри & 187; відкрийте розділ &171; пристрої&187; .
- Через меню зліва перейдіть до категорії & 171; Принтери та сканери & 187; .
- У списку відшукайте свій пристрій і розгорніть меню взаємодії з ним.
- Натисніть на кнопку & 171; Управління & 187; для перегляду поточної конфігурації.
- Якщо цей принтер ще не обраний за замовчуванням, встановіть його таким, натиснувши по спеціально відведеній для цього кнопці.
- Клацніть по клікабельної написи & 171; властивості принтера&187; .
- У новому вікні, що відобразиться, перейдіть на вкладку&171; порти & 187; .
- Знайдіть пункт & 171; дозволити двосторонній обмін даними & 187; . Якщо він недоступний для зміни, значить, просто закрийте це вікно і почніть друк. У разі його доступності встановіть галочку і збережіть настройку.
Спосіб 5: Перевірка принтера через&171; Диспетчер пристроїв & 187;
Наступний метод дозволить зрозуміти, чи нормально організовано підключення принтера з комп'ютером і чи не виникло труднощів при його розпізнаванні. Для початку виконайте просту перевірку, а потім, відштовхуючись від її результату, прийміть необхідне рішення.
- Зробіть правий клік мишкою по кнопці & 171; Пуск & 187; і в контекстному меню виберіть варіант &171; Диспетчер пристроїв & 187; .
- Розгорніть категорію & 171; черги друку & 187; .
- Знайдіть у списку принтер від компанії Brother, а якщо він відсутній, через меню & 171; дія & 187; активуйте пункт & 171; Показати приховані пристрої & 187; .
Якщо цільовий пристрій так і не вдалося виявити, спробуйте використовувати інший вільний порт для підключення або замініть USB-кабель, взявши його від іншого принтера або придбавши новий. У разі нерезультативності цих дій знову зверніться до методів інсталяції драйверів і переконайтеся в тому, що все зроблено правильно. При бажанні можна підключити принтер до іншого комп'ютера, щоб дізнатися його стан.
Спосіб 6: розблокування друку
Блокування друку принтерів відбувається з різних причин, які найчастіше пов'язані з помилками в поставлених в чергу завданнях. Наприклад, живлення було різко перервано, користувач вручну припинив друк, потягнув за лист або викликав інші збої. Через це завдання може затриматися в черзі, не тільки блокуючи подальшу друк, але і не дозволяючи очистити чергу. Тоді буде потрібно виконати цілий ряд дій, які допоможуть позбутися від виниклої труднощі.
- Перейдіть до цільового пристрою через те саме меню & 171; Принтери та сканери & 187; , виберіть його і натисніть на кнопку &171; відкрити чергу & 187; .
- Розгорніть спадне меню&171; Принтер & 187; і натисніть по пункту & 171; Очистити чергу друку & 187; . Цілком можливо, що зараз жодна із завдань не віддалиться, проте на даному етапі це не важливо.
- Знайдіть додаток &171; служби & 187; через пошук в &171; пуску & 187; і запустіть його.
- Відшукайте службу під назвою &171; Диспетчер друку & 187; і двічі натисніть по ній для відкриття властивостей.
- Зупиніть її і натисніть &171; застосувати&187; , після чого можна покинути дане меню.
- В &171;провіднику&187;
перейдіть по шляху
C:\Windows\System32\Spool\PRINTERS
, де розташовуються завдання друку. - Виділіть усі файли, які там знаходяться, і видаліть їх.
Залишається тільки повернутися в меню &171; служби & 187; і включити той компонент, про який йшла мова вище, щоб повторний запуск друку став можливим. Запустіть тестовий друк або виберіть для цього будь-який документ користувача, перевіряючи ефективність виконаної операції.
Спосіб 7: Перевірка режиму роботи принтера
Якщо при реалізації попереднього методу виявилося, що друк принтера дійсно була заблокована, але після виконання інструкцій вона все одно не запустилася повторно, можливо, що під час збою принтер перейшов в автономний режим роботи, з якого він не в змозі вийти самостійно.
- В меню управління пристроєм натисніть по кнопці &171;відкрити чергу & 187; .
- Зверніть увагу на напис після його назви, яка відображається на панелі зверху. Якщо там нічого немає, значить, принтер функціонує нормально. Помітка &171; працювати автономно & 187; свідчить про те, потрібно вивести обладнання з цього режиму.
- Розгорніть спадне меню &171;Принтер&187; і зніміть галочку з пункту &171;працювати автономно & 187; .
- Після цього натисніть на &171; оновлення&187; і подивіться, чи запуститься печатка цього разу.
Спосіб 8: вимкнення брандмауера Windows
Брандмауер операційної системи відповідає не тільки за передачу даних по мережі, але і впливає на роботу локальних пристроїв, відстежуючи їх дії. Рідко саме він стає причиною проблем з печаткою, проте деякі користувачі все-таки стикаються з такими ситуаціями. Для перевірки міжмережевий екран досить відключити на час, а потім повторно запустити друк. Якщо ви не знаєте, як деактивувати цей стандартний компонент, ознайомтеся з процесом в окремій статті на нашому сайті.
Детальніше: вимкнення брандмауера Windows
Спосіб 9: Зміна облікового запису Користувача
Якщо причиною проблем з друком на принтері Brother є невідповідна обліковий запис Користувача з обмеженими правами, найімовірніше, на екрані з'явиться напис &171; Драйвер недоступний&187; , однак цього може і не статися. Для виправлення ситуації або її перевірки переконайтеся в тому, що у використовуваного профілю є права адміністратора, а при необхідності перейдіть на інший обліковий запис, скориставшись наступними рекомендаціями.
Детальніше:
отримання прав адміністратора на комп'ютері з Windows 10
використовуємо обліковий запис «адміністратора» в Windows
Спосіб 10: перевстановлення драйвера
Останній варіант, який може виявитися робочим, &8212; перевстановлення драйвера принтера. Для цього знадобиться видалити старе програмне забезпечення, використовуючи певний алгоритм, опис якого ви знайдете в статті за посиланням нижче.
Детальніше: видаліть старий драйвер принтера
Як тільки ви переконалися, що драйвер дійсно видалений, можна завантажити його останню версію з офіційного сайту або отримати за іншими зручним методом. Детально про це ми вже розповідали при розборі способи 3 .